Νέο πολιτικό μοντέλο

Την τελευταία περίοδο γίνεται λόγος  όλο και πιο τακτικά και έντονα σε κάποιες περιπτώσεις η ανάγκη ενός νέου πολιτικού μοντέλου. Είτε αυτό θα είναι ένα νέο οικονομικό μοντέλο είτε ένα νέο μοντέλο διακυβέρνησης . Δεν έχει ακουστεί όμως κάτι συγκεκριμένο παρά κάποιες  αόριστες και αφηρημένες αναφορές , χωρίς στην ουσία να παραπέμπουν τον πολίτη σε συγκεκριμένο δρόμο ώστε να μπορέσει και ο ίδιος να κάνει τους δικούς του συνειρμούς και να αρχίσει να αποκρυσταλλώνεται κάποια εικόνα για το τι ακριβώς η έστω και περίπου θα είναι αυτό το νέο μοντέλο. Πραγματικά  υπάρχει  η ανάγκη για κάτι νέο όχι απλά φρέσκο αλλά κάτι που θα φέρει μια πραγματική αλλαγή η οποία να είναι έντονα διακριτή και να τη νοιώθει και να την αισθάνεται ο πολίτης.

Εάν συζητάς με ένα υποστηρικτή του φιλελευθερισμού  και αντιληφτεί ότι αυτά που σκέπτεσαι δεν είναι κοντά στις δικες του ιδέες θα σε παραπέμψει σαν την επομένη λύση στο κουμμουνισμό. Αν συζητάς με ένα κουμουνιστή και  διαφωνείς με τις δικες του ιδέες θα σε παραπέμψει χαρακτηρίζοντας σας και από πάνω στο φιλελευθερισμό. Έννοιες και μοντέλα κατά την άποψη μου εντελώς εξοφλημένα τα οποία δεν έχουν να προσφέρουν απολύτως τίποτα ,  τουλάχιστον στη δική μας μικρή κοινωνία αυτό που όλοι επικαλούνται ότι χρειαζόμαστε . Ενδεχόμενα να υπάρχουν στοιχεία και στα δυο μοντέλα τα οποία θα μπορούσαν να περιλαμβάνονται σε αυτό το μελλοντικό  όραμα . Όπως θα μπορούσαν να περιλαμβάνονται και σοσιαλιστικά στοιχεία και γιατί όχι και άλλων ιδεολογιών . Νοούμενου ότι θα έχεις να προσφέρεις κάτι πραγματικά νέο και όχι κάτι που θα προκύπτει από ένα συνονθύλευμα ιδεών και ιδεολογιών που συμβιβαστικά σμιξανε για να ικανοποιήσουν τη κοινωνία. Ούτε και θα πρέπει σε καμιά περίπτωση να είναι ο χώρος που θα  στεγάσει τους απογοητευμένους, του δυσαρεστημένους και αναξιοποίητους από τα κόμματα τους στελέχη. Θα είναι το μοντέλο εκείνο που δε αναμένει να εκμεταλλευτεί το rebound αλλά να προσελκύσει πραγματικούς οραματιστές για ένα καλύτερο αύριο που δε θα έχει καμιά σχέση με ότι έχουμε γνωρίσει . Δεν θα είναι κόμμα αλλά ιδέα, όραμα , σκοπός που θα έχει σαν μοναδικό στόχο την ανάπτυξη της κοινωνίας και των ανθρώπων . Την ανάδειξη του ανθρώπου , της ανθρώπινης σκέψης, του σεβασμού στον άνθρωπο,  το σεβασμό στη ζωή, στη φύση, στο περιβάλλον. Την διαιώνιση μια ανεπτυγμένης μορφής ανθρώπινης  ζωής και  της σημερινής που στερείται  πολλά από τα πιο πάνω στοιχεία, που έχει φθαρεί ηθικά και έχει ισοπεδώσει άξιες και ιδανικά . Δεν αναζητούμε ένα νέο μοντέλο που απλά θα λειτουργεί με λιγότερες δαπάνες το κράτος  και απλά θα λαμβάνουν κάποιοι χαμηλότερους μισθούς και συντάξεις. Το μοντέλο αυτό προεκτείνεται και εισέρχεται η θα πρέπει να εισέρχεται καλύτερα σε βαθύτερες έννοιες και θα γεμίζει το κόσμο με αισιοδοξία και σιγουριά για ένα απόλυτα υγιές μέλλον.

Αισιοδοξούμε ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες για το τόπο μας . Τα αγαθά και τα οφέλη θα πρέπει να τα απολαμβάνουν  ακριβοδίκαια και ισότιμα όλοι ανεξαίρετα οι κάτοικοι αυτού του ταλαιπωρημένου νησιού. Το βέβαιο όμως είναι ότι δε θα τα έχουμε όλα αυτά  με τα πολιτικά κόμματα που έχουμε σήμερα _τα οποία εκφράζουν ληγμένες  πολιτικές ιδεολογίες, με  απόψεις και θέσεις των πλείστων πολιτικών, που ακούμε να εκφράζουν κατά καιρούς δημόσια  αλλά και με πολλές αλαζονικές και προκλητικές συμπεριφορές. Ας αναζητήσουμε λοιπόν αυτό το νέο μοντέλο με  νέους, οραματιστές και λάτρεις μια καλύτερης και διαφορετικής ζωής. Ζωής που η ποιότητα της δε καθορίζεται μόνο από τα υλικά αγαθά αλλά και από άλλες ξεχασμένες άξιες.
 

Δειτε Επισης

Η εικόνα μιας διχασμένης αγοράς ακινήτων-Η λάμψη και οι πιέσεις
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία
Οι πιθανές οικονομικές επιπτώσεις ενός εμπορικού πολέμου μεταξύ της Ε.Ε. και της Κίνας
Οι προκλήσεις του μελλοντικού ηλεκτρικού συστήματος της Ε.Ε.
Ανθρώπινο δικαίωμα η ασφάλεια και υγεία στην εργασία
Το μούδιασμα στην αγορά ακινήτων, η προοπτική και οι προκλήσεις
Εναλλακτικές επενδύσεις και διασπορά χαρτοφυλακίου
H τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά το μέλλον του λιανικού εμπορίου
Μετατροπή των προκλήσεων σε ευκαιρίες στην εποχή των αποσυνδεδεμένων πληρωμών
Το Metaverse και το ψηφιακό μάρκετινγκ