Starbucks: Smoothies από γιαούρτι

Στον πυρήνα της, η Starbucks παραμένει ακόμα μια εταιρεία καφέ. Αυτό που εντοπίζει όμως η εταιρεία είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν πίνουν καφέ όλη μέρα, πράγμα που εξηγεί γιατί περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της Starbucks γίνονται πριν από τις 11.  

Η πρόσφατη στρατηγική της εταιρείας επιδιώκει να ενισχύσει τις πωλήσεις των απογευματινών της ροφημάτων μέσω άλλων προϊόντων εκτός του καφέ, όπως τα τρόφιμα, χυμούς, και πιο πρόσφατα τη σόδα Fizzio. Τώρα η Starbucks θα ξεκινήσει τις δοκιμές τις με φρέσκα smoothies  που θα παρασκευάζονται από το ελληνικό γιαούρτι Dannon. Τρεις γεύσεις smoothie θα δοκιμαστούν αρχικά σε 200 Starbucks και μια πλήρη σειρά αναμένεται να ξεκινήσει σε όλες τις αγορές το επόμενο έτος. 

Η εταιρεία έχει αναγνωρίσει την δυναμική των προϊόντων εκτός του καφέ. Το τσάι αντιπροσωπεύει πλέον το 9 % των συνολικών πωλήσεων και οι αγορές τροφίμων αντιστοιχούν στο 20%, έναντι του 12% πριν από μια δεκαετία.

ΠΗΓΗ: BusinessWeek

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου