Το νέο πρόσωπο του Συνεργατισμού

Σε μια μοντέρνα αλλά και συνάμα με πολλές κυπριακές πινελιές τελετή ο Συνεργατισμός παρουσίασε το νέο λογότυπό του αλλά και τα χρώματα που πλέον θα συνοδεύουν το κίνημα σε όλες σχεδόν τις εκφάνσεις του. Το νέο logo με τις πολλές πτυχές και τα συνδυασμένα μηνύματα σε συνδυασμό με το γαλάζιο και το πορτοκαλί ως χρώματα βάζουν την Κεντρική Συνεργατική Τράπεζα στην επόμενη μέρα.

Στην παρουσίαση βρέθηκαν ο υπουργός Οικονομικών, Χάρης Γεωργιάδης, ο υπουργός Γεωργίας, Νίκος Κουγιάλης, βουλευτές, δήμαρχοι, επιχειρηματίες και εκπρόσωποι των ΜΜΕ.

Το νέο λογότυπο
Κατά την παρουσίαση του νέου λογοτύπου του Συνεργατισμού, τονίστηκαν οι βασικές παράμετροι που οδήγησαν στη δημιουργία του νέου logo καθιστώντας το μετά την πρώτια ματιά πιο ξεκάθαρο σε αυτόν που τον παρατηρεί.

Αρχικά το ελληνικό γραφείο Out to Lounch που έχει δημιουργήσει τη νέα ταυτότητα του Συνεργατισμού τόνισε πως αναζητήθηκε ένα σχήμα που να δείχνει συνεργασία, ομαδικότητα και αλληλεπίδραση. Μάλιστα, υπογραμμίστηκε πως τα συμβατικά σχήματα όπως τα τετράγωνα, οι κύκλοι ή τα τρίγωνα είναι ξεπερασμένα. Στη συνέχεια λέχθηκε πως δούλεψαν πολλά άτομα για το νέο logo κι έτσι κατέληξαν σε αυτό που παρουσιάζεται πλέον και σε διαφημίσεις του Συνεργατισμού που ήδη καταχωρήθηκαν στον ημερήσιο Τύπο.

Τα χρώματα ου επιλέγηκαν αφορούν κατά βάση τις τοπικές συνθήκες και την Κύπρο. Αφενός το βαθυγάλανο που διαχρονικά συνοδεύει τον Συνεργατισμό αντικαθίσταται από ένα ελαφρύ γαλάζιο που υποδηλώνει την ελπίδα, την αισιοδοξία αλλά και τον ηλιόλουστο ουρανό όπως και τη θάλασσα της Κύπρου. Παράλληλα, το πορτοκαλί δίνει την πιο δυναμική διάσταση του Συνεργατισμού αλλά και εκφράζει τη σημαία της Κύπρου, τον τοπικό χαρακτήρα του Κινήματος ενώ εκφράζει και κάτι πιο δυναμικό.

Στο σημείο που τα ημικύκλια που συνθέτουν το νέο logo τέμνονται σχηματίζονται τα κλαδιά ελιάς της Κυπριακής Δημοκρατίας. Πάντως, παρά τη συγκεκριμενοποίηση των χρωμάτων και της σύνθεσης που θα χρησιμοποιούνται από τον Συνεργατισμό παρουσιάστηκαν και άλλες εκδοχές του νέου logo σε μονοχρωμίες μαύρου, άσπρου και γκρίζου.

Τηλεοπτική καμπάνια
Ήδη καθημερινές εφημερίδες έχουν διαφημίσεις με τα νέα χρώματα και το λογότυπο του Συνεργατισμού, ενώ σύντομα θα αρχίσουν να προβάλλεται και η τηλεοπτική διαφήμιση του Κινήματος, αποτέλεσμα εργασίας του στούντιο παραγωγής Semio. Μάλιστα στη νέα καμπάνια προβάλλονται απλοί, καθημερινοί άνθρωποι της Κύπρου σε διάφορα επαγγέλματα ή δραστηριότητες. Το πιο εντυπωσιακό είναι πως στη διαφήμιση δεν συμμετέχουν ηθοποιοί αλλά απλοί άνθρωποι που αποδέχτηκαν την πρόσκληση να συμμετάσχουν στο project.

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου