ΚΕΑΝ: Πετυχημένη καμπάνια μέσω Facebook

Στην premium διαφημιστική λύση του Facebook Newsfeed Target Block επένδυσε η εταιρεία χυμών ΚΕΑΝ.

Σε συνεργασία με την Pandora/OgilvyOne Worldwide Cyprus και τη ThinkDigital, η ΚΕΑΝ «έτρεξε» 8 διαφορετικές Newsfeed Target Block καμπάνιες, τόσο στο desktop όσο και στο mobile, διαφημίζοντας διαφορετικά προϊόντα της και προσεγγίζοντας άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18-49 ετών.

«Η ανταπόκριση των χρηστών ήταν εντυπωσιακή, μιας και το μέσο click-through rate έφτασε το 4%, ενώ αντίστοιχα τα video views ξεπέρασαν τις 83.000», αναφέρει η εταιρεία.

Σύμφωνα με το δελτίο, ήταν η πρώτη Newsfeed Target Block καμπάνια στην Κύπρο. Ο συνολικός πληθυσμός της Κύπρου στο Facebook ανέρχεται στις 582.000, κάτι που σημαίνει ότι στο εν λόγω κοινωνικό δίκτυο συχνάζει το 88.8% των online χρηστών.

 

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου