Celestyal Cruises: Κρουαζιέρα θα προσεγγίζει τη Λεμεσό

Επταήμερη κρουαζιέρα «3 Ήπειροι» ετοιμάζει η Celestyal Cruises, θυγατρική του Ομίλου Louis, με αφετηρία τον Πειραιά και προσεγγίσεις μεταξύ άλλων στη Λεμεσό, την Αλεξάνδρεια και το Πορτ Σαιντ της Αιγύπτου, το Ασνόντ του Ισραήλ, τη Ρόδο και το Κουσάντασι της Τουρκίας.

Τα πέντε δρομολόγια θα διαρκέσουν από τις 2 Δεκεμβρίου του 2019 έως τις 6 Ιανουαρίου 2020.

Εξάλλου, η εταιρεία εστιάζει για φέτος σε Βόρεια Αμερική, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία, Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, Λατινική Αμερική και Αυστραλία.

Κρουαζιέρες ολόχρονα
Στόχος της Celestyal Cruises για το 2019 και το 2020 είναι κρουαζιέρες όλο τον χρόνο και η ενδυνάμωση του ελληνικού homeporting, ένα διευρυμένο πρόγραμμα δρομολογίων, τα νέα δρομολόγια στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο.

Το 2019, συνολικά τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν στις 15 Μαρτίου και θα ολοκληρωθούν στις 6 Ιανουαρίου του 2020.

Η εταιρεία ετοιμάζει νέα επταήμερη κρουαζιέρα «Εκλεκτό Αιγαίο» με αφετηρία τον Πειραιά και προσεγγίσεις στην Κωνσταντινούπολη, το Τσανάκκαλε (Δαρδανέλλια), τον Βόλο, το Ηράκλειο, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο, με έξι δρομολόγια που αρχίζουν από τις 21 Οκτωβρίου του 2019 και ολοκληρώνονται στις 25 Νοεμβρίου του 2019.
 

 

Με τα νέα δρομολόγια, αναμένεται να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος κατά οκτώ εβδομάδες το 2019, ενώ έχει επιτευχθεί επιμήκυνση κατά τέσσερις εβδομάδες το 2018.

Αύξηση επισκεπτών κατά 21% το 2019
Ξεκινώντας τη δραστηριοποίησή της το 2019 και το 2020 έξι μήνες νωρίτερα και με πάνω από 20,000 επιπλέον επισκέπτες σε σύγκριση με το 2018, η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση των επισκεπτών της κατά 21% το 2019.

 



Θέτοντας στο επίκεντρο την ενεργοποίηση νέων αγορών, προχωρώντας στη βελτιστοποίηση νέων δικτύων διανομής σε περιβάλλον B2B και διορίζοντας αντιπρόσωπο στην αγορά της Λατινικής Αμερικής η Celestyal Cruises εφαρμόζει νέα παγκόσμια στρατηγική προώθησης και μάρκετινγκ και προχωρά σε ενδυνάμωση προϊόντος και προσφορών.

Σύμφωνα με τον απολογισμό του 2018, η Celestyal Cruises πέτυχε ετήσια αύξηση 8% στους επιβάτες, οι οποίοι ανήλθαν την προηγούμενη χρονιά στους 108,000.

 



Εξάλλου, η εταιρεία πέτυχε, μεταξύ άλλων, αναδιάρθρωση του εμπορικού δικτύου, επέκταση δικτύου διανομής για τη λιανική και τα γκρουπ, καθώς επίσης επανασχεδίαση της διαχείρισης πληρότητας και των εσόδων.

Οι κορυφαίες αγορές για το 2018 ήταν η Βόρεια Αμερική με ποσοστό 32%, η Ισπανία με μερίδιο 12%, η Λατινική Αμερική με 10%, η Ελλάδα με 10% και η Τουρκία με μερίδιο 9%.

Δειτε Επισης

Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ