J. Constantinidou: Έχουμε τον τρόπο μας

Η εταιρεία μας είχε σκοπό μέσα στα επόμενα δύο χρόνια να ανανεώσει ριζικά τα καταστήματά της και να λανσάρει το καινούργιο concept και design της Gloria Jeans’s Coffees International. Θα παγώσουμε, όμως, τα σχέδια μας τουλάχιστον για έξι μήνες, δηλώνει η Joanna Constantinidou Managing director C.C. Coffee Company.
 
Έξι καθοριστικοί μήνες
Ο τομέας μας ήταν ήδη πολύ ανταγωνιστικός, με πολλές καφετέριες σε κάθε πόλη. Θεωρώ ότι οι επόμενοι έξι μήνες θα είναι πολύ καθοριστικοί για το ποιος θα παραμείνει βιώσιμος και θα καταφέρει να συνεχίσει. Σίγουρα επηρεαστήκαμε πολύ, με τη ζήτηση να πέφτει κατακόρυφα, αλλά θεωρώ ότι έχουμε γερές βάσεις, αφού λειτουργούμε από το 2006 με σταθερή πελατειακή βάση. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε το ίδιο ποιοτικό προϊόν πάντα με αγάπη και χαμόγελο.

Σχετικά με το 2021 όλα θα εξαρτηθούν από το κατά πόσο θα επιστρέψει η πανδημία τον χειμώνα και πότε θα είναι έτοιμο το εμβόλιο κατά του ιού, που θα δώσει ένα τέλος στις όποιες ανησυχίες.
 
Ασφάλεια και ποιότητα
Για μας η υγεία και η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού είναι απόλυτη προτεραιότητα και όλες μας οι ενέργειες κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση.

Κάνουμε συνεχώς απολυμάνσεις στους χώρους μας, τεστ για κορωνοϊό στο προσωπικό μας και εφαρμόζουμε όλες τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας, θέλοντας να δώσουμε το αίσθημα ασφάλειας πρώτα στους εργαζόμενους και μετά στους πελάτες μας. Δεν προχωρήσαμε σε μείωση κόστους, επειδή δεν έχουμε σκοπό να υποβαθμίσουμε την ποιότητα στα ροφήματα και στα φαγώσιμα που προσφέρουμε και σίγουρα δεν θέλουμε να μειώσουμε το επίπεδο εξυπηρέτησής μας, που αποτελεί σημαντικό παράγοντα.
 
Πάγωμα σχεδίων
Η εταιρεία μας είχε σκοπό μέσα στα επόμενα δύο χρόνια να ανανεώσει ριζικά τα καταστήματά της και να λανσάρει το καινούργιο concept και design της Gloria Jeans’s Coffees International, που άρχισε να εφαρμόζεται πιλοτικά με μεγάλη επιτυχία στην Αυστραλία.

Θα παγώσουμε, όμως, τα σχέδια μας τουλάχιστον για έξι μήνες, μέχρι να έχουμε πιο ξεκάθαρα δεδομένα σχετικά με την οικονομία και την πορεία της πανδημίας.
 
Έχουμε τον τρόπο μας
Έχοντας περάσει με επιτυχία πολλές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια, η οικονομία της Κύπρου έδειξε ότι έχει τον τρόπο να ξεπερνά τα εμπόδια και να ανατρέπει προβλέψεις ειδικών και οίκων αξιολόγησης σχετικά με την ανάπτυξη της αγοράς της. Οι Κύπριοι επιχειρηματίες και πάλι θα καταφέρουν, σε σύντομο χρονικό διάστημα, να αφήσουν πίσω τις ζημιές του 2020 και να επιστρέψουν στην ανάπτυξη το 2021.

Σίγουρα κάθε κρίση δεν έχει μόνο προκλήσεις, αλλά και πολλές ευκαιρίες και όποιος έχει ανοικτά τα μάτια του θα βρει πολλές μπροστά του. Εμείς, πάντως, έχουμε πάντα τα μάτια μας ανοιχτά.

Δειτε Επισης

Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου