Lobbying από τους τεχνολογικούς κολοσσούς στην Ουάσινγκτον

Η Amazon.com Inc. έσπασε για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο το ρεκόρ της για δαπάνες άσκησης επιρροής στους φορείς χάραξης πολιτικής των ΗΠΑ το τρίτο τρίμηνο, ενώ προσπαθεί να εξασφαλίσει μια σύμβαση cloud computing ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων με το αμερικανικό Πεντάγωνο.

Οι δαπάνες για lobbying από άλλους τεχνολογικούς «γίγαντες» αυξήθηκαν επίσης, καθώς στελέχη από τη Google, το Facebook και το Twitter συρρέουν στην Ουάσινγκτον για να αντιμετωπίσουν τις κατηγορίες για πολιτική μεροληψία στις πλατφόρμες τους που έχουν εξαπολύσει ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ και άλλοι Ρεπουμπλικάνοι. Παράλληλα, καλούνται να αντιμετωπίσουν την απειλή της εντεινόμενης αντιμονοπωλιακής εποπτείας.

Η Amazon, η οποία έχει γιγαντώσει την άσκηση πίεσης σε ομοσπονδιακό επίπεδο πολύ πιο γρήγορα απ’ ό,τι οι αντίπαλοί της τα τελευταία χρόνια, δαπάνησε 3,63 εκατ. δολάρια για τις προσπάθειές της κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου. Το προηγούμενο ρεκόρ της είχε σημειωθεί το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους με 3,47 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που κατατέθηκαν στο Κογκρέσο.

Εκτός από τις δαπάνες της Amazon, ο Σύνδεσμος Διαδικτύου (Internet Association) δαπάνησε 800.000 δολάρια – από 660.000 δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, το οποίο ήταν το προηγούμενο ρεκόρ δαπανών του για lobbying. Ο κλαδικός σύνδεσμος περιλαμβάνει ως μέλη τις Google, Facebook και Twitter, μεταξύ άλλων.

Η Google δαπάνησε για lobbying 5,46 εκατ. δολάρια – ποσό αυξημένο κατά 30% σε σχέση με τα 4,17 εκατ. δολάρια της ίδιας περιόδου πέρυσι. Στα τρία τρίμηνα πριν από την τρέχουσα περίοδο, ο «γίγαντας» της διαδικτυακής αναζήτησης αποτελεί την εταιρεία με τις υψηλότερες δαπάνες για άσκηση πίεσης, αν και ορισμένες κλαδικές ενώσεις και άλλες ομάδες δαπάνησαν περισσότερα. Μέχρι στιγμής φέτος, η Google έχει δαπανήσει σχεδόν 20% περισσότερο απ’ ό,τι κατά το τρίτο τρίμηνο του 2017.

Το Facebook δαπάνησε για lobbying 2,82 εκατ. δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου, λίγο λιγότερα από τα 2,85 εκατ. δολάρια που ξόδεψε πριν από έναν χρόνο, ενώ το Twitter δαπάνησε 310.000 δολάρια – πρόκειται για σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 120.000 δολάρια που ξόδεψε πριν από ένα χρόνο.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Σε αναπτυξιακή τροχιά με ακόμη πιο θετικές προοπτικές για το μέλλον η οικονομία της Κύπρου
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός