Νικολέττα Χαραλάμπους: Στο branding δεν υπάρχει γραμμή τερματισμού

«Έναν πελάτη τον κερδίζεις πρώτα στην καρδιά και ύστερα στην τσέπη». Με αυτό το μήνυμα η Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing & Creative Director της Orb Communications, έδωσε το δικό της στίγμα στην αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI

«Τα λεφτά δεν είναι για πέταμα», ανέφερε αρχικά η κ. Χαραλάμπους, με έναν ευφάνταστο τρόπο από την οθόνη της σκηνής, τονίζοντας πως το καλό μάρκετινγκ είναι να κερδίζεις πελάτες και να κάνεις πωλήσεις. Όπως εξήγησε, η κερδοφορία δεν μεταφράζεται μόνο με οικονομικούς όρους: Πρέπει να αξιολογούμε σε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο.

Μια παγίδα στην οποία σήμερα είναι εύκολο να πέσει ένας μαρκετίστας είναι να στοχεύει μόνο σε υψηλές αποδόσεις με στόχο τις άμεσες πωλήσεις. Το ζήτημα αυτό τέθηκε από την κ. Χαραλάμπους στη σκηνή που στήθηκε στο Showroom της CiC Mercedes-Benz στη Λευκωσία, όπου διεξήχθη η εκδήλωση. «Χρειάζεται να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στο volume και το efficiency», τόνισε.

«Πολλοί επαγγελματίες του χώρου υπο-επενδύουν σε awareness tactics που είναι πολύτιμα υλικά για το μάρκετινγκ», πρόσθεσε στη συνέχεια, για να παρατηρήσει ότι «δεν προσεγγίζουν νέους δυνητικούς πελάτες αν δεν γίνει σωστός συνδυασμός στρατηγικού μάρκετινγκ και καναλιών επικοινωνίας».

Οι συνδυαστικές προσπάθειες στο ταξίδι του πελάτη είναι που καταλήγουν σε πώληση, είπε η Managing & Creative Director, της Orb Communications. «Η κερδοφορία ενός brand είναι η φήμη, τα συναισθήματα και οι αξίες που κουβαλά», εξήγησε, λέγοντας ακολούθως τα εξής:

«Kάθε καμπάνια πρέπει να βελτιώνει μακροπρόθεσμα την εικόνα του brand. Άρα, δεν πρέπει να εξετάζουμε μόνο τις άμεσες αποδόσεις μιας καμπάνιας, αλλά να κάνουμε μακροπρόθεσμες επενδύσεις. Στο branding δεν υπάρχει γραμμή τερματισμού. Ακόμη και όταν τελειώσει μια καμπάνια πρέπει να προσελκύει πελάτες», υπογράμμισε.

Δειτε Επισης

Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία
Βιωματικό εργαστήριο για τη μεταγεννητική περίοδο στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η ΟΜΟΝΟΙΑ πιστοποιήθηκε με το ISO 37001 κατά της δωροδοκίας της και διαφθοράς