Toptown Services: Μια η ομπρέλα, πολλές οι επιλογές

Στέλλα Μούρεττου  14/02/2022 07:30
Toptown Services: Μια η ομπρέλα, πολλές οι επιλογές

Toptown Services: Μια η ομπρέλα, πολλές οι επιλογές

Στέλλα Μούρεττου  14/02/2022 07:30

Η ομπρέλα της Toptown Services, σε λιγότερο από μία δεκαετία, έχει ανοίξει τόσο που να χωρά μια σειρά από ποικίλα προϊόντα, τα οποία συνυπάρχουν αρμονικά με επιδόσεις στον τομέα του horeca και του εμπορίου γενικότερα.

Το πορτφόλιο της εταιρείας περιλαμβάνει από είδη εξοπλισμού κι έπιπλα μέχρι ποτά και σνακ, επισημαίνει ο διευθυντής της, Ανδρέας Θεοδοσίου, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά και δικαίως στο Proper.

Την έμπνευση μιας Κύπριας που έγινε επιτυχημένο brand πρώτα στην Αγγλία, ύστερα στην Κύπρο και σε άλλες αγορές στη συνέχεια.

Eίστε μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς του εμπορίου. Πώς τους συνδυάζετε και ποιο κομμάτι κρατά τον μεγαλύτερο όγκο της δουλειάς σας;

Η Toptown είναι πράγματι μια πολύπλευρη εταιρεία, η οποία διαθέτει έπιπλα, εξειδικευμένα ψυγεία προώθησης προϊόντων, ποτά, υγιεινά σνακ, σοκολάτες και άλλα επιλεκτικά προϊόντα. Εξυπηρετούμε πελατεία στους τομείς εμπορίου και horeca, συνεργαζόμαστε με επαγγελματίες διαφόρων εξειδικεύσεων και αποτελεί πρόκληση για μας το ότι συχνά μιλάμε με διαφορετικά άτομα σε κάθε εταιρεία για να προωθήσουμε τα προϊόντα μας, όπως σνακ για τα μίνι μπαρ ενός ξενοδοχείου, ποτά για τα μπαρ και συγχρόνως έπιπλα.                                                                                        

Ο μεγαλύτερος όγκος εργασιών μας προέρχεται από τον εξοπλισμό, δηλαδή από την προμήθεια επίπλων και ψυγείων. Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα, μέσω αποκλειστικών αντιπροσωπειών στις κατηγορίες αυτές. Στόχος μας είναι ο κάθε τομέας δραστηριότητάς μας να προσφέρει το ίδιο ποσοστό τζίρου στην εταιρεία μέχρι το τέλος του χρόνου.

Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας σας;

Τα είδη μας είναι ξεχωριστά κι επιλεκτικά, θα τολμούσα να πω. Δεν υπάρχει περιορισμός στις κατηγορίες που αντιπροσωπεύουμε, φτάνει να έχουν τα προϊόντα αυτό το κάτι που θα κάνει πρώτα εμένα να τα αγαπήσω και στη συνέχεια το προσωπικό και τους συνεργάτες μας, οι οποίοι τα αντιμετωπίζουν με σεβασμό.

Πώς έχει επηρεάσει τις εργασίες σας η πανδημία του κορωνοϊού;

Η πανδημία ξεκίνησε ως ένας Γολγοθάς για την εταιρεία μας. Χτυπηθήκαν όλοι οι τομείς στους οποίους δραστηριοποιούμαστε, στο πλαίσιο της κρίσης που ακολούθησε. Εργοστάσια στην Κίνα έκλεισαν, αφήνοντας τις παραγγελίες των επίπλων μας στον αέρα, η κίνηση στα αεροδρόμια και τις αεροπορικές εταιρείες αδρανοποιήθηκε, ο τομέας του horeca έκλεισε. Ήταν μια πραγματική καταιγίδα!

Η εταιρεία μας άντεξε λόγω της στήριξης που είχε από τις κυπριακές αλυσίδες υπεραγορών. Με σκληρή δουλειά και επιμονή καταφέραμε να επιστρέψουμε στην κανονικότητα.

Ποια είναι τα προβλήματα κι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε;

Η κυριότερη πρόκληση ξεκινά από το γεγονός ότι οι εισαγωγές από την Αγγλία έχουν τεράστιες δυσκολίες μετά το Brexit. Το κόστος έχει αυξηθεί κατά πολύ. Η Αγγλία ήταν μέχρι το 2020 η κύρια αγορά επιλογής προϊόντων για την εταιρεία, συνολικά το 90% των brands σε φαγητά και ποτά ήταν αγγλικής προέλευσης. Αυτό μας έδωσε το έναυσμα να προχωρήσουμε σε νέες συνεργασίες και σήμερα έχουμε αντιπροσωπείες από Ισραήλ, Ολλανδία, Ισπανία, Ελλάδα, Αμερική, Κίνα, Δανία, Ιταλία και Αγγλία.                                                                                                        

Η συγκέντρωση και αποστολή από τόσους διαφορετικούς προορισμούς των παραγγελιών στην Κύπρο απαιτεί καλούς συνεργάτες καθώς και συνεχή μελέτη ναύλων και δρομολογίων. Τα πάντα έχουν σημασία στο τελικό κόστος των προϊόντων.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το άμεσο μέλλον;

Στόχος μας για το 2022 είναι η ενδυνάμωση της εταιρείας με έμπειρο επαγγελματικό προσωπικό, η εγκατάσταση εξελιγμένου λογισμικού και γενικά η ενδυνάμωση της βάσης της. Όσον αφορά τις πωλήσεις, εστιάζουμε στην επέκταση των δραστηριοτήτων μας στην αγορά της Ελλάδας και ειδικά στον τομέα των επίπλων και των ψυγείων. 

Κορωνίδα το Proper

Ποια είναι τα μεγάλα brands που αντιπροσωπεύετε και ποιο θεωρείτε ως κορωνίδα της εταιρείας σας;

Τα μεγαλύτερα brands που διαθέτουμε στην αγορά είναι τα Higold, Proper, Tony’s Chocolonely, Barcelona Beer Company και Coolio. Το brand που μας έχει χαρίσει την περισσότερη αναγνωρισιμότητα στο κυπριακό κοινό είναι το Proper, το πιο διαδεδομένο είδος μας στην κατηγορία των σνακ, που αντιπροσωπεύουμε από το 2015.

Είναι ένα ξεχωριστό προϊόν, το οποίο είχα την τύχη να ανακαλύψω μόλις άρχισε να γίνεται γνωστό στην Αγγλία και αποτελεί την κορωνίδα της εταιρείας μας, έστω και αν δεν είναι το πρώτο σε πωλήσεις ανάμεσα στα είδη μας.

Το Proper δημιουργήθηκε από την καταξιωμένη Κύπρια επιχειρηματία, Κασσάνδρα Σταύρου, η οποία είχε το θάρρος να αφήσει την καριέρα της για να παράγει και να προσφέρει στον κόσμο υγιεινά, ποιοτικά και γευστικά σνακ σε προσιτή τιμή. Το κατάφερε με επιτυχία και τώρα το Proper κατέχει ίσως την πρώτη θέση σε πωλήσεις ποπ-κόρν παγκοσμίως.

Ταυτόχρονα, η σειρά Proper Chips, που λανσαρίστηκε στην Κύπρο το 2018 και πρώτη φορά εκτός Αγγλίας, έχει διπλασιάσει τον τζίρο του brand και έχει πολύ μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης απ’ ό,τι το ποπ κορν. Αυτή τη στιγμή οι πωλήσεις μας ανέρχονται στα 500.000 πακέτα Proper τον χρόνο. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη για να φτάσουμε τον στόχο μας και δουλεύουμε πολύ σκληρά γι’ αυτό.

ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

  • H Toptown Services ιδρύθηκε το 2013 από τον Ανδρέα Θεοδοσίου.
  • Απασχολεί έξι άτομα.
  • Ο ετήσιος τζίρος της είναι 1.500.000 ευρώ.
  • Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, Αθηαινίτης, METRO και Σκλαβενίτης, Cyprus Airports F&B, PHC Franchised Restaurants, Thanos Hotels, Amaro Group, Sani Group και Ikos Hotels. Καλύπτει υπεραγορές, εστιατόρια, μπαρ, ξενοδοχεία, αεροδρόμια, σχολεία και πάρκα.

Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας