P&G: Ξεφορτώνεται τους διευθυντές marketing

Από την 1η Ιουλίου έχουν τεθεί σε ισχύ οι αλλαγές στην εταιρεία P&G. Η εταιρεία αποφάσισε όπως επικεντρωθούν στο κτίσιμο του brand name και την παροχή καλύτερων υπηρεσιών ώστε να έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Έτσι, η εταιρεία αποφάσισε όπως αποσαφηνίσει τους ρόλους και τις ευθύνες των στελεχών, ώστε οι διευθύνοντες σύμβουλοι να παίρνουν πιο γρήγορα αποφάσεις και να απλουστευθούν οι δομές, με στόχο να δοθεί περισσότερος χρόνος για δημιουργικότητα και την καλύτερη εκτέλεση των καθηκόντων τους. 

Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης αναδιοργάνωσης στην εταιρεία P&G με στροφή στην διαχείριση του brand για να επιστρέψει και πάλι η εταιρεία στην καινοτομία και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ. Στα πλαίσια των αλλαγών, το τμήμα μάρκετινγκ μετονομάστηκε σε διαχείριση του brand name και το νέο τμήμα καλείται να αναλάβει την ευθύνη για τη στρατηγική, τα σχέδια και τα αποτελέσματα για τα brands των διαφόρων κλάδων.

Η αναδιοργάνωση έφερε τους marketers να μετατοπίζονται από τις περιφερειακές επιχειρήσεις της P&G στις τέσσερις παγκόσμιες επιχειρηματικές μονάδες της - την ομορφιά, την υγεία και την περιποίηση, την φροντίδα της οικογένειας και την φροντίδα στο σπίτι. 

Μιλώντας νωρίτερα αυτό το έτος, ο διευθύνων σύμβουλος AG Lafley δήλωσε ότι  η P&G θα έχει πλέον "μια ολοκληρωμένη διαχείριση του brand με ενιαία ευθύνη για τη στρατηγική, το σχεδιασμό και την αγορά". 

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου