Brands: Rocket science or a kids’ game?

Γνωστά ονόματα του διεθνούς λιανεμπορίου θα δώσουν το παρών τους στο 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου. Μεταξύ αυτών και ο marketing manager της Procter and Gamble Ουγγαρίας, Bogdan Toma, που θα δώσει απαντήσεις για το σήμερα και το αύριο των brands και πώς αυτά ελίσσονται και εξελίσσονται στη δίνη των αλλαγών που τρέχουν στην αγορά.

 

Εκατοντάδες βιβλία, άρθρα σε έντυπα και ιστοσελίδες, όπως και παρουσιάσεις σε εξειδικευμένα συνέδρια και συναφείς διοργανώσεις έχουν αφιερωθεί για επεξήγηση και κατανόηση των brands, καθώς και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή.                                                                                    

Στον ψηφιακό κόσμο που ζούμε το να κτίσεις ένα brand γίνεται ακόμα πιο πολύπλοκο, καθότι περισσότεροι από ποτέ και κυρίως οι καταναλωτές, έχουν την ευκαιρία να επηρεάσουν ενεργά και σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία ή την αποτυχία του. Η όλη διαδικασία φαντάζει πολύπλοκη. Είναι όμως τέτοια ή οι ίδιες οι επιχειρήσεις, με τον τρόπο που σκέφτονται και κινούνται, γεννούν τις δυσκολίες αυτές;

Την απάντηση έρχεται να δώσει ο Bogdan Toma, μέσα από τις γνώσεις και την καθημερινή του εμπειρία, στο 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου που παρουσιάζει η Carrefour Κύπρου και διοργανώνεται την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία.

Ποιος είναι

Ο Bogdan Toma, ένας έμπειρος brand management executive,  εργάζεται στην Procter and Gamble τα τελευταία 10 έτη. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του στην  εταιρεία έχει εργαστεί σε διάφορες θέσεις. Έχει διαχειριστεί προϊόντα περιποίησης μαλλιών, βρεφικές πάνες μωρών, είδη περιποίησης του δέρματος κτλ. Ξεκίνησε την καριέρα του στο Βουκουρέστι και αργότερα δούλεψε στην ευρωπαϊκή έδρα της Procter and Gamble στη Γενεύη. Σήμερα διαχειρίζεται την κατηγορία home care products για τις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης. Ο Bogdan επικεντρώνεται στην αντίληψη των καταναλωτών, τη στρατηγική διαμόρφωση των επιχειρηματικών ευκαιριών και των εταιρικών μοντέλων.

Το συνέδριο

Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, brand managers, εμπορικούς διευθυντές, όπως επίσης και σε  στελέχη που ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ: http://www.imhbusiness.com/el/retail-conference#pdf-προγραμμα

 

Κύριος Χορηγός: Carrefour Κύπρου. Χορηγός: Powersoft. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com, Τηλεόραση Σίγμα και Συγκρότημα Δίας. Υποστηριχτές: ECR Cyprus, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Συνδέσμος Προμηθευτών Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης

 

Πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ,

τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Πώς επιτυγχάνεται ένα αποτελεσματικό Διοικητικό Συμβούλιο-Πρώτη ανοικτή συζήτηση από EIMF
Nέος γενικός διευθυντής της MSPS Κύπρου ο Γιάννης Διονυσιάδης
Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον των Μ.Μ.Ε
Η Bioland Energy Group καθάρισε την παραλία Βορόκληνης
Consulco: Υψηλές αποδόσεις του London Credit Fund και το πρώτο τρίμηνο του 2024
Συζήτηση για ενιαία Εθνική Χρηματοπιστωτική Αρχή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών
Η Λευκωσία υποδέχεται το 16ο Συνέδριο για την Εταιρική Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα