Sean Pillot: Οι συνεχείς προσφορές διαβρώνουν την αξία του brand

Την αξίωση ότι οι συνεχείς προσφορές στο λιανικό εμπόριο διαβρώνουν την αξία του brand, εξέφρασε ο βρετανός ειδικός σύμβουλος, ερευνητής και ομιλητής σε θέματα επικοινωνίας, κουλτούρας, κοινωνίας και μαρκών, Sean Pillot de Chenecey.

Σήμερα η ανάπτυξη της επικοινωνίας των εταιρειών εμπορίου έχει συνδεθεί στενά με τις τάσεις στον τομέα και τις καθημερινές πραγματικότητες της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Με κάθε τομέα να έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση και κάποιους να επωφελούνται περισσότερο από κάποιους άλλους από μια αναμενόμενη βελτίωση των πραγμάτων, τα οικονομικά πράγματα είχαν σοβαρή επίδραση στον πόλεμο των λιανικών τιμών. Μπορεί το αποτέλεσμα της πρακτικής τιμών που είναι «φιλικές προς το πορτοφόλι» να συνεισέφερε θετικά στις μεσοπρόθεσμες αυξήσεις των εισοδημάτων των εταιρειών, ωστόσο οι ασταμάτητες προσφορές διαβρώνουν την αξία του brand, επισημαίνει.   

Σήμερα πολλά brand αντιπροσωπεύουν κοινά πράγματα. Στο πλαίσιο αυτό οι καταναλωτές συχνά επιλέγουν το ένα brand, αντί ενός άλλου αν αντιπροσωπεύει κάτι πιο σημαντικό και ουσιαστικό για αυτούς και την καθημερινότητά τους. Για αυτό οι εταιρείες πρέπει να αναδείξουν στην επικοινωνία τους τον σκοπό του brand τους και το ήθος του για τη δημιουργία αυτών των ξεχωριστών αρχών που το αντιπροσωπεύουν για να οδηγήσουν, έτσι τον καταναλωτή προς αυτό. Αυτό αδιαμφισβήτητα μπορεί να αποτελέσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ενός brand. Εξάλλου όπως αναδείχθηκε  σε πρόσφατο συνέδριο λιανεμπορίου στη Ρώμη, σε ένα masterclass που έτρεξε ο κ. de Chenecey με ανώτατα στελέχη από όλο τον κόσμο, ο σύγχρονος καταναλωτής είναι πιστός στις μάρκες του και οδηγείται από αξίες.

Σε ένα περιβάλλον, όπου το πολυκαναλικό εμπόριο είναι πια η τάση, όσον αφορά στην εμπειρία του καταναλωτή, αυτή η στρατηγική για καλύτερη ανάδειξη του σκοπού του brand αναδεικνύεται ακόμη πιο σημαντική.  

Ο Sean Pillot de Chenecey είναι ιδιοκτήτης της βρετανικής εταιρείας συμβούλων επικοινωνίας, Captain Crikey, με δέκα και πλέον χρόνια εμπειρία σε θέματα τάσεων, καταναλωτών, τοποθέτησης μάρκας και ανάπτυξης ιδεών σε όλο το φάσμα των επιχειρηματικών τομέων σε Ευρώπη, Ασία, Ρωσία και ΗΠΑ. 

Στις 11 Νοεμβρίου θα βρεθεί στην Κύπρο για το Fashion Retail Summit: The Business of Fashion, που διοργανώνει η IMH. 

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία από τις 14:30 έως και τις 19:30. 
Απευθύνεται στον επιχειρηματικό κόσμο της μόδας και θα αναλύσει τις τάσεις και το μέλλον των πολυκαταστημάτων, malls, μπουτίκ, καταστημάτων brands στην Κύπρο, άλλα και το εξωτερικό.

Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos. Χορηγοί: Geo. Pavlides & Araouzos, JCC Payment Systems, KPMG, Logicom Solutions και Unicare Cleaning Services. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Εκδοτικός Οίκος Δίας, Τηλεόραση Σίγμα, Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Πώς επιτυγχάνεται ένα αποτελεσματικό Διοικητικό Συμβούλιο-Πρώτη ανοικτή συζήτηση από EIMF
Nέος γενικός διευθυντής της MSPS Κύπρου ο Γιάννης Διονυσιάδης
Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον των Μ.Μ.Ε
Η Bioland Energy Group καθάρισε την παραλία Βορόκληνης
Consulco: Υψηλές αποδόσεις του London Credit Fund και το πρώτο τρίμηνο του 2024
Συζήτηση για ενιαία Εθνική Χρηματοπιστωτική Αρχή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών
Η Λευκωσία υποδέχεται το 16ο Συνέδριο για την Εταιρική Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα