Arianna Huffington: Πώς να επιτύχεις

Πώς μπορείς να πετύχεις και πώς τα brands μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να ευημερούν; Το ερώτημα αυτό έρχεται να απαντήσει η Arianna Huffington μέσα από το νέο της εγχείρημα, το βιβλίο της «Thrive».

Μιλώντας για το «Thrive», στον συγγραφέα, σύμβουλο και ερευνητή σε θέματα ηγεσίας και στρατηγικού σχεδιασμού Greg McKeown, εξήγησε τα βήματα της επιτυχίας. Αφετηρία του στάθηκε ένα ατυχές συμβάν για την ίδια. Το 2007, το πρωί της 6ης Απριλίου είχε βρεθεί στο πάτωμα του γραφείου της μέσα σε μια λίμνη αίμα. Είχε χτυπήσει το κεφάλι της στη γωνία του γραφείου της, τραυματίζοντας το μάτι της και σπάζοντας τα ζυγωματικά της. Είχε καταρρεύσει από την εξάντληση και την έλλειψη ύπνου. Μετά το συμβάν πήγε σε γιατρούς και έκανε εξετάσεις: Μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου, υπερηχοκαρδιογράφημα και άλλα, για να μάθει αν έχει κάποιο ιατρικό πρόβλημα. Ευτυχώς, δεν είχε, αλλά μετά την πτώση της αναρωτήθηκε: «Έτσι μοιάζει η επιτυχία; Αυτή τη ζωή ήθελα;».

Η Huffington Post ιδρύθηκε το 2005 και για δύο χρόνια μεγάλωνε σε απίστευτο ρυθμό. Ήταν σε εξώφυλλα περιοδικών. Ακόμα και το «Time» την είχε επιλέξει ως ένα από τους 100 σημαντικότερους ανθρώπους παγκοσμίως. «Εργαζόμουν 18 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, προσπαθώντας να χτίσω μια επιχείρηση και να φέρω επενδυτές. Η ζωή μου ήταν εκτός ελέγχου. Ήξερα ότι κάτι πρέπει να αλλάξει ριζικά. Δεν μπορούσα να πλέον να ακολουθήσω αυτόν το δρόμο. Έτσι έγραψα το “Thrive”», είπε.

Επιτυχία για την κοινωνία, όπως ανέφερε, θεωρείται το χρήμα και η εξουσία. «Αυτή η ιδέα της επιτυχίας μπορεί να λειτουργήσει - ή τουλάχιστον φαίνεται να λειτουργεί, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αλλά μακροπρόθεσμα, το χρήμα και η εξουσία από μόνα τους είναι σαν να ισορροπείς πάνω σε σκαμνί το οποίο θα ανατραπεί», επεσήμανε. Και πρόσθεσε: «Στον κόσμο των επιχειρήσεων, ένα από τα κύρια εμπόδια για τη διατήρηση πολλών εταιρειών είναι η υιοθέτηση πιο υγιών και βιώσιμων μετρήσεων της επιτυχίας. Αυτή τη στιγμή, περίπου το 35% των μεγάλων και μεσαίου μεγέθους εταιρειών προσφέρουν κάποιο είδος προγράμματος μείωσης του στρες, συμπεριλαμβανομένης της Target, της Apple, της Nike  και της Procter & Gamble».

Τόνισε πως ο άνθρωπος δεν μπορεί να διακρίνει μεταξύ του πραγματικού και του φανταστικού κινδύνου. «'Όπως εξηγεί ο Mark Williams, καθηγητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης: “Τα σήματα συναγερμού στον εγκέφαλο δεν αρχίζουν μόνο να ενεργοποιούνται όταν υπάρχει τρόμος, αλλά και από παρελθοντικές και μελλοντικές ανησυχίες”. Το “Thrive” διερευνά πολλούς από τους τρόπους της σύγχρονης επιστήμης που έχουν επικυρώσει την αρχαία σοφία», σημείωσε.

Η Arianna Huffington μίλησε επίσης, στο Marketing Week, πριν μερικές μέρες, όπου και εξήγησε πώς οι άνθρωποι θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την ιδέα της επιτυχίας πέρα από τα χρήματα και την εξουσία σε ένα τρίτο κριτήριο, που περιλαμβάνει «την ευημερία, τη σοφία, το να διερωτάσαι και το να δίνεις».

Κληθείσα να απαντήσει κατά πόσο τα brands μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να ευημερούν, σημείωσε ότι η βιομηχανία τροφίμων δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση. «Υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι ο κόσμος αλλάζει κι απαιτεί περισσότερα πράγματα. Γι’ αυτό και η έννοια της ευημερίας έχει γίνει τεράστια και το γεγονός και μόνο ότι όλα είναι σε μια διαρκή εξέλιξη αποτελεί μια ένδειξη», ανέφερε.

«Αυτό που βλέπουμε τώρα είναι μια μεγαλύτερη έμφαση στη μείωση του στρες: Το άγχος είναι ο μεγαλύτερος δολοφόνος στο Ηνωμένο Βασίλειο και ο κύριος λόγος για την κακή υγεία. Βλέπουμε brands που δίνουν προτεραιότητα στον ύπνο και την επαναφόρτιση, αλλά το κλειδί γι’ αυτά είναι η συνέπεια με το μήνυμα που μεταφέρουν», είπε. Πρόσθεσε ότι θα πρέπει να εμπιστευτούμε το πεπρωμένο, το κάρμα. «Ιδιαίτερα οι marketers, οι οποίοι πρέπει να αποδείξουν στους οικονομικούς διευθυντές ότι ο προϋπολογισμός που ξοδεύουν θα είναι ίσος με την απόδοση της επένδυσης», επεσήμανε. Και τόνισε: «Τα πιο επιτυχημένα εμπορικά σήματα αποδέχονται την αποτυχία. Αν μετράς μόνο την επιτυχία με βραχυπρόθεσμες παραμέτρους, τότε σκοτώνεις τις καλύτερες ιδέες. Για μένα, μέρος του τι έχω κάνει είναι η αποδοχή ότι έχω αποτύχει, αλλά έχω σταθεί στα πόδια μου για να ξαναπροσπαθήσω».

 

Την Πέμπτη 29 Μαΐου η Huffington Post ανακοίνωσε μια συνεργασία με τους οργανισμούς τεσσάρων Μέσων (MG OMD, Mindshare, MEC και Carat) για να ξεκινήσει μια σειρά από εργαστήρια που βοηθούν το προσωπικό να εισαγάγει πιο επιμελείς πρακτικές στο χώρο εργασίας. «Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ενισχυθεί η δημιουργικότητα των εργαζομένων δίνοντας έμφαση στην ευημερία τους. Κατά τη διάρκεια των ημερών αυτών θα διεξάγονται στο γραφείο μαθήματα γιόγκα, διαλογισμού, θα παρέχονται υγιεινά σνακ και μασάζ. Αν τα καύσιμα που τροφοδοτούν τη ζωή μας καούν, αν στερούμε από τον εαυτό μας το ύπνο και τον εξαντλούμε, τότε αυτό σκοτώνει τη δημιουργικότητά μας», κατέληξε.

FACTS
• Η ελληνικής καταγωγής Αριάννα Στασινοπούλου Huffington, είναι πρόεδρος και διευθύντρια της «The Huffington Post Media Group» κι έγινε γνωστή σε όλον τον κόσμο για το ενημερωτικό της site «The Huffington Post».
• Η «Guardian» κατατάσσει την Arianna Huffington στην 42η θέση των 100 ισχυρότερων προσώπων των ΜΜΕ παγκοσμίως. Την έχει χαρακτηρίσει μάλιστα, ως «βασίλισσα της διαδικτυακής ενημέρωσης».
• Το 2005 δημιουργήθηκε η Huffington Post, η οποία στέφθηκε με επιτυχία έχοντας 25 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα και 30 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη, αλλά και σχολιαστές όπως, η Μαντόνα, ο Ομπάμα και η Χίλαρι Κλίντον. Το 2011 το site εξαγοράστηκε έναντι του αστρονομικού ποσού των 315 εκατομμυρίων δολαρίων.

Πηγή: news247.gr/ www.marketingweek.co.uk

Δειτε Επισης

Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
Paul Sies: Μετά την αποχώρηση από Cyprus Airways, αναλαμβάνει CEO στην Journey Mentor
Με τον Σταυρό του Τάγματος Αξίας της Γερμανίας τιμήθηκε ο Καθηγητής Νικόλαος Ζαμπόγλου
Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα