Marketing Nest: Ένα performance agency με δραστηριότητες σε 55 χώρες

Η Marketing Nest ιδρύθηκε το 2016, με σκοπό να παρέχει εξειδικευμένες διαφημιστικές λύσεις σε εταιρείες και οργανισμούς που επιθυμούν να ξεχωρίσουν στον ψηφιακό κόσμο.

Aπό τα αρχικά της στάδια, η εταιρεία εξασφάλισε την πιστοποίηση Premier Google Partner και έκτοτε η ομάδα βοηθάει διάφορες επιχειρήσεις να προσδιορίσουν νέες ευκαιρίες ψηφιακής ανάπτυξης. Ρόλος της είναι να συνδράμει στη μεγιστοποίηση της επιτυχίας των συνεργατών της.

Ένα performance agency
Η Marketing Nest, ως ένα performance agency, εξειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών διαφήμισης μέσω των δημοφιλέστερων μηχανών αναζήτησης και κοινωνικών δικτύων (SEM - Search Engine Marketing), στη βελτιστοποίηση ιστοτόπων (SEO - Search Engine Optimization) και στην ανάλυση δεδομένων (Web Analytics).

Επιλεκτικό πελατολόγιο                                                         
Παρά τη μόλις πενταετή παρουσία της στην τοπική αγορά, στο πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνονται όλων των κλάδων μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμοί της Κύπρου και του εξωτερικού.                 

Συγκεκριμένα, η ομάδα της Marketing Nest συνεργάζεται με ομίλους εταιρειών, πανεπιστήμια και κρατικά ιδρύματα, ιστοκαταστήματα (e-shops), διαδικτυακές τράπεζες (digital banks) και πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των χρηματοοικονομικών (Forex trading). Μερικές από τις συνεργασίες - σταθμούς στην πεντάχρονη πορεία της εταιρείας στην τοπική αγορά αποτελούν οι συνεργασίες με τον όμιλο Alpha Κύπρου, την αλυσίδα υπεραγορών AlphaΜega, το e-shop ηλεκτρονικών ειδών Singular Computers Systems και το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΤΕΠΑΚ). Πέραν της τοπικής αγοράς, συνεργασίες - σταθμοί της εταιρείας περιλαμβάνουν πολυεθνικά επενδυτικά ιδρύματα, όπως η BDSwiss Holdings, η Tickmill Group και η easyMarkets.

Εργασίες σε 55 χώρες                                                             
Η εμβέλεια των διαφημιστικών δραστηριοτήτων διευρύνεται σε 55 διαφορετικές χώρες ανά την υφήλιο σε Ασία, Ευρώπη, Αφρική, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή, με τις μηνιαίες δαπάνες να αγγίζουν το μισό εκατομμύριο ευρώ. Το επιλεκτικό και ποιοτικό χαρτοφυλάκιο πελατών αποδεικνύει την ισχυρή απόδοση της επιχείρησης στον κλάδο της ψηφιακής διαφήμισης και τις υψηλού επιπέδου επαγγελματικές υπηρεσίες που προσφέρονται. Όπως επισημαίνεται εκ μέρους της εταιρείας, το κλειδί για την επιτυχία της Marketing Nest βρίσκεται στη συνεχή συνεργασία και στους ισχυρούς δεσμούς που διατηρούνται με τους πελάτες, ορισμένοι από τους οποίους εμπιστεύονται τις προσφερόμενες υπηρεσίες από την πρώτη κιόλας μέρα λειτουργίας της εταιρείας.

Στροφή στην ψηφιοποίηση                                                          
Η πανδημία έχει προκαλέσει ένα περιβάλλον αστάθειας και αβεβαιότητας σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Οι επιχειρήσεις που ήταν ήδη εξοικειωμένες με τον ψηφιακό κόσμο ήταν πιο έτοιμες να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της covid-19 και να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα. Οι υπόλοιπες εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει πως η στροφή στην ψηφιοποίηση είναι πλέον υποχρεωτική.  

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι πελάτες της εταιρείας άδραξαν την ευκαιρία να προσελκύσουν νέους πιθανούς χρήστες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Η αναγκαία, πλέον, μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, ακόμα και σε κοινό που δεν είχε εμπειρία χρήσης διαδικτύου, ώθησε τους πελάτες να αυξήσουν τον μηνιαίο διαφημιστικό προϋπολογισμό τους.

Απρόσκοπτη επικοινωνία                                       
Προκειμένου να περιοριστεί το χάσμα που έχει προκαλέσει η τηλεργασία και να επιτευχθεί η διατήρηση της σχέσης εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της, η βελτιστοποίηση της μεταξύ τους επικοινωνίας κατέστη επιτακτική ανάγκη. Έτσι, η επικοινωνία με τους πελάτες παρέμεινε ανεπηρέαστη, καθώς όλες οι συναντήσεις, παρουσιάσεις και αναφορές μεταφέρθηκαν διαδικτυακά. 

Οι πελάτες επικοινωνούν με την εταιρεία ανά πάσα στιγμή της ημέρας, γνωρίζοντας πως η ομάδα της Marketing Nest βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους για να δώσει λύσεις σε οποιεσδήποτε ανησυχίες, απορίες σχετικά με τις διαφημιστικές τους καμπάνιες και την απόδοσή τους.

Νέες διαφημιστικές επιλογές     
Έρευνες καταδεικνύουν ότι μέχρι το 2023 οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις θα αντιστοιχούν, περίπου, στα δύο τρίτα των συνολικών διαφημιστικών δαπανών σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τόσο την αύξηση του ψηφιακού ανταγωνισμού όσο και της ανάγκης για διαδικτυακή προβολή. Οι πελάτες θα αναζητούν νέες μεθόδους και εργαλεία διαφήμισης, που θα τους διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, κάτι που σηματοδοτεί νέες προκλήσεις για τους marketers. Επιπρόσθετα, νέες τεχνολογίες όπως Virtual Reality, Augmented Reality, Hologram Technologies και Visual Search θα κάνουν την εμφάνισή τους, στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, για να προσθέσουν στις διαδικτυακές επιλογές... νέες διαστάσεις. Στην εταιρεία, στόχος είναι να αυξηθεί το φάσμα διαφημιστικών υπηρεσιών και καινοτόμων λύσεων που προσφέρονται στους πελάτες, με τρόπο που, αφενός να ανταποκρίνονται στις ψηφιακές τους ανάγκες και αφετέρου να διατηρηθεί η δυναμική πορεία και παρουσία της εταιρείας στον κλάδο.

Facts & figures:

Έτος ίδρυσης: 2016

Χρόνια λειτουργίας: 5

Διευθυντική ομάδα: Άγγελος Ποταμίτης, Ανδρέας Κυριάκου

Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Δειτε Επισης

Βραβεία Καινοτομίας & Έρευνας από ΟΕΒ και ΙδΕΚ: Οι γεμάτες έμπνευση δηλώσεις των βραβευθέντων (vid)
Οδηγός προστασίας δεδομένων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022