Marc Jacobs: Casting από Instagram και Twitter

Ο οίκος μόδας Marc Jacobs πλέον δεν χρησιμοποιει βιογραφικά και φωτογραφίες από τα συρτάρια του ούτε μοντέλα υψηλού προφίλ για τις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά έκανε στροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Εννέα fans εμφανίζονται στις διαφημίσεις, οι οποίες θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο τεύχος Vogue Teen τον Αύγουστο. Οι αιτήσεις για συμμετοχή στο διαφημιστικό ήταν περισσότερες από 70.000.

Οι  διαγωνιζόμενοι κλήθηκαν να δημοσιεύσουν μια φωτογραφία του εαυτού τους στο Instagram ή στο Twitter με το #castmemarc hashtag.Περίπου 30 φιναλίστ από όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένων Αυστραλίας, Νέας Υόρκης και  Ρωσίας, στη συνέχεια, κλήθηκαν να αποδείξουν τις δυνατότητές τους μπροστά στον Jacobs. 

Η ασυνήθιστη μέθοδος casting αποσκοπεί στο να αποτυπώσει την επαναστατική φύση της καμπάνιας, την οποία ο σχεδιαστής περιγράφει ως "αξιόπιστη" αλλά "δυναμική και φρέσκια". 

Ο οίκος Marc Jacobs είναι ανάμεσα στις εταιρείες μόδας που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα ψηφιακά κανάλια  για να κάνουν τα εμπορικά τους σήματα πιο δυναμικά. 

ΠΗΓΗ: marketingweek

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου