Τουρισμός: €2 εκατ για το rebranding της Κύπρου

Το πρώτο βήμα στο project για το rebranding της Κύπρου έκανε το Υφυπουργείο Tουρισμού. Την περασμένη εβδομάδα προκηρύχθηκε σχετικός διαγωνισμός, ο οποίος αφορά το πρώτο στάδιο της όλης διαδικασίας, το branding και το δημιουργικό υλικό (διαφημιστικό) για την ανανεωμένη εικόνα της Κύπρου, η οποία φιλοδοξεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό τουριστών στοχεύοντας σε συγκεκριμένο target group.
Πρόκειται για τα έγγραφα του πρώτου σταδίου του διαγωνισμού για την επιλογή συνεργάτη, ο οποίος θα ασχοληθεί με τη δημιουργία του νέου brand και του περιεχομένου της διαφήμισης που θα τρέξει στο εξωτερικό η Κύπρος από την ερχόμενη Άνοιξη. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσό που θα διατεθεί συνολικά για το rebranding  και το δημιουργικό της διαφημιστικής καμπάνιας ανέρχεται στα €2 εκατ συνολικά συν ΦΠΑ, ποσό το οποίο θα καλυφθεί από εθνικούς πόρους. Η συμφωνία με τον επιτυχόντα συνεργάτη θα έχει διάρκεια πέντε χρόνια, ενώ ο ανάδοχος θα εργαστεί με βάση του την Κύπρο.  

Διαβάστε ακόμα: Ιστορίες διαδοχής σε έξι κυπριακές εταιρείες

Διαβάστε ακόμα: Λακκοτρύπης: Έτσι εξάλειψε την πετρελαιοκηλίδα η VTS

Ειδικότερα, ο επιτυχών παροχέας θα ασχοληθεί με:

Τη δημιουργία ανταγωνιστικής μάρκας για την Κύπρο (brand)

  • Το σχεδιασμό του νέου προφίλ για το branding της Κύπρου και εφαρμογή του σε όλες τις δραστηριότητες marketing του Υφυπουργείου Τουρισμού. Το νέο εμπορικό σήμα πρέπει να παραδοθεί μέχρι τον Ιανουάριο του 2020.
  • Τη δημιουργία και προετοιμασία όλων των απαραίτητων δημιουργικών υλικών για την υλοποίηση του νέου εμπορικού σήματος, καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή του δημιουργικού υλικού για όλες τις διαφημιστικές και εμπορικές δραστηριότητες της Αναθέτουσας Αρχής.
  • Την εξεύρεση ευρηματικών διαφημιστικών υπηρεσιών για το σχεδιασμό και την προετοιμασία όλων των απαραίτητων πληροφοριών για την οικοδόμηση του νέου brand καθώς και το σχεδιασμό και δημιουργία όλων των υλικών για διαφημιστικούς και προωθητικούς σκοπούς. 

Μακριά από το ...Sun and sea 

Κατά την πρόσφατη συνέντευξη του στο InBusinessNews, ο Υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος είχε αναφερθεί στην όλη διαδικασία rebranding Κύπρου, τονίζοντας ότι η καμπάνια του νέου branding, θα λανσαριστεί τον ερχόμενο Μάρτιο και θα χρησιμοποιείται ανά το παγκόσμιο, με δεδομένο το γεγονός ότι δεν θα περιλαμβάνει αναφορές σε θάλασσα και ήλιο. «Στο μυαλό του επισκέπτη, η Κύπρος είναι ήλιος και θάλασσα, άρα εμείς πρέπει να αλλάξουμε αυτό που έχει στο μυαλό του σήμερα για την Κύπρο και για να γίνει αυτό χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια και άρα κάποια επιπλέον κονδύλια», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά. Σημειώνεται ότι μεγάλο μέρος των προωθητικών ενεργειών θα εστιαστεί στο ψηφιακό marketing.

Υπογράμμισε παράλληλα πως στόχος είναι να εστιάσουμε στα χαρακτηριστικά που μας διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές: τα οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν το ολόχρονα καλό κλίμα, τη φιλοξενία, τις μικρές αποστάσεις μεταξύ των βασικών σημείων της χώρας, το γεγονός ότι μιλάμε Αγγλικά (και αυτό δεν είναι γνωστό), το ότι σαν χώρα είμαστε ανοιχτή σε άλλες εθνικότητες, θρησκείες, κουλτούρες κ.α.

Νέο target group

Όπως δημοσίως έχει ανακοινώσει ο Υφυπουργός Τουρισμού,ο millennial γονείς είναι πλέον η μεγαλύτερη εργαζόμενη γενιά, ενώ όσοι διανύουν τα 50 και άνω αποτελούν το δημογραφικό γκρουπ που ξοδεύει περισσότερα. Σε αυτές λοιπόν τις ομάδες τουρισμού θα στοχεύει πλέον η Κύπρος.

Ειδικότερα, για την επόμενη δεκαετία, η Εθνική Στρατηγική Τουρισμού θα στοχεύσει στην προσέλκυση επισκεπτών:

  • Ηλικίας 50 ετών και άνω, για πραγματοποίηση δραστηριοτήτων που θα τους προσφέρουν εμπειρίες ζωής. Οι αγορές στόχοι της Κύπρου, για τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Ολλανδία, η Ελβετία, η Αυστρία και. Βέλγιο
  • Προσέλκυση επισκεπτών ηλικίας 65 ετών και άνω, με οικονομική άνεση για ποιοτική αφυπηρέτηση και δυνατότητα να διαμένουν στο εξωτερικό για αρκετές εβδομάδες το χειμώνα.  Αγορές στόχοι : Ην. Βασίλειο, Ιρλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία, Δανία.      
  • Για μικρές Αποδράσεις (short stays), από χώρες (αγορές) που βρίσκονται εντός 90 λεπτών, αεροπορικώς, από την Κύπρο. Αγορές στόχοι: Ισραήλ, Αίγυπτος, Λίβανος, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιορδανία.
  • Επίσης, στο επίκεντρο θα τεθεί και η προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών από μακρινούς προορισμούς, για ολιγοήμερες διακοπές στην Κύπρο, στα πλαίσια ταξιδιού τους σε γειτονικές μας χώρες όπως Ισραήλ ή Ελλάδα. Αγορές στόχοι:  ΗΠΑ, Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία, Κορέα.

 

Δειτε Επισης

Emirates: Στρατηγικές αλλαγές της λειτουργίας των εμπορικών ομάδων της
Το WaterWorld WaterPark στην Αγία Νάπα επιστρέφει από τις 24 Απριλίου
Κώστας Κουμής: Δείχνει ανθεκτικότητα παρά τις προκλήσεις ο τουρισμός
Η Aegean επενδύει σε τέσσερα νέα Airbus A321neo για εξυπηρέτηση αγορών εκτός Ε.Ε.
Αντώνης Ορθοδόξου: Προβληματίζουν αλλά χωρίς επιπτώσεις στις αφίξεις οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή
Συνεχίζουν σε τροχιά ανόδου οι αφίξεις-Το Ηνωμένο Βασίλειο η κυριότερη πηγή τουρισμού
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Παγκύπριου Συνδέσμου Διευθυντών Ξενοδοχείων
Orthodoxou Aviation: Ακτοπλοϊκά εισιτήρια για την θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας
Η κατάσταση στην περιοχή, οι ενδείξεις για τον τουρισμό και οι αστάθμητοι παράγοντες
Κύπρος και Μπαχρέιν συζητούν την περαιτέρω ανάπτυξη τουριστικών σχέσεων