Honda: Ανακαλεί 4,5 εκατ. αυτοκίνητα ανά τον κόσμο

Δεν επηρεάζεται προς το παρόν η Κύπρος από την ανάκληση 4,5 εκατ. αυτοκινήτων Honda ανά το παγκόσμιο, που φέρουν αερόσακους της εταιρείας Takata, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθυντή τμήματος μεταγοραστικής εξυπηρέτησης, Κυριάκου Κυριακίδη, της Demstar Automotives Ltd, η οποία εισάγει στην Κύπρο τα Honda.

Όπως δήλωσε ο κ. Κυριακίδης στο InBusinessNews, η ανάκληση αφορά μοντέλα Jazz και Insight που κατασκευάστηκαν τη χρονική περίοδο από τις 2 Ιανουαρίου 2007 μέχρι τις 28 Δεκεμβρίου 2011. «Ανακλήσεις έχουν γίνει μέχρι τώρα μόνο στην Αμερική. Λόγω της χρονοβόρας διαδικασίας της εφοδιαστικής αλυσίδας για τον έλεγχο των αυτοκινήτων, ανάκληση στην Κύπρο θα γίνει τον Σεπτέμβριο του 2015, αν βεβαίως κριθεί αναγκαία» τόνισε ο κ. Κυριακίδης.

Η ανάκληση στη οποία αναφέρεται ανακοίνωση της Honda που φέρει την ημερομηνία 6 Ιουλίου 2015 αφορά τους αερόσακους των οδηγών. Στην Κύπρο υπήρξε στο πρόσφατο παρελθόν ανάκληση αυτοκινήτων για έλεγχο των αερόσακων -από την ίδια εταιρία- των συνοδηγών χωρίς όμως να έχει αναφερθεί κάποιο πρόβλημα, σύμφωνα με τον κ. Κυριακίδη.

Η Τρίτη, μεγαλύτερη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Honda ανακοίνωσε την ανάκληση άλλων 4,5 εκατομμυρίων οχημάτων παγκοσμίως εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων της προμηθεύτριάς της εταιρίας, της επίσης ιαπωνικής Takata, όπως μεταδίδουν διεθνή ΜΜΕ.

Συνολικά 24,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα έχουν ανακληθεί για τον ίδιο λόγο από τη Honda, η οποία επλήγη ιδιαίτερα από αυτή την υπόθεση.

«Στο πλαίσιο των ερευνών τις οποίες κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πραγματοποιεί στα αυτοκίνητά της που ήδη κυκλοφορούν, εντοπίσαμε μια βλάβη στον μηχανισμό που φουσκώνει τον αερόσακο, γεγονός μας έκανε να ανησυχήσουμε και να ζητήσουμε αυτή την “προληπτική” ανάκληση», εξήγησε ο όμιλος με έδρα το Τόκιο. Μόνο για την Ιαπωνία, το μέτρο αφορά 1,63 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Honda Τακαχίρο Χατσίγκο δήλωσε τη Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015, κατά την πρώτη του δημόσια εμφάνιση, ότι «έχει αναθεωρήσει το σύστημα ελέγχου της ποιότητας» επαναλαμβάνοντας τη συγνώμη της εταιρίας για τις κατά σειρά ανακλήσεις των οχημάτων.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, πρώτος πελάτης της Takata, υπολόγισε πρόσφατα σε 44,8 δισεκατομμύρια γεν (περισσότερα από 300 εκατομμύρια ευρώ) τα έξοδα που προέκυψαν από το πρόβλημα αυτό και χρειάστηκε συνεπώς να αναθεωρήσει τα αποτελέσματά της για το 2014/15, σημειώνοντας σαφή επιδείνωση των ετήσιων κερδών της.

Δεκάδες εκατομμύρια αυτοκίνητα στον κόσμο (από τα οποία περισσότερα από 30 εκατομμύρια στις ΗΠΑ) έχουν ανακληθεί ώστε να αντικατασταθεί σε αυτά ο ελαττωματικός εξοπλισμός που ευθύνεται μέχρι σήμερα για τον θάνατο τουλάχιστον οκτώ ανθρώπων και την πρόκληση πολλών ατυχημάτων.

Η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota έχει ανακαλέσει 12 εκατομμύρια οχήματα από τότε που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το πρόβλημα και η Nissan περισσότερα από 4 εκατομμύρια.

Ο μηχανισμός που φουσκώνει τον αερόσακο μπορεί να εκραγεί κάτω από ορισμένες συνθήκες όπως υγρασία, θερμότητα και παλαιότητα, εκτοξεύοντας μεταλλικά και πλαστικά θραύσματα πάνω στον οδηγό ή τον επιβάτη.

Η Takata είχε ανακοινώσει στις αρχές Ιουνίου ότι αναζητούσε ακόμη τη «βασική αιτία» της βλάβης αυτής. Η κατασκευάστρια εταιρία δεσμεύτηκε να τροποποιήσει τον σχεδιασμό των αεροσάκων και προσπαθεί να αλλάξει το χημικό συνθετικό που χρησιμοποιείται, το νιτρικό αμμώνιο, το οποίο συχνά ενοχοποιείται για το πρόβλημα.
Με πληροφορίες από Capital.gr

 

Δειτε Επισης

Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους με πολυτελή πιάτα MasterChef
Το βραβείο Red Dot Design 2024 στο νέο Hyundai Santa Fe
Μειώθηκαν στο μισό τα έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ
Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν