Η κυπριακή myGRILL συμβαδίζει με την παγκόσμια άνοδο στις επαναστατικές υπαίθριες ψησταριές

Τα τελευταία χρόνια η αγορά υπαίθριων ψησταριών παρουσιάζει σταδιακή άνοδο στις πωλήσεις, ιδιαίτερα στα προϊόντα υψηλότερης αξίας. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί καθώς οι διεθνείς αγορές ανακάμπτουν σταδιακά από την παγκόσμια οικονομική κρίση που επηρέασε δραστικά το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.

Η διαρκής ενημέρωση των καταναλωτών, η άνοδος και εξέλιξη της τεχνολογίας, καθώς και η αύξηση του βιοτικού επιπέδου παγκόσμια, έχουν οδηγήσει την αγορά υπαίθριων ψησταριών σε καινούργια μονοπάτια, καθώς οι κατασκευαστές ανά το παγκόσμιο επιδιώκουν να σχεδιάζουν και να λανσάρουν προϊόντα υψηλής καινοτομίας. 

Όπως και στους πλείστους τομείς έτσι και στην αγορά ψησταριών  ψησίματος οι μέρες που τα συγκεκριμένα προϊόντα σχεδιάζονταν απλώς για να εκτελούν τις βασικές τους λειτουργίες έχουν παρέλθει. Σήμερα όλοι οι κατασκευαστές ψησταριών  ψησίματος αναπτύσσουν έξυπνες λύσεις για τον ψήστη που είναι αποτέλεσμα σοβαρής και μακροχρόνιας έρευνας, τόσο σε επίπεδο τεχνολογικής ανάπτυξης και αρτιότητας του προϊόντος, αλλά και σε επίπεδο βιωσιμότητας και κερδοφορίας του στην αγορά. 

Αλλαγή στο αγοραστικό προφίλ και τις προτιμήσεις.
Το προφίλ του αγοραστικού κοινού που αφορά την αγορά υπαίθριων ψησταριών έχει επίσης αλλάξει, καθώς τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, και η πληθώρα μαγειρικών εκπομπών που παρουσιάζουν εξειδικευμένες τεχνικές ψησίματος ωθούν την αγορά υπαίθριων ψησταριών υψηλότερης αξίας, ώστε να επιτύχουν ευκολότερα τις προβαλλόμενες επαγγελματικές τεχνικές ψησίματος. 

Aυτή η παράμετρος συνιστά σημαντική διαφορά σε σχέση με το παρελθόν, όπου παραδοσιακά οι υπαίθριες ψησταριές προτιμούνταν κυρίως από οικογενειάρχες και άτομα του ηλικιακού εύρους 40+. Πάντως, η αλλαγή στην φιλοσοφία φαγητού είναι έκδηλη, και οι κυριότερες αλλαγές που έχουν συντελεστεί είναι η μαγειρική περιπέτεια που αναζητούν οι φάνς της μαγειρικής καθώς και η ποιοτική αναζήτηση τόσο των μεθόδων εκτέλεσης των μαγειρικών συνταγών όσο και η ποιότητα στο φαγητό. 

Μια επιπλέον σημαντική τάση είναι η αγορά υπαίθριων ψησταριών που περιλαμβάνουν συμπληρωματικά εργαλεία που να ολοκληρώνουν την εμπειρία ψησίματος.

Η κυπριακή myGRILL συγχρονίζεται με τις παγκόσμιες τάσεις 
Η υπαίθρια ψησταριά myGRILL, μια καθαρά 100% κυπριακή καινοτομία, αφουγκράζεται τις παγκόσμιες τάσεις στις ψησταριές εξωτερικού ψησίματος και θέτει ως τεράστια προτεραιότητα την υλοποίηση των απαιτήσεων του παγκόσμιου αγοραστικού κοινού της. Η myGRILL, έχει σημειώσει αξιοσημείωτες επιτυχίες σε πολλές χώρες του εξωτερικού στην Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και πρόσφατα και στην Μέση Ανατολή. 

Η φιλοσοφία της myGRILL
Η φιλοσοφία της myGRILL, κυμαίνεται στους βασικούς άξονες της καινοτομίας και ποιότητας του προϊόντος. Παρακολουθώντας στενά τις παγκόσμιες τάσεις, η εταιρεία φροντίζει να ενσωματώνει αυτές τις τάσεις στο προϊόν της. Η myGRILL διατίθεται σε διάφορα μεγέθη, και σχέδια ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις και του πιο απαιτητικού ψήστη. 
 
Στόχος της myGRILL είναι να παρέχει την πιο ολοκληρωμένη εμπειρία ψησίματος με την ελάχιστη εμπλοκή του ψήστη αφού κυριολεκτικά η ψησταριά ψήνει από μόνη της. Η myGRILL είναι αποτέλεσμα συνεχούς έρευνας, και μελλοντικά αναμένεται να αναβαθμιστεί περαιτέρω. 

Οι φανατικοί ακόλουθοι της myGRILL εκτός από την ίδια την ψησταριά μπορούν να προμηθευτούν και συμπληρωματικά και εργονομικά εργαλεία ώστε η εμπειρία τους με την ψησταριά να είναι πάντοτε μοναδική και ολοκληρωμένη. 

Για περισσότερες πληροφορίες για την υπαίθρια ψησταριά καρβούνου myGRILL μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα https://my-grill.eu.

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu