Bold Marketing: Η μοναδικότητα του κάθε brand το Α και το Ω

Έμιλυ Αντωνίου  21/12/2021 08:35
Bold Marketing: Η μοναδικότητα του κάθε brand το Α και το Ω

Bold Marketing: Η μοναδικότητα του κάθε brand το Α και το Ω

Έμιλυ Αντωνίου  21/12/2021 08:35

Η μοναδικότητα του κάθε brand αποτελεί το άλφα και το ωμέγα για την Bold Marketing. Ο γενικός διευθυντής της, Νίκος Μαυρουδής, υποδεικνύει πως με αυτό το σκεπτικό καταστρώνεται κι ο στρατηγικός σχεδιασμός ανάδειξης και προώθησης του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

H φιλοσοφία της εταιρείας, που ιδρύθηκε το 2019, είναι να εντοπίζει το… bold σημείο του κάθε πελάτη και ακολούθως να το προβάλλει στο καταναλωτικό κοινό, μέθοδος η οποία στην εποχή του ψηφιακού μάρκετινγκ αποδίδει τα μέγιστα και χαρίζει πλατιά χαμόγελα ικανοποίησης στην ομάδα της Bold.

Τι υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία σας;
Ζούμε σε εποχές όπου η μετάδοση πληροφοριών γίνεται αστραπιαία. Επομένως, για να επιβιώσει μια οποιαδήποτε εταιρεία, χρειάζεται να επενδύσει στο μάρκετινγκ.

H Bold Marketing βοηθά τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν το δικό τους brand story, να προσεγγίσουν τους μελλοντικούς τους πελάτες με έξυπνο και ιδιαίτερο τρόπο και να χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί  τους. Τους καθοδηγούμε να ξεδιπλώσουν την ταυτότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, με τρόπο που να ξεχωρίζουν από το πλήθος και να ελκύουν τον πιθανό αγοραστή. Επιπλέον, παρέχουμε υπηρεσίες τόσο στο ψηφιακό όσο και στο παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Ποια είναι η φιλοσοφία σας;
Πιστεύουμε στην προώθηση της μοναδικότητας κάθε εταιρείας. Αν θες να ξεχωρίσεις, πρέπει να είσαι ο εαυτός σου. Κανένας άλλος δεν είναι σαν εσένα και κανένα προϊόν δεν μπορεί να αντικαταστήσει αυτά που εσύ έχεις να προσφέρεις. Σίγουρα, ανταγωνιστές υπάρχουν πολλοί, αλλά σαν εσένα κανένας. Η φιλοσοφία μας, λοιπόν, είναι να βρίσκουμε εκείνο που κάνει μια εταιρεία να ξεχωρίζει, να είναι bold, και μέσω στρατηγικού σχεδιασμού να δείχνουμε στο καταναλωτικό κοινό ότι αυτά είναι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που χρειάζεται.

Ποιο το πελατολόγιό σας;
Ως εταιρεία έχουμε εξυπηρετήσει πολλούς πελάτες από ποικίλους κλάδους και έχουμε καταρτίσει πλάνα ανάπτυξης και στρατηγικού σχεδιασμού για ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών. Μεταξύ άλλων έχουμε πελάτες από τους τομείς της έρευνας αγοράς, της εκπαίδευσης, των υπηρεσιών ΙΤ και των χρηματοοικονομικών. Κατέχουμε, επίσης, μεγάλη εμπειρία στο λιανικό εμπόριο, στα FMCGs, στο fitness & wellness και στα βιολογικά προϊόντα.

Γιατί να επιλέξει κάποιος εσάς και όχι κάποιο ανταγωνιστή σας;
Η Βοld Marketing κάνει ένα τολμηρό βήμα, πέρα από τα συνηθισμένα, και δίνει σε κάθε εταιρεία τη δική της μοναδική φωνή και αντισυμβατική σκέψη, κτίζοντας επιτυχημένες στρατηγικές σε όλα τα στάδια του brand funnel. Η μεγάλη εμπειρία των στελεχών μας, μάς βοηθά να αναγνωρίζουμε τις ανάγκες του καταναλωτή και να τις έχουμε ως σημείο της οποιασδήποτε στρατηγικής επικοινωνίας.

Τι είδους projects αναλαμβάνετε;
Αναλαμβάνουμε όλων των ειδών projects, που έχουν να κάνουν με τον στρατηγικό σχεδιασμό, το εταιρικό προφίλ, το branding, την προώθηση και τη διαφήμιση. Ακούμε προσεκτικά τις ανησυχίες των πελατών, τις ανάγκες τους και φυσικά τους στόχους τους. Μοιραζόμαστε το όραμά τους και στην ουσία το κάνουμε δικό μας. Εδώ είναι και το success story μας. Δημιουργούμε μαζί με τον πελάτη μας ένα στρατηγικό πλάνο, χαράζουμε μαζί την πορεία που θα ακολουθήσουμε και γινόμαστε συνοδοιπόροι μέχρι την επίτευξη του τελικού στόχου.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το άμεσο μέλλον;
Δεν θα ήμασταν σωστοί marketeers αν δεν είχαμε σκεφτεί και σχεδιάσει τις δικές μας κινήσεις στην αγορά. Ο στόχος μας είναι να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες που προσθέτουν αξία. Θέλουμε η δουλειά μας να μιλά για μας. Οι περισσότεροι μας πελάτες ήρθαν κοντά μας αφού είχαν δει την ποιότητα των υπηρεσιών μας και την επαγγελματική μας προσέγγιση. Θέλουμε να φέρνουμε αλλαγές στον χώρο του μάρκετινγκ, δημιουργώντας πρωτοποριακές καμπάνιες που ξεπερνούν το κατεστημένο και αφήνουν τη σφραγίδα τους στην αγορά.

Τι σας ώθησε να ιδρύσετε την Bold Marketing;
Ως άτομο πιστεύω στην εξέλιξη, στην αλλαγή και στις νέες ιδέες. Μου αρέσει να σπρώχνω τον εαυτό μου να γίνεται συνεχώς καλύτερος και να μαθαίνει νέα πράγματα. Το μάρκετινγκ μου δίνει αυτή τη δυνατότητα. Είναι πολύ ωραίο να αναλαμβάνεις ένα project από το μηδέν, να το βλέπεις να μεγαλώνει, να βάζει τη δική του σφραγίδα στην αγορά και να αποκτά πιστούς πελάτες.

Σε ποια επαγγελματικά μονοπάτια κινηθήκατε προηγουμένως;
Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα στο μεγάλο σχολείο των πωλήσεων. Στη συνέχεια με κέρδισε το μάρκετινγκ, στο οποίο εργάζομαι με αγάπη και πάθος εδώ και 20 χρόνια. Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια εργάστηκα σε μεγάλες εταιρείες, όπου είχα την ευθύνη για τη διαχείριση μεγάλων brands. Κατέχοντας ψηλές θέσεις σε τμήματα μάρκετινγκ, από την πλευρά των πελατών, μπορώ να αντιληφθώ ακριβώς τις ανάγκες, τις απαιτήσεις αλλά και τις ανησυχίες τους. Έχω δημιουργήσει νέα brands και έχω αναπτύξει υφιστάμενα, τα οποία βοήθησα να μεγαλώσουν και να κερδίσουν μια θέση στην αγορά αλλά και στην καρδιά του καταναλωτή.

Είναι, πλέον, αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι εκτός από ένα καλό ηγέτη και καινοτόμες ιδέες, επιβάλλεται και η ύπαρξη μιας δυνατής ομάδας. Ισχύει αυτό στη Bold Marketing;
Σε όλη μου την επαγγελματική καριέρα δεν θα μπορούσα να πετύχω τους στόχους μου χωρίς τη στήριξη καλών συνεργατών και συναδέλφων. Αυτό ακριβώς κάνω και με τη Bold Marketing. Το γραφείο μας απαρτίζεται από έμπειρους marketers, content writers, graphic designers και digital marketing experts που αγαπάνε την δουλειά τους, έχουν γνώση της αγοράς και αντιλαμβάνονται τις πραγματικές ανάγκες των πελατών.

Καλύψαμε το κενό...
Η Bold Marketing είχε εντοπίσει ένα κενό στην αγορά.

Οι περισσότερες μικρομεσαίες αλλά και αρκετές μεγάλες επιχειρήσεις δεν τολμούσαν να κάνουν κινήσεις στο μάρκετινγκ και παρέμεναν ανενεργές ή απλώς είχαν μία μικρή και τυπική παρουσία στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξεχνώντας να κάνουν τα βασικά.                                                                                                

Υπήρχε και εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη ανάγκη στην αγορά για σωστό brand strategy και brand management. Οπόταν, γιατί να αγνοήσω αυτή την ευκαιρία, αφού θα μπορούσα να ιδρύσω τη δική μου εταιρεία με τα δικά μου ιδανικά και να υλοποιήσω τις καινοτόμες ιδέες μου;

Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας