Συνεχίζει στην προεδρία του ΣΕΜΟ ο Πέτρος Κρασσάς
07:29 - 29 Νοεμβρίου 2017
Για ακόμα δύο χρόνια επανεξελέγη στην προεδρία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Μηχανοκίνητων Οχημάτων (ΣΕΜΟ) ο Πέτρος Κρασσάς.
Η επανεκλογή του κ. Κρασσά, οποίος διετέλεσε για αρκετά χρόνια προηγουμένως ως πρόεδρος του Συνδέσμου, προέκυψε έπειτα από την Ετήσια Γενική Συνέλευση του ΣΕΜΟ, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017.
Ο ΣΕΜΟ, ο οποίος είναι μέλος της ΟΕΒ, ιδρύθηκε το 1959 και έχει μέλη του όλες τις εταιρείες, οι οποίες διεξάγουν εργασίες ως εισαγωγείς ή/και αντιπρόσωποι συμβεβλημένοι με κατασκευαστές οχημάτων.
Μεταξύ των θεμάτων που απασχόλησαν την ΕΓΣ του ΣΕΜΟ ήταν οι τάσεις της αγοράς οχημάτων στην Κύπρο, το νομοσχέδιο για την παραποίηση οδομετρητών οχημάτων, η συνδιοργάνωση από το ΣΕΜΟ και την ΟΕΒ του Motorshow 2017 καθώς και οι εθνικοί στόχοι εκπομπών ρύπων από μεταφορές της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Στις εκλογές που έγιναν στο πλαίσιο της συνέλευσης ψηφίστηκε νέο ΔΣ με την ακόλουθη σύνθεση:
Πρόεδρος: Πέτρος Κρασσάς(Α.Ι.Τrikomitis Ltd)
Αντιπρόεδρος: Γιάννος Λούτσιος (A. Loutsios & Sons Ltd)
Γραμματέας: Αλέξης Άννινος (CIC)
Ταμίας: Dickran Ouzounian (Dickran Ouzounian & Co)
Mέλος: Ρένος Ζαχαρίου (Cyprus Premium Cars)
Mέλος: Xριστιάνα Διογένους (UNICARS)
Μέλος: Γιώργος Κοζάκος (CTC Automotive)
Mέλος: Κόδρος Πηλακούτας (Char.Pilakoutas & Son)
Μιλώντας στο InBusinessNews, ο πρόεδρος του ΣΕΜΟ χαρακτήρισε ως τη μεγαλύτερη πρόκληση τη διαχείριση της συνεχούς και ραγδαίας αύξησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων, τα οποία φτάνουν μέχρι το 70% έναντι μόλις 30% που είναι το μερίδιο αγοράς των καινούργιων αυτοκίνητων.
«Όσο ο στόλος των αυτοκίνητων δεν ανανεώνεται, τότε η γήρανση του διαφαίνεται αναπόφευκτη», τόνισε ο κ. Κρασσάς.
Διαβάστε ακόμα: Αγκαστινιώτης: Υπέρ του εκσυγχρονισμού, κατά του λαϊκισμού
Παράλληλα, σημείωσε ότι προκύπτουν περιβαλλοντικά προβλήματα λόγω των αυξημένων εκπομπών ρύπων από οχήματα παλαιότερης τεχνολογίας.
Όπως πληροφορείται το InBusinessNews μία από τις ανησυχίες της αγοράς αυτοκινήτου είναι κατά πόσο σε συνάρτηση με τους βιομηχανικούς ρύπους αλλά και τους ρύπους των οχημάτων η Κύπρος κληθεί να καταβάλει πρόστιμο στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή λόγω υπέρβασης του επιτρεπόμενου ορίου τοπικών ρύπων, το οποίο θα πρέπει να μειωθεί.
Διαβάστε ακόμα: Σε λίγους μήνες τα αυτοκίνητα θα ξεκινούν με «Ν»
Την ίδια ώρα, από τις εκπομπές υπερβολικής ποσότητας ρύπων φαίνεται να είναι αναπόφευκτη και η ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Σημειώνεται ότι για το θέμα, το οποίο απασχολεί έντονα την αγορά αυτοκινήτου, ο Σύνδεσμος βρίσκεται σε επαφή με τα αρμόδια Υπουργεία και το Τμήμα Οδικών Μεταφορών σε μία προσπάθεια εξεύρεσης λύσεων.
Για το φαινόμενο της αριθμητικής υπεροχής μεταχειρισμένων οχημάτων, το οποίο χαρακτήρισε ως μη ορθή εξέλιξη για την αγορά, μίλησε στο InBusinessNews και ο Διευθυντής του Τμήματος Οδικών Μεταφορών, Σωτήρης Κολέττας.
Διαβάστε ακόμα: Στα €1,6 δις η αξία των κρατικών επενδύσεων
«Νοουμένου ότι τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι μέχρι πέντε ετών, είναι γεγονός ότι η τεχνολογία τους ανήκει στην περασμένη πενταετία και οι ρύποι που εκπέμπουν είναι μεγαλύτεροι σε σχέση με τα καινούργια οχήματα τελευταίας τεχνολογίας και χαμηλότερων ρύπων», τόνισε σχετικά.
Διαβάστε ακόμα: Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, οι ρύποι και η πειρατεία