Σε λίγους μήνες τα αυτοκίνητα θα ξεκινούν με «Ν»

Θέμα πέντε έως έξι μηνών είναι η εγγραφή οχημάτων με το γράμμα «N», έπειτα από τον Ιούλιο του 2013 που στους κυπριακούς δρόμους ξεκίνησαν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα με πινακίδες που ξεκινούν από «M».

Με βάση τις μέχρι στιγμής ενδείξεις χρειάστηκαν σχεδόν πέντε χρόνια και δεκάδες χιλιάδες εγγραφές προκειμένου να αλλάξει το αρχικό γράμμα στις πινακίδες αυτοκινήτων.

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι το γράμμα «L» που έκανε την εμφάνισή του τον Νοέμβριο του 2011, σταμάτησε περίπου 20 μήνες μετά, στο LBT, δηλαδή τον Ιούνιο του 2013.

Όπως εξηγεί ο Διευθυντής του Τμήματος Οδικών Μεταφορών, Σωτήρης Κολέττας, τα τελευταία αυτοκίνητα που έχουν εγγραφεί έχουν πινακίδες που ξεκινούν με το «MBZ» και επομένως απαιτούνται άλλες 10.000 εγγραφές προκειμένου να ξεκινήσουν οι εγγραφές με το γράμμα «N».

«Πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, θα διαρκέσει περίπου πέντε έως έξι μήνες», αναφέρει σχετικά.

Για όσους διερωτώνται για το πότε θα αρχίσουν οι εγγραφές τετραψήφιων οχημάτων (ΑΑΑΑ), κάτι τέτοιο δεν αναμένεται να γίνει στα επόμενα χρόνια, αλλά, όπως όλα δείχνουν, σε τουλάχιστον 50 χρόνια.

Προβληματισμός για τα πολλά μεταχειρισμένα
Ερωτηθείς για το γεγονός ότι τη μερίδα του λέοντος, δηλαδή σχεδόν 60-70% έχουν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έναντι των καινούργιων, ο κ. Κολέττας τονίζει ότι «δεν είναι σωστή εξέλιξη για την αγορά», εξηγώντας ότι προκύπτει γήρανση του στόλου των οχημάτων αρκετά νωρίτερα από ό, τι κανονικά θα έπρεπε, όπως επίσης και ρύπανση της ατμόσφαιρας.

«Νοουμένου ότι τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι μέχρι πέντε ετών, είναι γεγονός ότι η τεχνολογία τους ανήκει στην περασμένη πενταετία και οι ρύποι που εκπέμπουν είναι μεγαλύτεροι σε σχέση με τα καινούργια οχήματα τελευταίας τεχνολογίας και χαμηλότερων ρύπων», επισημαίνει ο Διευθυντής του ΤΟΜ.

«Όταν δίνονται κίνητρα για φιλικότερα στο περιβάλλον οχήματα, με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και μειωμένη κατανάλωση καυσίμων, δεν καθίσταται υγιής η κυκλοφορία πιο ρυπογόνων αυτοκινήτων», σημειώνει ο κ. Κολέττας, αναγνωρίζοντας, ωστόσο, ότι ο βασικότερος λόγος για απόκτηση ενός μεταχειρισμένου οχήματος είναι το χαμηλό κόστος.

Δειτε Επισης

Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή
Πήραν την ανιούσα οι πωλήσεις πετρελαιοειδών το πρώτο πεντάμηνο-Σημαντική αύξηση τον Μάιο
Οι αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας στην Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ Ακρόπολης- Το βασικό συστατικό της συνταγής της επιτυχίας
Το Fleet Forward από Toyota και Frotcom Κύπρου-Σύγχρονη ματιά στη διαχείριση στόλου και τη βιώσιμη κινητικότητα
Κωνσταντίνος Καραγιώργης: Αυτή είναι σήμερα η εικόνα με τις τιμές των καυσίμων-Απρόβλεπτο το μέλλον
Το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι» της Κωτσόβολος σε συνεργασία με ΠΣΣΕ-Ο μεγάλος κοινωνικός αντίκτυπος
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Τι ισχύει στις διαδικτυακές αγορές από Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ