Volkswagen: Πίσω στην κούρσα της διαδοχής

Το σχέδιο της Volkswagen να εκθρονίσει την Toyota ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο δεν είναι τίποτα άλλο από φιλόδοξο, αναφέρει σε δημοσίευμά του το περιοδικό Economist.  Η VW έχει ήδη αφήσει πίσω της την ανταγωνίστριά της General Motors και έχει ισχυρή θέση στην αγορά της Κίνας, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Αλλά μια βασική  χώρα αποτελεί τροχοπέδη για τον γερμανικό κολοσσό: η Αμερική. 

Το Economist αναφέρει ότι πριν από μερικά χρόνια η VW ηγείτο της αυτοκινητιστικής βιομηχανίας. Η εταιρεία δημοσίευσε μερικά από τα καλύτερα στοιχεία της για τις πωλήσεις της από την εποχή του Beetle και έβαλε ως στόχο να πουλήσει τουλάχιστον 800.000 οχήματα ετησίως στην Αμερική μέχρι το  2018. 

Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2014, ενώ οι αντίπαλοι της VW όπως η GM δημοσίευσαν μερικά από τα καλύτερα αποτελέσματά τους, οι πωλήσεις της VW μειώθηκαν κατά 15%.  Με τις πωλήσεις  της στην Αμερική να είναι λίγο πιο πάνω από 400.000 για το 2013, (μειωμένες κατά 7% από το προηγούμενο έτος), οι αμφιβολίες έχουν αυξηθεί ως προς το αν η VW θα είναι σε θέση να επιτύχει το στόχο της για 800.000 πωλήσεις μέχρι το 2018.
Το Economist σημειώνει ότι οι απόψεις διίστανται σχετικά με το γιατί η VW έχει χάσει έδαφος. Ένας λόγος είναι η ύβρις, υποστηρίζουν στελέχη της IHS Automotive, εταιρεία έρευνας της αγοράς. «Ο στόχος πωλήσεων ήταν απλά υπερβολικά φιλόδοξος. Πιο ουσιαστικά, η Κίνα πήρε τη μεγαλύτερη προσοχή από την εταιρεία, μετατοπίστηκαν οι οικονομικοί πόροι της εταιρείας και κάποια μοντέλα για την αμερικανική αγορά καθυστέρησαν».

Ο Michael Horn, στέλεχος της VW που ανέλαβε τις εργασίες της εταιρείας στην Αμερική, ελπίζει ότι θα είναι σε θέση να σταθεροποιήσουν τις πωλήσεις, όταν το νέο Golf βρει τη θέση του στην αγορά. Πρέπει επίσης, σημείωσε, οι managers της εταιρείας να επισπεύσουν το μοτέλο CrossBlue.  «Θα επιτύχουμε στην Αμερική, μόνο αν δημιουργήσουμε τα αυτοκίνητα  που οι άνθρωποι θέλουν εδώ», είπε. 

 

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου