powered by

Στο τεύχος Ιουνίου του IN Business: Ειδικό αφιέρωμα Marketing ROI

Κάθε φορά που επισκεπτόμαστε μια υπεραγορά, ψάχνουμε να βρούμε τις μάρκες που μας αρέσουν, προϊόντα που είδαμε στην τηλεόραση, ακούσαμε στο ραδιόφωνο ή γνωρίσαμε από κάποια διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα.

Διαβάστε ακόμα:

Κινήθηκαν για τα καλά τα ακίνητα (πίνακες)

10 εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας σε adults only ξενοδοχεία

Για να φθάσουν όμως κοντά μας, προϋποτίθενται πολλές άλλες ενέργειες σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά. Ένας αγώνας από πλευράς των εταιρειών για να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους, να τα καταστήσουν ανάμεσα στα πρώτα σε προτιμήσεις και να διατηρήσουν τις πρωτιές αυτές. Επενδύοντας στην εικόνα του brand, οι εταιρείες στοχεύουν σε μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους καταναλωτές.

Στόχος μιας επικοινωνιακής καμπάνιας πρέπει να είναι η κερδοφόρα ανάπτυξη του brand, σε συνδυασμό με μετρήσιμα αποτελέσματα, που επιτυγχάνονται μέσω του return on investment. Η σημασία του ROI είναι τεράστια όταν πρόκειται για την εταιρική επικοινωνία και τις πρακτικές μάρκετινγκ, και απ’ ότι φαίνεται η τηλεόραση διατηρεί πάντα τη μερίδα του λέοντος. Την ίδια ώρα, όμως, τα social media κερδίζουν έδαφος, αφού είναι μέρος της ζωής όλων και αυτός ο digital τρόπος επικοινωνίας ανοίγει νέες προοπτικές στις εταιρείες, με την αμεσότητα στον αποδέκτη να κυριαρχεί.

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business, η ORB παρουσιάζει το αφιέρωμα Marketing ROI, την τεράστια σημασία του return on investment (ROI) όταν πρόκειται για την εταιρική επικοινωνία και τις πρακτικές μάρκετινγκ, όπως και τον ρόλο των decision makers των σημαντικότερων κυπριακών εταιρειών σε θέματα επικοινωνίας.

Διαβάστε ακόμη:

Αναδεικνύουμε τη σημασία του return on investment, τον τρόπο που μετριέται, πόσο σημαντική είναι η εξασφάλισή του και τι έχουν να πουν οι ίδιοι οι decision makers της κυπριακής διαφήμισης, ο ρόλος των οποίων είναι σημαντικός και ουσιαστικός. Ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα, με τους marketeers να παίρνουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Κριτήριο ήταν τα μεγαλύτερα διαφημιστικά κονδύλια και δαπάνες, όπως αυτά αναφέρονται σε έρευνα του IN Business, αλλά και από σχετικές έρευνες δημοσκοπήσεων των εταιρειών ερευνών Nielsen και CommRadar. Σύμφωνα με αυτές, η συνολική διαφημιστική δαπάνη ξεπέρασε πέρσι τα 70 εκατ. ευρώ. Οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι του 2021, decision makers 62 εξ αυτών-brands και εταιρειών-μιλούν για το πώς αποφασίζουν για το δικό τους marketing mix και πώς το αξιολογούν. 

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση