Levi’s: Εμπνέεται από αληθινές ιστορίες

Η Levi 's εγκαινιάζει μια νέα παγκόσμια καμπάνια, εμπνευσμένη από αληθινές ιστορίες ζωής. Με την ονομασία «Live in Levi' s», η εταιρεία παρουσιάζει τα πράγματα που κάνουν οι πελάτες τους με τα Levi τους, από το να πηγαίνουν σε πρώτα ραντεβού, μέχρι ταξίδια. Η καμπάνια θα τρέξει στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο, σε έντυπα, σε ψηφιακά ΜΜΕ, καθώς και στα κατάστηματα, με στόχο να αναζωογονήσουν τη μάρκα. 

Ο επικεφαλής του μάρκετινγκ Jennifer Sey ανέφερε ότι στόχος της Levi's είναι να ενεργοποιήσει τους καταναλωτές μέσω της πραγματικής ζωής. «Η εκστρατεία έχει στόχο την επικοινωνία με τους καταναλωτές μέσω της αυθεντικής αυτο-έκφρασης, παρουσιάζοντας παράλληλα, τη νέα φθινοπωρινή συλλογή της Levi’s».

Οι πωλήσεις της Levi επιβραδύνθηκαν το τελευταίο τρίμηνο, με τα έσοδα της εταιρείας να παρουσιάζουν πτώση 1% σε $1.15 δις, καθώς επηρεάστηκαν από το  δύσκολο διαφημιστικό περιβάλλον. Ωστόσο, στην Ευρώπη, τα έσοδα αυξήθηκαν ελαφρά, κατά 1 % σε $297 εκ.

ΠΗΓΗ: marketingweek

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου