Cadbury: Σοκολάτα με βάση το προφίλ σου

Σε ένα «κόλπο» κατέφυγε η Gadbury για να τονώσει τις πωλήσεις της. Ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης σοκολάτας που ονομάστηκε «η  γεννήτρια της χαράς» δημιουργεί σοκολάτες με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών της Αυστραλίας και ύστερα τα διανέμει σε ζαχαροπλαστεία. 

Η "γεννήτρια της χαράς" επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθούν στο προφίλ τους στο Facebook μέσω της μηχανής, η οποία επιλέγει και διανέμει δωρεάν σοκολάτα σύμφωνα με το προφίλ τους.

Η Cadbury και η εταιρεία Red Agency έχουν δημιουργήσει μια ταινία που εξηγεί πώς λειτουργεί το μηχάνημα και δείχνουν στους καταναλωτές μερικές από τις γεύσεις που περιλαμβάνουν: σοκολάτα γάλακτος, φουντούκι, μέντα και crunchie.

ΠΗΓΗ: Marketingmagazine

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου