Η Starbucks πρωτοπορεί στην προσπάθεια για ένα πιο βιώσιμο μέλλον

«Θέλουμε να δώσουμε περισσότερα απ’ όσα παίρνουμε από τον πλανήτη»

Τα 50 χρόνια λειτουργίας γιορτάζει φέτος η Starbucks και οραματίζεται τα επόμενα 50 που έπονται, υπό το πρίσμα πρωτοβουλιών και υλοποιήσεων που φροντίζουν τον πλανήτη μας. Ως η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης καφέ στον κόσμο, διαμορφώνει τα σχέδιά της για ένα βιώσιμο μέλλον. Από το 1971 άλλωστε, η βιωσιμότητα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των βασικών της αρχών. Πιο συγκεκριμένα:

  • Τον Ιούλιο 2018,  η Starbucks ανακοίνωσε πως θα εξαλείψει τα πλαστικά της καλαμάκια σε περισσότερα από 30.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο: έγινε πράξη στην περιοχή ΕΜΕΑ τον Ιανουάριο 2021.
  • Τον Σεπτέμβριο 2020,  στο πλαίσιο εξάλειψης των πλαστικών μιας χρήσης,  λάνσαρε το καπάκι που δεν χρειάζεται καλαμάκι ενώ φέτος τον Απρίλιο, αντικατέστησε όλα τα πλαστικά καλαμάκια με χάρτινα. Τα νέα καπάκια Starbucks που δεν χρειάζονται καλαμάκι, θα αντικαταστήσουν περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο πλαστικά καλαμάκια παγκοσμίως και η εταιρεία συνεχίζει έμπρακτα τη δέσμευσης της για μείωση αποβλήτων και πλαστικών μιας χρήσης.
  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος, για πρώτη φορά,  λανσαρίστηκε το  Circular Cup, που έχει δημιουργηθεί από 6 ανακυκλωμένα χάρτινα ποτήρια και πλέον είναι διαθέσιμο σε όλη Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας.
  • Επιβραβεύει την οικολογική σου συνείδηση: κάθε φορά που επισκέπτεσαι ένα κατάστημα Starbucks έχοντας μαζί σου το δικό σου επαναχρησιμοποιούμενο ποτήρι ή θερμός, κερδίζεις 0.25€ έκπτωση στο ρόφημά σου.
  • Σου προσφέρουν δωρεάν το ίζημα του καφέ, για να το χρησιμοποιήσεις ως ένα πλούσιο σε θρεπτικές αξίες φυσικό λίπασμα.     

Οι Στόχοι Βιωσιμότητας της Starbucks για τα επόμενα χρόνια

Οι Πρωτοβουλίες για τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον

Ο πυρήνας της στρατηγικής της Starbucks για το  μέλλον, είναι να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, ώστε να προσφέρει περισσότερα από όσα λαμβάνει από το περιβάλλον και τις περιοχές που δραστηριοποιείται. Για αυτό και έχει ήδη μελετήσει και αποφασίσει τα μελλοντικά της σχέδια.

Έως το 2030, η  Starbucks στοχεύει:

  • στη μείωση των ρύπων κατά 50%
  • στη μείωση κατά 50% του νερού που χρησιμοποιείται για την άμεση λειτουργία των καταστημάτων και την παραγωγή καφέ
  • στη κατά 50% μείωση των αποβλήτων
  • στη διαθεσιμότητα περισσότερων επιλογών ροφημάτων και φαγητού με φυτική προέλευση
  • στην απομάκρυνση από συσκευασίες μιας χρήσης και αύξηση χρήσης επαναχρησιμοποιούμενων ποτηριών
  • στην καλύτερη διαχείριση των αποβλήτων
  • στην επένδυση πιο βιώσιμων αγρονομικών πρακτικών, με στόχο την προστασία των δασών και τη βέλτιστη διαχείριση της χρήσης του νερού
  • στη διαμόρφωση των καταστημάτων της με υλικά άκρως φιλικά προς το περιβάλλον

  

Με πράξεις και πρωτοβουλίες, προκύπτει μια σταθερή δέσμευση της Starbucks να αξιοποιήσει το μέγεθός της για να επηρεάζει θετικά τις κοινωνίες που εξυπηρετεί σε όλο τον κόσμο - με προηγμένα προγράμματα που βοηθούν την εταιρεία να δώσει περισσότερα από όσα παίρνει από την πλανήτη σε άνθρακα, νερό και απόβλητα. Διαβάστε περισσότερα για τους στόχους βιωσιμότητας και τον ηθικό κώδικα λειτουργίας της Starbucks, εδώ: https://stories.starbucks.com/emea/stories/2020/5-things-to-know-about-starbucks-new-environmental-sustainability-commitment/

Δειτε Επισης

Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ