Amazon: Το πρώτο Fire Phone

Το πρώτο τηλέφωνο που σχεδιάστηκε από το διαδικτυακό πολυκατάστημα προϊόντων και υπηρεσιών Amazon ονομάζεται Fire και «φέρνει στην παλάμη του χεριού σας ό,τι αγαπάτε στο Amazon», είπε ο Τζεφ Μπέζος σε εκδήλωση στο Σιάτλ. Ο ιδρυτής και CEO του Amazon παρουσίασε δύο νέες τεχνολογίες, λέγοντας πως «οι πιο ισχυρές εφευρέσεις είναι εκείνες που δίνουν την δυνατότητα σε άλλους να απελευθερώσουν την δημιουργικότητά τους». 

Το λεγόμενο Dynamic Perspective (Δυναμική Προοπτική) περιγράφεται ως ένα σύστημα αισθητήρων που αξιοποιεί τέσσερις εξειδικευμένες κάμερες χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας και τέσσερα LED υπέρυθρων ακτίνων στο μπροστινό μέρος του Fire Phone, έναν αφοσιωμένο στην λειτουργία αυτή επεξεργαστή καθώς και αλγόριθμους που επεξεργάζονται τα δεδομένα από τις κάμερες σε πραγματικό χρόνο και μια μηχανή σχεδίασης γραφικών με έμφαση επίσης στην χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. Αυτό το σύστημα hardware-software, επιτρέπει στον χρήστη του «καυτού» τηλεφώνου της Amazon να διαβάζει εκτενή κείμενα χωρίς να χρειαστεί να κάνει κύλιση στην οθόνη με το δεύτερο χέρι, απλά γέρνοντας το τηλέφωνο πάνω-κάτω (scroll up, scroll down). Η τεχνολογία αξιοποιείται από την υπηρεσία Amazon Music, στη οποία το Dynamic Perspective επιτρέπει την εμφάνιση των στίχων του τραγουδιού με ένα ελαφρύ πλάγιασμα του τηλεφώνου. Επίσης, ο χρήστης μπορεί με το ένα χέρι να εμφανίσει το μενού «γρήγορων ενεργειών» ανά περίπτωση ή να δει σύντομες πληροφορίες από το Yelp, το δημοφιλές σάιτ με κριτικές για εστιατόρια, μπαρ κ.λπ. με τον ίδιο τρόπο όταν βρίσκεται στους Χάρτες (χάρτες της Nokia, πλοήγηση από το Amazon).

Η Amazon διέθεσε το SDK για την τεχνολογία Dynamic Perspective και έδειξε επί σκηνής πως αλλάζουν τα παιχνίδια με την χρήση της: για παράδειγμα, η οπτική γωνία του ήρωα του παιχνιδιού ακολουθεί την κίνηση της κεφαλής του χρήστη, ο οποίος μπορεί να κοιτάξει πίσω από εμπόδια, γωνίες και άλλα αντικείμενα στον εικονικό κόσμο του παιχνιδιού (αναφορά στο παιχνίδι Lili).

H δεύτερη τεχνολογία που κάνει το Fire Phone να ξεχωρίζει είναι το Firefly («πυγολαμπίδα»). H Amazon αξιοποιεί τον μακροσκελή κατάλογο προϊόντων που διαθέτει στις αποθήκες αλλά και στους διακομιστές του και αναθέτει σε τεχνολογίες αναγνώρισης κειμένου, φωτογραφιών και ήχου να αναγνωρίζουν όχι μόνο τηλεοπτικές σειρές, ταινίες, τραγούδια, QR και ραβδωτούς κώδικες, τυπωμένες διευθύνσεις e-mail και τηλέφωνα στο εξωτερικό περιβάλλον αλλά και αντικείμενα. Η Amazon δηλώνει πως η πυγολαμπίδα της μπορεί να αναγνωρίσει 70 εκατομμύρια αντικείμενα οικιακής χρήσης, βιβλία, CD, DVD, βιντεοπαιχνίδια και άλλα, να ανακτήσει πληροφορίες γι'αυτά και να δώσει την δυνατότητα στον πελάτη της να τα προσθέσει στην λίστα των επιθυμιών του ή να τα παραγγείλει από το Amazon.com. To SDK του Firefly έγινε επίσης διαθέσιμο και η Amazon δήλωσε ότι σύντομα θα υποστηρίζει την αναγνώριση έργων τέχνης, μετάφραση ξένων γλωσσών και ετικετών κρασιών (Vivino).

Η σύνδεση του Fire Phone με το πολυκατάστημα είναι τόσο προφανής όσο και αναμενόμενη: ο χρήστης του Amazon Fire Phone θα μπορεί να αναγνωρίσει έως και 245.000 ταινίες, τηλεοπτικές σειρές και 160 ελεύθερα τηλεοπτικά κανάλια με σκοπό να διευκολύνει την αγορά τους μέσω των συνδρομητικών του υπηρεσιών. Μάλιστα, το Fire Phone διαθέτει ειδικό πλήκτρο για το Firefly, με το πάτημα του οποίου εκκινείται η διαδικασία ταυτοποίησης από την ογκώδη βάση του Amazon.

«Στο Amazon παθιαζόμαστε με τον πελάτη, όχι με τον ανταγωνισμό», γράφει στο About της η Amazon.com Inc. και έχει πολλούς: 244 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες (που έχουν κάνει αγορά τους τελευταίους 12 μήνες). Στόχος της Amazon δεν μοιάζει να είναι να κερδίσει την δόξα της Apple ή της Samsung, αλλά να αξιοποιήσει το hardware για να δώσει ώθηση στις πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών. Εντούτοις, το Fire Phone χωρίς σύνδεση, πωλείται στα 649/749 δολάρια ή με συμβόλαιο στα 199 δολάρια για τη συσκευή των 32 GB και στα 299 δολάρια για τη συσκευή των 64 GB, με διετές συμβόλαιο (αποκλειστικά) στην AT&T, όπου αναπόφευκτα θα συναντήσει το νεότερο iPhone και το Galaxy S5.

Πηγή: in.gr

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου