The Body Shop: Η νέα μορφή ενισχύει τα κέρδη

Η εταιρεία ομορφιάς, που ανήκει στη L'Oreal, είδε τα κέρδη της να ανέρχονται σε £57 εκ (χωρίς τους φόρους) για το έτος 2013 από £51,1 εκ. το 2012. Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1% σε £ 435.7 εκ. Η Body Shop εισήγαγε τη νέα μορφή της το 2012, αποσκοπώντας να δώσει στα καταστήματα Body Shop ένα "φρέσκο και ζωντανό boutique look" και να προσφέρει χώρους για επιδείξεις προϊόντων. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Body Shop Jeremy Schwartz ανέφερε ότι η νέα μορφή οδήγησε σε βελτίωση των επιδόσεων και των πωλήσεων της εταιρείας. Σχεδιάζει μάλιστα να ενισχύσει τη μορφή των καταστημάτων, αφού ακούσει τις παρατηρήσεις των πελατών τους.

Ο  Schwartz ανέφερε ότι η στρατηγική «Δώστε Χαρά» η οποία δίνει τα χρήματα για την κατασκευή σχολείων σε χώρες όπως η Ινδία και το Νεπάλ, έδωσε ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ιδίως στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

Η Body Shop έχει πλέον 292 καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο και 3.044 σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ έχει ανοίξει περισσότερα από 200 νέα καταστήματα το περασμένο έτος. Αυτή τη στιγμή, επικεντρώνεται κυρίως στην επέκταση των δραστηριοτήτων της Βραζιλίας.

Ο Schwartz ανέφερε ότι η εταιρεία στοχεύει στη δρομολόγηση πιο καινοτόμων προϊόντων το 2014 για να τονώσει την ανάπτυξη από την αναζήτηση "φυσικών συστατικών από τις τέσσερις γωνιές του πλανήτη". 

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου