powered by

Νικολέττα Χαραλάμπους: Στο branding δεν υπάρχει γραμμή τερματισμού

«Έναν πελάτη τον κερδίζεις πρώτα στην καρδιά και ύστερα στην τσέπη». Με αυτό το μήνυμα η Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing & Creative Director της Orb Communications, έδωσε το δικό της στίγμα στην αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI

«Τα λεφτά δεν είναι για πέταμα», ανέφερε αρχικά η κ. Χαραλάμπους, με έναν ευφάνταστο τρόπο από την οθόνη της σκηνής, τονίζοντας πως το καλό μάρκετινγκ είναι να κερδίζεις πελάτες και να κάνεις πωλήσεις. Όπως εξήγησε, η κερδοφορία δεν μεταφράζεται μόνο με οικονομικούς όρους: Πρέπει να αξιολογούμε σε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο.

Μια παγίδα στην οποία σήμερα είναι εύκολο να πέσει ένας μαρκετίστας είναι να στοχεύει μόνο σε υψηλές αποδόσεις με στόχο τις άμεσες πωλήσεις. Το ζήτημα αυτό τέθηκε από την κ. Χαραλάμπους στη σκηνή που στήθηκε στο Showroom της CiC Mercedes-Benz στη Λευκωσία, όπου διεξήχθη η εκδήλωση. «Χρειάζεται να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στο volume και το efficiency», τόνισε.

«Πολλοί επαγγελματίες του χώρου υπο-επενδύουν σε awareness tactics που είναι πολύτιμα υλικά για το μάρκετινγκ», πρόσθεσε στη συνέχεια, για να παρατηρήσει ότι «δεν προσεγγίζουν νέους δυνητικούς πελάτες αν δεν γίνει σωστός συνδυασμός στρατηγικού μάρκετινγκ και καναλιών επικοινωνίας».

Οι συνδυαστικές προσπάθειες στο ταξίδι του πελάτη είναι που καταλήγουν σε πώληση, είπε η Managing & Creative Director, της Orb Communications. «Η κερδοφορία ενός brand είναι η φήμη, τα συναισθήματα και οι αξίες που κουβαλά», εξήγησε, λέγοντας ακολούθως τα εξής:

«Kάθε καμπάνια πρέπει να βελτιώνει μακροπρόθεσμα την εικόνα του brand. Άρα, δεν πρέπει να εξετάζουμε μόνο τις άμεσες αποδόσεις μιας καμπάνιας, αλλά να κάνουμε μακροπρόθεσμες επενδύσεις. Στο branding δεν υπάρχει γραμμή τερματισμού. Ακόμη και όταν τελειώσει μια καμπάνια πρέπει να προσελκύει πελάτες», υπογράμμισε.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι