powered by

Νικολέττα Χαραλάμπους: Στο branding δεν υπάρχει γραμμή τερματισμού

«Έναν πελάτη τον κερδίζεις πρώτα στην καρδιά και ύστερα στην τσέπη». Με αυτό το μήνυμα η Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing & Creative Director της Orb Communications, έδωσε το δικό της στίγμα στην αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI

«Τα λεφτά δεν είναι για πέταμα», ανέφερε αρχικά η κ. Χαραλάμπους, με έναν ευφάνταστο τρόπο από την οθόνη της σκηνής, τονίζοντας πως το καλό μάρκετινγκ είναι να κερδίζεις πελάτες και να κάνεις πωλήσεις. Όπως εξήγησε, η κερδοφορία δεν μεταφράζεται μόνο με οικονομικούς όρους: Πρέπει να αξιολογούμε σε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο.

Μια παγίδα στην οποία σήμερα είναι εύκολο να πέσει ένας μαρκετίστας είναι να στοχεύει μόνο σε υψηλές αποδόσεις με στόχο τις άμεσες πωλήσεις. Το ζήτημα αυτό τέθηκε από την κ. Χαραλάμπους στη σκηνή που στήθηκε στο Showroom της CiC Mercedes-Benz στη Λευκωσία, όπου διεξήχθη η εκδήλωση. «Χρειάζεται να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στο volume και το efficiency», τόνισε.

«Πολλοί επαγγελματίες του χώρου υπο-επενδύουν σε awareness tactics που είναι πολύτιμα υλικά για το μάρκετινγκ», πρόσθεσε στη συνέχεια, για να παρατηρήσει ότι «δεν προσεγγίζουν νέους δυνητικούς πελάτες αν δεν γίνει σωστός συνδυασμός στρατηγικού μάρκετινγκ και καναλιών επικοινωνίας».

Οι συνδυαστικές προσπάθειες στο ταξίδι του πελάτη είναι που καταλήγουν σε πώληση, είπε η Managing & Creative Director, της Orb Communications. «Η κερδοφορία ενός brand είναι η φήμη, τα συναισθήματα και οι αξίες που κουβαλά», εξήγησε, λέγοντας ακολούθως τα εξής:

«Kάθε καμπάνια πρέπει να βελτιώνει μακροπρόθεσμα την εικόνα του brand. Άρα, δεν πρέπει να εξετάζουμε μόνο τις άμεσες αποδόσεις μιας καμπάνιας, αλλά να κάνουμε μακροπρόθεσμες επενδύσεις. Στο branding δεν υπάρχει γραμμή τερματισμού. Ακόμη και όταν τελειώσει μια καμπάνια πρέπει να προσελκύει πελάτες», υπογράμμισε.

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση