powered by

Νικολέττα Χαραλάμπους: Στο branding δεν υπάρχει γραμμή τερματισμού

«Έναν πελάτη τον κερδίζεις πρώτα στην καρδιά και ύστερα στην τσέπη». Με αυτό το μήνυμα η Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing & Creative Director της Orb Communications, έδωσε το δικό της στίγμα στην αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI

«Τα λεφτά δεν είναι για πέταμα», ανέφερε αρχικά η κ. Χαραλάμπους, με έναν ευφάνταστο τρόπο από την οθόνη της σκηνής, τονίζοντας πως το καλό μάρκετινγκ είναι να κερδίζεις πελάτες και να κάνεις πωλήσεις. Όπως εξήγησε, η κερδοφορία δεν μεταφράζεται μόνο με οικονομικούς όρους: Πρέπει να αξιολογούμε σε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο.

Μια παγίδα στην οποία σήμερα είναι εύκολο να πέσει ένας μαρκετίστας είναι να στοχεύει μόνο σε υψηλές αποδόσεις με στόχο τις άμεσες πωλήσεις. Το ζήτημα αυτό τέθηκε από την κ. Χαραλάμπους στη σκηνή που στήθηκε στο Showroom της CiC Mercedes-Benz στη Λευκωσία, όπου διεξήχθη η εκδήλωση. «Χρειάζεται να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στο volume και το efficiency», τόνισε.

«Πολλοί επαγγελματίες του χώρου υπο-επενδύουν σε awareness tactics που είναι πολύτιμα υλικά για το μάρκετινγκ», πρόσθεσε στη συνέχεια, για να παρατηρήσει ότι «δεν προσεγγίζουν νέους δυνητικούς πελάτες αν δεν γίνει σωστός συνδυασμός στρατηγικού μάρκετινγκ και καναλιών επικοινωνίας».

Οι συνδυαστικές προσπάθειες στο ταξίδι του πελάτη είναι που καταλήγουν σε πώληση, είπε η Managing & Creative Director, της Orb Communications. «Η κερδοφορία ενός brand είναι η φήμη, τα συναισθήματα και οι αξίες που κουβαλά», εξήγησε, λέγοντας ακολούθως τα εξής:

«Kάθε καμπάνια πρέπει να βελτιώνει μακροπρόθεσμα την εικόνα του brand. Άρα, δεν πρέπει να εξετάζουμε μόνο τις άμεσες αποδόσεις μιας καμπάνιας, αλλά να κάνουμε μακροπρόθεσμες επενδύσεις. Στο branding δεν υπάρχει γραμμή τερματισμού. Ακόμη και όταν τελειώσει μια καμπάνια πρέπει να προσελκύει πελάτες», υπογράμμισε.

Δειτε Επισης

Η τεχνολογία ως προστιθέμενη αξία στην κατοικία και η νέα πρόταση της Cablenet
Ανατροπή στην κορυφή... Ποιο λιμάνι πέρασε στην πρώτη θέση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
Hassle-Free Living: Η λύση της Cablenet που αλλάζει τους κανόνες στο real estate
Έρευνα για τον τομέα της έξυπνης ρομποτικής από το AUB-Επιχορήγηση €100.000 από ΙδΕΚ
Σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους Κύπριους εκπαιδευτικούς σε προσυνεδριακή εσπερίδα στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις
Οι εργαζόμενοι πίσω από τη δράση: Όταν η κοινωνική ευθύνη γίνεται καθημερινή πράξη στην XM
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα στα Costa Coffee και προσφέρει 20% έκπτωση στους κατόχους AbleCard
Μ. Χατζημανώλη: Ψηφιακός μετασχηματισμός και περιβαλλοντική βιωσιμότητα οι μεγάλες προκλήσεις για την ναυτιλία
Η ΜΟ.Κ.Α.Σ. και η δύναμη των συνεργασιών με τον ιδιωτικό τομέα κατά του χρηματοοικονομικού εγκλήματος
Σε περιπέτειες για τα πνευματικά δικαιώματα η Κύπρος-Γιατί ελλοχεύει κίνδυνος κυρώσεων από την Ε.Ε.