Οργ. Χρηματοδοτήσεως Στέγης: Προχωρεί σε ριζικό lifting
07:26 - 11 Φεβρουαρίου 2020
Ο Οργανισμός προχώρησε σε προκήρυξη προσφοράς για «παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών λειτουργικής αναδιοργάνωσης και καταγραφής διαδικασιών», εκτιμώμενης αξίας €250,000 μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.
Διαβάστε ακόμα: Συνταξιοδοτική επάρκεια στα 72 για τους νυν εργαζόμενους
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο κείμενο της προκήρυξης, αντικείμενο της σύμβασης είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός, η αναδιοργάνωση και εκσυγχρονισμός των λειτουργιών του Οργανισμού, ώστε να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητές του, με το προσωπικό του να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών του και να παραμείνει ανταγωνιστικός στην κυπριακή αγορά, διατηρώντας παράλληλα τον κοινωνικό και ανθρώπινο του ρόλο.
Διαβάστε ακόμα: Χολιγουντιανή ταινία με πρωταγωνιστή τον Σβαρτσενέγκερ στην Κύπρο! (video)
Διαβάστε ακόμα: Σ. Κάκος: Τέλειος προορισμός η Κύπρος για Affluent και High Net Worth Individuals
Στόχοι της Σύμβασης είναι:
- Σχεδιασμός στρατηγικής για τον εκσυγχρονισμό του τρόπου παροχής των προϊόντων και υπηρεσιών του Οργανισμού, με την ενσωμάτωση και αξιοποίηση στις εργασίες του Οργανισμού στον μέγιστο δυνατό βαθμό, της τεχνολογίας και ψηφιακών καναλιών.
- Επανασχεδιασμός του λειτουργικού μοντέλου και της οργανωτικής αναδιάρθρωσης με στόχο την αποδοτική, σύγχρονη και εύρυθμη λειτουργία του Οργανισμού
- Σχεδιασμός και καταγραφή των διαδικασιών του Οργανισμού, με στόχο την απλοποίηση, τον εκσυγχρονισμό και την ομοιόμορφη εφαρμογή τους
- Ανάπτυξη των δεξιοτήτων του προσωπικού του Οργανισμού σε σχέση με το νέο λειτουργικό μοντέλο και τις νέες διαδικασίες
Ο ανάδοχος θα πρέπει να αξιολογήσει και αποτυπώσει την υφιστάμενη οργανωτική και λειτουργική κατάσταση του Οργανισμού και να επικεντρωθεί στον στρατηγικό σχεδιασμό και τον σχεδιασμό νέου λειτουργικού μοντέλου, ενσωματώνοντας στον μέγιστο δυνατό βαθμό την αξιοποίηση της τεχνολογίας και ψηφιακών καναλιών. Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη στον οργανισμό τρέχει αυτό το διάστημα η ανάπτυξη συστήματος πληροφορικής, καθώς στο παρελθόν αξιοποιείτο το αντίστοιχο σύστημα της Συνεργατικής. Συνεπώς, το νέο αυτό λειτουργικό μοντέλο θα πρέπει να ενσωματωθεί στο νέο υπό ανάπτυξη ηλεκτρονικό σύστημα του οργανισμού. Μεταξύ άλλων, θα πρέπει επίσης να εστιάσει στην κατάρτιση των διευθυντικών στελεχών και του προσωπικού για την μετάβαση στο νέο λειτουργικό μοντέλο και τις νέες διαδικασίες του Οργανισμού.
Η διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης είναι 18 μήνες.
Μιλώντας στο InBusinessNews, η Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΧΣ, Στέλλα Καμμίτση ανέφερε ότι η συγκεκριμένη προκήρυξη έγινε στα πλαίσια της συμμόρφωσης του οργανισμού με τα νέα τραπεζικά δεδομένα και τους κανονισμούς της Κεντρικής Τράπεζας. «Ο ανάδοχος θα καλύψει όλα τα θέματα λειτουργίας του οργανισμού, θα πρέπει να δει τις διαδικασίες, τον τρόπο λειτουργίας του ΟΧΣ και θα μας καθοδηγήσει στις διαδικασίες που πρέπει να κτιστούν, στις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται, στον τρόπο που οι εργαζόμενοι θα πρέπει διεκπεραιώνουν τις εργασίες κ.α.», κατέληξε η κ. Καμμίτση.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο Οργανισμός προχώρησε επίσης στην προκήρυξη προσφοράς για εξεύρεση φορέα/πλατφόρμας διαχείρισης για το μεγάλο χαρτοφυλάκιο μη εξυπηρετούμενων δανείων (ΜΕΔ) που έχει στον ισολογισμό του