Οι πρωταγωνιστές σε σταθερή τηλεφωνία και διαδίκτυο (πίνακες)
06:50 - 15 Σεπτεμβρίου 2022
Σταθεροποίηση καταγράφεται στις συνολικές συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας το πρώτο εξάμηνο του 2022 σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2021.
Την ίδια ώρα, σε ανοδική πορεία βρίσκονται οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic λόγω της μετάβασης των συνδρομητών σε δίκτυα οπτικών ινών.
Μερίδια αγοράς στην σταθερή τηλεφωνία
Με βάση τα στοιχεία του Γραφείου του Επιτρόπου για τη Ρύθμιση Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η Cyta παρέμεινε στην κορυφή των παροχέων σταθερής τηλεφωνίας το δεύτερο τρίμηνο του 2022, με 55,3% σε σύγκριση με 56,1% το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς.
Διαβάστε ακόμα:
Λιανεμπόριο: Ανάσανε λόγω τουρισμού, τώρα αρχίζουν τα δύσκολα
Οι νέες πραγματικότητες, η προσαρμογή και ο… μπούσουλας Ηροδότου
Business Center στη Λεμεσό ψήλωσε...αυθαίρετα κατά δύο ορόφους(pics)
Οι απώλειες σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021 αγγίζουν το 2%, καθώς το μερίδιο που κατείχε εκείνη την περίοδο έφτανε το 57,1%.
Ανοδικά κινήθηκε η Cablenet, με ποσοστό 25,8% από 24,5% το πρώτο τρίμηνο του 2022 και 24,7% στο τέλος του 2021.
Σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021 (22,4%), η Cablenet καταγράφει αύξηση πέραν του 3%.
Στο 11% διαμορφώθηκε το μερίδιο της Primetel στην σταθερή το δεύτερο τρίμηνο του 2022 σε σχέση με 11,% το πρώτο τρίμηνο του έτους και 11,9% τον Δεκέμβριο του 2021.
Σταθερή παραμένει η Epic με ποσοστό 7,9%, με αμελητέες αποκλίσεις από τα προηγούμενα τρίμηνα.
Συνδρομές σταθερής ευρυζωνικής πρόσβασης
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022 ο αριθμός συνδρομητών σταθερής ευρυζωνικής πρόσβασης αυξήθηκε κατά 3.875 συνδρομητές ή ποσοστό 1,1% σε σχέση με το 2021.
Η χαμηλή αύξηση οφείλεται στην αυξημένη διείσδυση στα νοικοκυριά1 (93,4%), τα οποία παρουσιάζουν κορεσμό, που οδηγεί σε μικρότερη αύξηση του αριθμού συνδέσεων σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.
Στην πρώτη θέση της ευρυζωνικής πρόσβασης βρίσκεται η Cyta, με μερίδιο αγοράς 57,6% το δεύτερο τρίμηνο του 2022 από 57,5% το πρώτο τρίμηνο και 56,9% το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Σταθερή παραμένει η Cablenet, με μερίδιο 23,4% το δεύτερο τρίμηνο σε σχέση με 23,5% το πρώτο τρίμηνο και 23% το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Στα ίδια επίπεδα παραμένει και η Primetel, με το μερίδιο αγοράς της να κυμαίνεται κοντά στο 12%.
Σε παρόμοια πορεία και η Epic, με το ποσοστό της στην ευρυζωνική πρόσβαση να αγγίζει το 7%.
Αξίζει να αναφερθεί ότι τρεις στους τέσσερις νέους συνδρομητές εξασφάλισε η Cyta, με τις υπόλοιπες εταιρείες, Primetel (10,4%), Cablenet (9,2%) και Epic (6,4%) να ακολουθούν με διαφορά.
IPTV και CableTV4
Σε ντέρμπι ανάμεσα σε Cyta (46%) και Cablenet (36,7%) εξελίχθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2022 τα μερίδια αγοράς των παροχέων IPTV και CableTV.
H Cyta παραμένει στην κορυφή παρά τις απώλειες 0,3% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022 και 1,2% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Παρόμοιες απώλειες μετρά και η Cablenet (0,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022 και 1,3% συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο του 2021).
Σταθερή κοντά στο 13,5% παραμένει η Primetel, ενώ ετήσια αύξηση 1% μετρά η Epic, το μερίδιο της οποίας έφτασε στο 3,8%.