powered by

Γιώργος Μιχαήλ: Περίπλοκο και σπουδαίο το έργο των marketeers

Τη σημασία της ανάδειξης των ανθρώπων του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας των μεγάλων οργανισμών της Κύπρου, υπογράμμισε κατά την ομιλία του στην παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI, o Διευθύνων Σύμβουλος της IMH, Γιώργος Μιχαήλ.     

Τονίζοντας την πολυπλοκότητα, αλλά και τις απαιτήσεις που χαρακτηρίζουν το έργο των εν λόγω επαγγελματιών, ο κ. Μιχαήλ τόνισε ότι «οι marketeers θα πρέπει να αποδεικνύουν κάθε μέρα την αξία κάθε ευρώ που επενδύουν».

«Κάποτε η επικοινωνία/μάρκετινγκ διαφήμιση ήταν πολύ πιο εύκολη υπόθεση. Τώρα, το 2022, η ζωή εσάς των ανθρώπων της επικοινωνίας είναι πολύπλοκη. Τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες, συνέδρια, εκθέσεις, PR, social media, Outdoor, out of home, in store promotions, native advertising, branded content, οι επιλογές είναι αμέτρητες, αλλά τα budgets συγκεκριμένα», επισήμανε, υποδεικνύοντας πως οι stakeholders ενός οργανισμού τώρα είναι περισσότεροι, αλλά και πιο απαιτητικοί. «Οι πελάτες, οι καταναλωτές, οι εργαζόμενοι, οι μέτοχοι, η κοινωνία, τα ζητήματα είναι πιο πολύπλοκα», σημείωσε.   

«Social Responsibility, ESG, Gender Equality, Diversity and Inclusion είναι μερικά από τα θέματα που οι marketeers θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν στην επικοινωνία», τόνισε ο Γιώργος Μιχαήλ, ο οποίος αναφερόμενος στην ειδική έκδοση MARKETING ROI που κυκλοφορεί την ερχόμενη Κυριακή, έκανε λόγο για ένα «celebration των ανθρώπων του μάρκετινγκ».

«Χαιρόμαστε γιατί, όπως θα δείτε στην έκδοση, εκτός από τους ‘’συνήθεις υπόπτους’’, υπάρχουν καινούργιες εταιρείες, κάποιες με ξένους μετόχους και καινούργια πρόσωπα. Στην Κύπρο δημιουργείται ένα νέο οικοσύστημα με ξένες εταιρείες με διεθνείς δραστηριότητες και βεβαίως με τεράστια κονδύλια μάρκετινγκ και επικοινωνίας», συμπλήρωσε o Διευθύνων Σύμβουλος της IMH.

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση