C. L. Healthy Nut Butters: Επιχειρώντας υγιεινά

Στο βάθρο των αναγνωρισμένων κυπριακών προϊόντων ανέβηκε το φιστικοβούτυρο Healthy Nut Butters, μετά τη διεθνή διάκριση στον διαγωνισμό Great Taste Award 2021, που διοργάνωσε το Guild of Fine Food στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο διαιτολόγος και ιδρυτής της ομώνυμης εταιρείας, Κωνσταντίνος Λαμπρίδης, μιλά για την επιτυχία του brand και των επιλογών του, που ακολουθούν το εταιρικό σλόγκαν, Dietitian’s Choice.

Σε μικρό χρονικό διάστημα από τη λειτουργία της, η Healthy Nut Butters μπορεί ήδη να υπερηφανεύεται για μια διάκριση στη διεθνή αγορά. Μιλήστε μας γι’ αυτή...

Η Healthy Nut Butters μετρά τέσσερα χρόνια στην κυπριακή αγορά. Η πρόσφατη διάκριση σημαίνει πολλά για μας, δεν είναι απλώς ένας τίτλος, είναι αναγνώριση, ικανοποίηση και δικαίωση ότι αυτό το προϊόν και γενικότερα όλα μας τα είδη έχουν μία ουσία, γεύση και προπάντων ποιότητα. Ο διαγωνισμός Great Taste Award 2021, που διοργάνωσε το Guild of Fine Food στο Ηνωμένο Βασίλειο, απένειμε στο προϊόν μας το Great Taste Award 2021 for Classic 100% Peanut Butter Creamy Smooth. Τρεις διαφορετικοί κριτές έδωσαν πολύ καλές κριτικές στο προϊόν ξεχωρίζοντάς το μεταξύ άλλων 12.000. Είναι μια διάκριση με μεγάλη σημασία. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα, μας κάνει να θέλουμε ακόμη περισσότερες αναγνωρίσεις και διακρίσεις στο μέλλον και ευελπιστούμε ότι θα προκύψουν.

Πότε ιδρύθηκε η εταιρεία και πώς προέκυψε η ιδέα;

Προέκυψε κάπου στα μέσα του 2016 από ανάγκη περισσότερο, παρά από ιδέα, η δημιουργία ενός βουτύρου από φιστίκια, χωρίς την προσθήκη κάποιου άλλου υλικού. Το πάθος για υγιεινό τρόπο ζωής και για τρόφιμα υψηλής ποιότητας δημιουργούν, γενικά, τους πυλώνες που διέπουν την προσωπική μου ζωή, κάτι που θεωρώ ότι ακολουθεί πολύς κόσμος. Μέσα από αρκετές προσπάθειες κατέληξα στη δημιουργία του πρώτου προϊόντος της Healthy Nut Butters, του κλασικού φιστικοβούτυρου ολικής άλεσης. Απλό, περιεκτικό, έντονο σε γεύση και άρωμα. Αποτέλεσε τη ναυαρχίδα των προϊόντων της εταιρείας, η οποία σήμερα απαριθμεί πάνω από 80 είδη και 16 σειρές.

Πόσο συμβάλλει στην εξέλιξη της εταιρείας και των επιλογών της το ότι είστε διαιτολόγος;

Θα έλεγα ότι επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τα τελικά είδη της Healthy Nut Butters, διότι στόχος μου είναι να παρέχω υγιεινές επιλογές στον κόσμο. Ο σχεδιασμός των προϊόντων, η επιλογή των υλικών και η ποσότητά τους, καθορίζονται από εμένα. Ως ειδικός στο αντικείμενο της διατροφής προσπαθώ πάντα το αποτέλεσμα να ικανοποιεί γευστικά όλους, έχοντας όμως ως γνώμονα την υγεία. Γι’ αυτό και όλα μας τα προϊόντα δεν έχουν πρόσθετη ζάχαρη, αλάτι ή ραφιναρισμένα ελαία, εκτός από κάποια που αναμειγνύονται με άλλα συστατικά, όπως μαύρη σοκολάτα και σοκολάτα καραμέλας. Άλλωστε, το σλόγκαν μας είναι: Dietitian’s choice.

Σε ποιους απευθύνονται τα προϊόντα σας και πώς τα δέχονται οι καταναλωτές;

Απευθύνονται σε όλους, μικρούς και μεγάλους, με μόνη εξαίρεση άτομα τα οποία έχουν αλλεργία/δυσανεξία στα φιστίκια ή αναλόγως του προϊόντος σε άλλους ξηρούς καρπούς. Το φιστικοβούτυρο, για παράδειγμα, είναι ένα προϊόν ιδιαίτερα υγιεινό, το οποίο πρέπει, βεβαίως, να καταναλώνεται με μέτρο. Έχει αρκετό θερμιδικό φορτίο αλλά ταιριάζει γάντι σε μια ισορροπημένη διατροφή. Ένα με τρία κουταλάκια του γλυκού  την ημέρα είναι ιδανική ποσότητα.

Έχουμε σειρές προϊόντων για vegans, για τη γυναίκα (Active Woman Functional Peanut Butter), για το παιδί (Active Kids) και για ολόκληρη την οικογένεια (Active Family). Η σειρά Active είναι σχεδιασμένη με τρόπο που να υποστηρίζει τις ανάγκες, ανάλογα με την κατηγορία των καταναλωτών στην οποία απευθύνεται. Πρόσφατα, συμμετείχαμε στην έκθεση Anuga στη Γερμανία, όπου παρουσιάσαμε τη νέα μας σειρά, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σ’ αυτούς που ακολουθούν το διατροφικό πλάνο της κετονικής διατροφής, καθώς και δύο νέα προϊόντα για σκύλους. Ο κόσμος αγκαλιάζει τα προϊόντα μας και τα αναζητά καθημερινώς, κάτι που μας ωθεί για ακόμη περισσότερα.

Στην πορεία έχετε λανσάρει και το brand, Bella and Her Friends. Μιλήστε μας γι’ αυτό...

 Ξεκίνησε αρχικά να προσφέρεται σε καταφύγια σκύλων. Για την ώρα όμως, σταματήσαμε την παραγωγή, λόγω της πανδημίας, παρόλο που θέλαμε να το προωθήσουμε και εκτός Κύπρου. Οπότε, προχωρήσαμε στη δημιουργία δύο νέων προϊόντων προσαρμοσμένων στα στάνταρ των αγορών του εξωτερικού, το Classic 100% Peanut Butter και το Peanut Butter with Tumeric, Ginger and Flax.

Ποια τα επόμενα σχέδιά σας;                                                                                             

Βρισκόμαστε στη φάση υλοποίησης αλυσίδας καφέ. Ταυτόχρονα, αρχίσαμε και εντείνουμε τη συμμετοχή μας σε παγκόσμιες εκθέσεις τροφίμων και διευρύνουμε τις εξαγωγές σε Μέση Ανατολή, Άγιο Μαυρίκιο και σύντομα σε Ευρώπη και Ασία. 

ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

• Προσφέρονται 85 γεύσεις peanut butter. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις: Caramel Biscuit Peanut Butter, Dark Chocolate Peanut Butter, Almond Butter & Fruit with Cranberry, Ceylon Cinnamon and Walnuts, Almond Butter & Fruit with Espresso and Hazelnuts.

• Μέχρι σήμερα πωλήθηκαν πάνω από 100.000 βαζάκια με φιστικοβούτυρο.

• Χρησιμοποιήθηκαν, καθ’ όλη τη διάρκεια των χρόνων  παραγωγής, 35 - 40 τόνοι ξηρών καρπών.

• Τα προϊόντα διατίθενται σε διάφορα coffee shops, minishops, gyms και στα Food Haus (Food Savers), online και σύντομα σε νέα σημεία.

 

Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Δειτε Επισης

Βραβεία Καινοτομίας & Έρευνας από ΟΕΒ και ΙδΕΚ: Οι γεμάτες έμπνευση δηλώσεις των βραβευθέντων (vid)
Οδηγός προστασίας δεδομένων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022