Το Παγκόσμιο Κύπελλο εκτοξεύει τις πωλήσεις της Adidas

Το «θεό της μπάλας» προσκυνούν στην Adidas, καθώς το Μουντιάλ έχει εκτοξεύσει τις πωλήσεις της.

Η Adidas, γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, είναι σίγουρη ότι θα πετύχει, φέτος, το στόχο για πωλήσεις 2 δισεκατομμυρίων ευρώ σε φανέλες, ποδοσφαιρικά παπούτσια και μπάλες.

Ιδιαίτερα για τις φανέλες, υπολογίζει ότι θα πουλήσει πάνω από 8 εκατομμύρια, από τις εννέα εθνικές ομάδες, στις οποίες είναι χορηγός στο Μουντιάλ της Βραζιλίας.

Έτσι, η Adidas διατηρεί τη θέση νούμερο ένα στα είδη ποδοσφαίρου, θέση την οποία κινδύνεψε να χάσει από τη Nike.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου