Coca- Cola: Αφιερωμένη στο όνομά σου

Η καμπάνια «Μοιράσου μια Coca-Cola» ξεκινάει φέτος το καλοκαίρι και όπως φαίνεται το θέμα γίνεται «προσωπικό».  
Οι συσκευασίες Coca-Cola θα αποχωριστούν για λίγο το διάσημο ογότυπο της μάρκας, προκειμένου να φιλοξενήσουν τα 150 πιο δημοφιλή ελληνικά ονόματα. Η καμπάνια αποτελεί τη μεγαλύτερη «προσωποποιημένη» καμπάνια προϊόντος στον κόσμο, με πάνω από μισό δισεκατομμύριο μπουκάλια και κουτάκια Coca-Cola, Coca-Cola light και Coca-Cola Zero να κυκλοφορούν σε όλη την Ευρώπη.

«Η καμπάνια έχει σκοπό να εμπνεύσει τους καταναλωτές να μοιραστούν στιγμές απόλαυσης με τους ανθρώπους που αγαπάνε, δείχνοντάς μας πως το να μοιράζεσαι είναι ένας λόγος για να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Οι συσκευασίες με τα ονόματα αναμένεται να μας συναρπάσουν αυτό το καλοκαίρι, πυροδοτώντας συζητήσεις και αποτελώντας προϊόντα που τόσο οι έφηβοι, όσο και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές, θα δεχτούν με ενθουσιασμό», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Στην Κύπρο, οι συσκευασίες φιλοξενούν όχι μόνο τα πιο δημοφιλή ονόματα, αλλά και παιχνιδιάρικες λέξεις και υποκοριστικά που θα φιγουράρουν αντί του λογοτύπου της    Coca-Cola.

Η καμπάνια θα υποστηριχθεί από έντυπη και digital επικοινωνία, καθώς και experiential events, με σκοπό να μετατρέψει τις συσκευασίες Coca-Cola με ονόματα σε ένα καλοκαιρινό παιχνίδι! «Αυτή η ενέργεια γίνεται από την Coca-Cola όχι μόνο για σκορπίσει χαρά και αισιοδοξία, αλλά και για να τιμήσει τους καταναλωτές, που τόσα χρόνια την επιλέγουν σταθερά ως το Νούμερο 1 αναψυκτικό», καταλήγει η ανακοίνωση.
 

Δειτε Επισης

Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους με πολυτελή πιάτα MasterChef
Το βραβείο Red Dot Design 2024 στο νέο Hyundai Santa Fe
Μειώθηκαν στο μισό τα έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ
Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση