Jumbo: Η "απίστευτη" συμφωνία Βακάκη για τα ενοίκια των καταστημάτων του

Μία συμφωνία που είχε υπογράψει ο Απόστολος Βακάκης των Jumbo σχεδόν με όλους τους ιδιοκτήτες των οποίων ενοικιάζει τα καταστήματα αποδείχθηκε σωτήρια τόσο για τον ίδιο αλλά κυρίως για την εταιρεία του.

Όπως αποκάλυψε το απόγευμα της Τρίτης ο ίδιος απαντώντας σε ενημέρωση επενδυτών το μίσθωμα για περίπου 35 ενοικιαζόμενα ακίνητα (σ.σ. το σύνολο είναι στα 80 με ένα μεγάλο μέρας από αυτά να είναι ιδιόκτητα) είναι συνδεδεμένο με τις πωλήσεις.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με τις σχετικές ρήτρες που έχουν υπογραφεί για κάθε κατάστημα υπάρχει αυτόματη προσαρμογή του ενοικίου ανάλογα με τον τζίρο του καταστήματος.

Κοινώς τα έξοδα για ενοίκια της Jumbo την περίοδο του lockdown εξαιτίας του κορονοϊού ήταν ιδιαίτερα χαμηλά. "Είχαμε αυτή την πρόνοια, προ κρίσης και πανδημίας, γεγονός που απομακρύνει σε αυτή την φάση από μία ακόμη δυσάρεστη έκπληξη".

Η τέλεια καταιγίδα

Αναφερόμενος στην παρούσα κατάσταση που βιώνει η οικονομία εξαιτίας της πανδημίας την περιέγραψε ως "την τέλεια καταιγίδα" κάνοντας εκτίμηση ότι "βρισκόμαστε στην αρχή του προβλήματος και όχι στο τέλος του" ενώ το 2020 θα πρέπει να θεωρείται μία χαμένη χρονιά, "καλύτερα όμως μία χαμένη χρονιά, παρά μία χαμένη επιχείρηση".

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη από την Δευτέρα η Jumbo έχει ξεκινήσει να έχει ξανά φυσική παρουσία καθώς έχουν ανοίξει 3 από τα 6 καταστήματα στην Κύπρο, ενώ στην Ελλάδα που αποτελεί την βασική αγορά του ομίλου θα ανοίξουν όλα (σ.σ με εξαίρεση αυτό που βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Avenue) την ερχόμενη Δευτέρα. Όπως εξήγησε αν και υπήρξε διπλασιασμός στις ηλεκτρονικές πωλήσεις(σ.σ. έφθασε στο 5% του τζίρου από 2,5%) δεν σκοπεύει να κλείσει κάποιο κατάστημα καθώς "όταν είσαι σε πόλεμο πρέπει να είσαι παραταγμένος με όλες σου τις δυνάμεις".

Βλέπει λουκέτα

Ο κ. Βακάκης απέφυγε να κάνει κάποια πρόβλεψη καθώς δεν γνωρίζει πως θα εξελιχθεί η κατάσταση ενώ για την Jumbo έθεσε τον πήχη για την φετινή χρονιά να είναι το μη πέρασμα σε ζημίες. Σε ό,τι αφορά τον ανταγωνισμό απαντώντας σε ερώτηση Γερμανού αναλυτή ανέφερε ότι οι περισσότεροι ανταγωνιστές στον βασικό αντικείμενο είναι μικροί παίκτες ενώ με χιούμορ σημείωσε ότι ο ανταγωνισμός του "τα κάνει όλα λάθος, αλλά κάνει και ένα σωστό. Παραμένει ζωντανός". Αντίθετα βλέπει "λουκέτα" σε αρκετούς μικρότερης δυναμικότητας προμηθευτές της αλυσίδας.

Πηγή:News247.gr

Δειτε Επισης

Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
Paul Sies: Μετά την αποχώρηση από Cyprus Airways, αναλαμβάνει CEO στην Journey Mentor
Με τον Σταυρό του Τάγματος Αξίας της Γερμανίας τιμήθηκε ο Καθηγητής Νικόλαος Ζαμπόγλου
Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα