powered by

Jon Burkhart: Καμπάνιες με βασικό συστατικό τη φαντασία

Έκπληξη, συγκίνηση, ιστορίες. Μια αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI, με Special Guest τον Award-winning και International Keynote Speaker, της TBC Global, Jon Burkhart, που διοργάνωσε το περιοδικό IN Business και η ORB Communications, έδειξε το δρόμο για την επιτυχημένη εκστρατεία.

Όπως αναμενόταν, ο Burkhart προέβη σε μια εξαιρετική ομιλία με βασικό πυρήνα το αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Ο διεθνώς βραβευμένος κεντρικός ομιλητής, υπεύθυνος στρατηγικής περιεχομένου, έκανε την αρχή αναφερόμενος σε καμπάνιες που δημιούργησε με βασικό συστατικό τη φαντασία.

Μιλώντας στο κατάμεστο showroom της CiC Mercedes-Benz, όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, ο Burkhart εξήγησε το πρόβλημα που παρατηρεί στο μάρκετινγκ και αφορά στην μεγάλη ποικιλία μέσων από τα οποία ο καταναλωτής δέχεται πληροφορίες.

«Με τόσες πλατφόρμες στα social media και άλλες υπηρεσίες, είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή του πελάτη», παραδέχθηκε. Όσο για τη λύση, ο διάσημος συγγραφέας ήταν σαφής. Για να «δουλέψει» μια καμπάνια ο μαρκετίστας πρέπει να κάνει τα εξής: Να δημιουργήσει ενδιαφέροντες χαρακτήρες και καταστάσεις, να προσθέσει λίγη ένταση και σύγκρουση και στη συνέχεια να προκαλέσει στον αποδέκτη τη μεγάλη έκπληξη. Προϋπόθεση φυσικά, είναι και η αξιοποίηση των data που συλλέγονται από τους χρήστες.

Τέτοιες στρατηγικές, story telling και εξατομίκευσης, ξυπνούν συναισθήματα στον άνθρωπο με θετικό αντίκτυπο στις επωνυμίες. Τη θέση αυτή επιβεβαίωσε δείχνοντας έρευνα που εξηγεί τη διαφορά ανάμεσα στη διαφήμιση που επενδύει στο δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου και αυτής που χρησιμοποιεί τις δυνατότητες του αριστερού ημισφαιρίου. Η αριστερή πλευρά, η συνείδηση, η προσοχή και η ετοιμότητα αξιοποιείται για τις πιο άμεσες διαφημίσεις. «Είναι καιρός να πάμε ένα βήμα παραπέρα», τόνισε. Η δεξιά πλευρά, πηγή συναισθημάτων είναι αυτή που πρέπει να λαμβάνει υπόψη ο μαρκετίστας.

Για να το επιβεβαιώσει, ο Burkhart ολοκλήρωσε την ομιλία του με μια σειρά από διαδραστικά παιχνίδια, τα οποία βεβαίως προκάλεσαν έντονα συναισθήματα χαράς και γέλιου.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι