powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108
powered byBetConsultants - Επιχειρήσεις | Υπηρεσίες

Η. Φράγκος: Η επανάσταση στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση αλλάζει ριζικά τον κλάδο υγείας

«Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση στον χώρο της υγείας μπορεί να γίνει γρήγορη, ακριβής και ανθρώπινη ταυτόχρονα», είπε ο Ηρακλής Φράγκος,Business Development Manager της ASETO, σκιαγραφώντας το μέλλον της ΑΙ- τηλεφωνικής επαφής και στην Υγεία.

Η παρουσίαση έγινε στο 8ο Cyprus Healthcare Conference και επικεντρώθηκε στη μεταμόρφωση της εμπειρίας των ασθενών μέσω των φωνητικών βοηθών τεχνητής νοημοσύνης και στο πώς οι νέες τεχνολογίες μπορούν να απαντήσουν στις χρόνιες προκλήσεις των κλινικών και των ιατρείων.

Κατά τον ίδιο, οι μεγάλες αναμονές, οι αναπάντητες κλήσεις και η ασυνέπεια στην εξυπηρέτηση αποτελούν σημαντικά προβλήματα που επηρεάζουν την εμπειρία των ασθενών και την αποτελεσματικότητα του προσωπικού.

Στην τοποθέτησή του, ο Φράγκος εξήγησε πώς η τεχνητή νοημοσύνη μειώνει τον χρόνο εκτέλεσης των επαναλαμβανόμενων διαδικασιών, αυξάνει τη συνέπεια των υπηρεσιών και εξασφαλίζει σταθερά ποιοτικά αποτελέσματα.

Παρουσίασε διεθνή παραδείγματα επιτυχούς εφαρμογής AI φωνητικών βοηθών, όπου η άμεση ανταπόκριση, η κατανόηση των αιτημάτων των ασθενών και η δυνατότητα ταυτόχρονης διαχείρισης πολλών κλήσεων οδήγησαν σε μειωμένες αναμονές, υψηλότερη ικανοποίηση των ασθενών και καλύτερη διαχείριση των πόρων των κλινικών.

Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση της καινοτόμου πρότασης της Aseto, που στοχεύει να βοηθήσει τις κλινικές, τα νοσοκομεία και τα ιατρεία της Κύπρου να αξιοποιήσουν την πιο σύγχρονη φωνητική τεχνολογία. Κατά τον ίδιο, το όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει εμπειρία υγείας αντάξια των κορυφαίων διεθνώς, συνδυάζοντας ταχύτητα, ακρίβεια και ανθρώπινη προσέγγιση σε κάθε κλήση.

Το Συνέδριο παρουσίασε η Πολυκλινική Υγεία.

;