powered by

Γιώργος Μιχαήλ: Περίπλοκο και σπουδαίο το έργο των marketeers

Τη σημασία της ανάδειξης των ανθρώπων του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας των μεγάλων οργανισμών της Κύπρου, υπογράμμισε κατά την ομιλία του στην παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI, o Διευθύνων Σύμβουλος της IMH, Γιώργος Μιχαήλ.     

Τονίζοντας την πολυπλοκότητα, αλλά και τις απαιτήσεις που χαρακτηρίζουν το έργο των εν λόγω επαγγελματιών, ο κ. Μιχαήλ τόνισε ότι «οι marketeers θα πρέπει να αποδεικνύουν κάθε μέρα την αξία κάθε ευρώ που επενδύουν».

«Κάποτε η επικοινωνία/μάρκετινγκ διαφήμιση ήταν πολύ πιο εύκολη υπόθεση. Τώρα, το 2022, η ζωή εσάς των ανθρώπων της επικοινωνίας είναι πολύπλοκη. Τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες, συνέδρια, εκθέσεις, PR, social media, Outdoor, out of home, in store promotions, native advertising, branded content, οι επιλογές είναι αμέτρητες, αλλά τα budgets συγκεκριμένα», επισήμανε, υποδεικνύοντας πως οι stakeholders ενός οργανισμού τώρα είναι περισσότεροι, αλλά και πιο απαιτητικοί. «Οι πελάτες, οι καταναλωτές, οι εργαζόμενοι, οι μέτοχοι, η κοινωνία, τα ζητήματα είναι πιο πολύπλοκα», σημείωσε.   

«Social Responsibility, ESG, Gender Equality, Diversity and Inclusion είναι μερικά από τα θέματα που οι marketeers θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν στην επικοινωνία», τόνισε ο Γιώργος Μιχαήλ, ο οποίος αναφερόμενος στην ειδική έκδοση MARKETING ROI που κυκλοφορεί την ερχόμενη Κυριακή, έκανε λόγο για ένα «celebration των ανθρώπων του μάρκετινγκ».

«Χαιρόμαστε γιατί, όπως θα δείτε στην έκδοση, εκτός από τους ‘’συνήθεις υπόπτους’’, υπάρχουν καινούργιες εταιρείες, κάποιες με ξένους μετόχους και καινούργια πρόσωπα. Στην Κύπρο δημιουργείται ένα νέο οικοσύστημα με ξένες εταιρείες με διεθνείς δραστηριότητες και βεβαίως με τεράστια κονδύλια μάρκετινγκ και επικοινωνίας», συμπλήρωσε o Διευθύνων Σύμβουλος της IMH.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Όμιλος Λεπτός: Οι εξαιρετικές επιδόσεις της αγοράς ακινήτων και η Κύπρος ως ασφαλές λιμάνι εν μέσω αβεβαιότητας
Όλα τα αναγκαία μέτρα στα αεροδρόμια, διευθετήθηκε το θέμα της διαμονής για όλους...Η αξιολόγηση του ΣΕΑ
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ελληνική και Eurobank Κύπρου γίνονται ένα και επαναδιαμορφώνουν τον τραπεζικό χάρτη-Τι αλλάζει για τους πελάτες
Βρίσκει κλειστές πόρτες από τις τράπεζες για δάνειο ο ΑΔΜΗΕ-Ζητά ανάκτηση €250 εκατ. για να συνεχiστει ο GSI