Digital marketing: Χτίζοντας σχέσεις με τους καταναλωτές

Η above the line διαφήμιση εξακολουθεί να υφίσταται τόνισε ο Γιώργος Λευιτικός Digital Director της Lowe Athens κατά τη διάρκεια του 12ου Digital Marketing που διοργάνωσε η ΙΜΗ. Όπως είπε, το σημαντικότερο για τη σωστή παρουσίαση του brand είναι η κατάστρωση του σωστού media plan, χρησιμοποιώντας τα σωστά κανάλια και το κατάλληλο περιεχόμενο για το κάθε κανάλι. 

Δεν υπάρχει template, ούτε κάποια πετυχημένη συνταγή τόνισε ώστε ένα brand να αφήσει το δικό του μοναδικό αποτύπωμα κάνοντας την καλύτερη δυνατή χρήση του budget  που υπάρχει με σκοπό να πετύχουμε τους στόχους μας.
 

Πρέπει να χτίσουμε την εκστρατεία μας μήνες πριν για να φέρουμε τον καταναλωτή στο διαδικτυακό μας κατάστημα και να ψωνίσει, ενώ μετά από την αγορά πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στον πελάτη. «Χτίζουμε διαρκώς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του καταναλωτή. Ένα ταξίδι το οποίο είναι τεράστιο», πρόσθεσε.  

Από την πλευρά του ο Andrew Glover, digital video news strategist & group head της Johnston Press στη Αγγλία αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο τα smartphones οδήγησαν στην εντυπωσιακή άνοδο της δύναμης των video και στις προβλέψεις για το μέλλον. Όπως φαίνεται μελλοντικά το 80% των πληροφοριών  θα μεταδίδονται θα είναι μέσω κάποιου video. 

Αναφερόμενη στα social media και στη δύναμή τους η Ελευθερία Καλφοπούλου, marketing director της ποτοποιίας Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης ΑΕ τόνισε ότι αποτελούν τον πιο οικονομικό τρόπο διαφήμισης, με μετρήσιμα αποτελέσματα. Είναι διαδραστικό μέσο με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να αλληλεπιδρά με το brand και να χτίζεται μια σχέση μεταξύ τους. Ο καταναλωτής δεν είναι πλέον παθητικός είναι ενεργητικός και στο τέλος αν το brand τον κερδίσει γίνεται ο ίδιος το καλύτερο μέσω διαφήμισης. «Στην ουσία τα κοινωνικά δίκτυα είναι το word of mouth.

Κάποτε η διαφήμιση από στόμα σε στόμα ήταν η πιο καλή αλλά η πιο αργή, πλέον με τα digital media έχει γίνει ο πιο γρήγορος τρόπος διαφήμισης και ο καταναλωτής γίνεται ο καλύτερο πρεσβευτής του brand μας», υπογράμμισε.

Όπως είπε, τα κοινωνικά δίκτυα όμως χρειάζονται και υπομονή ώστε να χτιστεί η σχέση. «Ο πελάτης ακολουθεί την πληροφορία και θεωρεί τα κοινωνικά δίκτυα πιο αξιόπιστα από άλλα μέσα», πρόσθεσε. 

Τέλος, ο Γιάγκος Γιαγκουλλή, online media της Cyta εξήγησε πως ένας μεγάλος τηλεπικοινωνιακός οργανισμός όπως η Cyta me 54 χρόνια ιστορίας μπορεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και να αξιοποιήσει την τεχνολογία και το διαδίκτυο για να επαναπροσδιορίσει την παρουσία του. Δηλαδή να γίνει ευέλικτος και αποτελεσματικός. Σημασία όπως είπε έχει η ομαδική εργασία, η δημιουργικότητα, το πάθος και η επιμονή, χωρίς μυστικά και μαγικές συνταγές.