Επέλεξε τέσσερις για την επικοινωνία η Τρ. Κύπρου

Η επικοινωνία με το κοινό και τα μέσα ενημέρωσης αποτελεί σημαντικό εργαλείο για όλες τις επιχειρήσεις και οργανισμούς οι οποίοι αναθέτουν την εν λόγω επικοινωνία σε ειδικούς και εξειδικευμένα γραφεία. Η Τράπεζα Κύπρου φαίνεται να έχει προχωρήσει στο διαχωρισμό της επικοινωνίας της στο κομμάτι το δημιουργικό και στο κομμάτι των media.

Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, η Τράπεζα Κύπρου έχει προχωρήσει στην επιλογή τεσσάρων διαφημιστικών και γραφείων επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, το δημιουργικό κομμάτι έχει ανατεθεί στις ΟRB marketing & communications boutique, Partners Group και Innovation/Leo Burnett. Σε ό,τι αφορά το κομμάτι των media έχουν επιλεγεί οι Delema Consultants, Partners Group και Innovation/Leo Burnett.

Δειτε Επισης

Στα €44.608.380,50 το εκδομένο μετοχικό κεφάλαιο της Τράπεζας Κύπρου-Η ανακοίνωση του ΧΑΚ
Ψήφος εμπιστοσύνης από Fitch... Υψηλότερα και διαφοροποιημένα έσοδα για Ελληνική από την εξαγορά της CNP
Αδικεί επενδυτές και όσους έχουν προτεραιότητα στήριξης η πρόταση για φορολόγηση υπερκερδών τραπεζών
Προειδοποιούν οι επόπτες... Παραμένουν αυξημένοι οι κίνδυνοι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ε.Ε.
Στην επενδυτική βαθμίδα BBB (χαμηλή) με σταθερή τάση η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας από DBRS
Τράπεζα Κύπρου: Στο Δ.Σ. Christian Philipp Hansmeyer και William Stuart
Αιφνιδιαστική παραίτηση του CEO της HSBC
Κνοτ (ΕΚΤ): Ρεαλιστική η μείωση επιτοκίων τον Ιούνιο
Δεν πείθει την Βουλή για φορολόγηση των υπερκερδών των τραπεζών το ΑΚΕΛ-«Προεκλογικό πυροτέχνημα»
Moody's: Πιστωτικά θετική για την Ελληνική η απόκτηση της CNP