powered by

«Meeters – Greeters»: Η ομάδα που απογειώνει τις κάρτες της Ελληνικής Τράπεζας

Στον θεσμό των «Meeters – Greeters» αποδίδεται το 44% των νέων χρεωστικών καρτών που έχει παραγγελθεί συνολικά από τις αρχές του έτους στην Ελληνική Τράπεζα. Εξάλλου, σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, χάρη στον ίδιο θεσμό, έχουν επικαιροποιηθεί τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας για σημαντικό αριθμό πελατών του τραπεζικού ιδρύματος. 
 
Ο θεσμός των “Meeters - Greeters”, ο οποίος τέθηκε σε εφαρμογή από την Ελληνική Τράπεζα στις 15 Ιανουαρίου σε καταστήματα της πρώην Συνεργατικής Κυπριακής Τράπεζας με στόχο τον χειρισμό παραπόνων αλλά και στην προώθηση της χρήσης των ΑΤΜ στους πελάτες της πρώην ΣΚΤ, αποτελεί μια πρωτοπόρα κίνηση εκ μέρους του Ομίλου, η οποία φαίνεται να ενισχύει σημαντικά το customer service του τραπεζικού ιδρύματος.
 
Ήδη, όπως πληροφορείται το InBusinessNews, η Τράπεζα είναι αρκετά ικανοποιημένη από τον απολογισμό της δράσης του εν λόγω θεσμού και προτίθεται να συνεχίσει τη λειτουργία του μέχρι και το τέλος Ιουνίου, εκτιμώντας ότι θα επιφέρει περαιτέρω θετικά αποτελέσματα.

Διαβάστε ακόμα: Τα 50 ξενοδοχεία της Atlantica σε Κύπρο, Ελλάδα και Αίγυπτο

Διαβάστε ακόμα: Ψηφίζουν Ελλάδα για το Πάσχα οι Κύπριοι

Διαβάστε ακόμα: Γ. Νικολάου: Η σημασία του Fund Administration
 
 

 
Υπενθυμίζεται ότι στους «Meeters – Greeters» περιλαμβάνονται 30 νεαρά πρόσωπα που εκπαιδεύτηκαν στην εξυπηρέτηση πελατών, με επίκεντρο τον χειρισμό παραπόνων πελατών και την καλλιέργεια του τρόπου χρήσης των μηχανών ανάληψης μετρητών με την χρήση κάρτας.

Ειδικότερα, κύριος στόχος είναι η εκπαίδευση των πελατών στην χρήση των ATM και η στροφή τους στην τεχνολογία, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους.  Επιπρόσθετα, οι «Meters - Greeters» προχωρούν και στην επικαιροποίηση των στοιχείων των πελατών που επισκέπτονται τα καταστήματα.
 
Υπενθυμίζεται ότι οι «Meeters – Greeters» είναι τοποθετημένοι σε υποκαταστήματα που εξυπηρετούν πελάτες της πρώην ΣΚΤ και σε καταστήματα που λειτουργούν ως Branch in Branch.

 
Ο θεσμός καλύπτει όλες τις επαρχίες, καθώς λειτουργεί σε 11 καταστήματα στη Λευκωσία, σε ένα στην Πάφο, σε 10 στη Λεμεσό και σε οκτώ υποκαταστήματα σε Λάρνακα και ελεύθερη Αμμόχωστο.

Δειτε Επισης

Μάνος Μανουσάκης: Αυτό είναι το σημαντικότερο ζήτημα για GSI σε αυτή τη φάση του έργου-Το επόμενο βήμα
Α. Σπακουρή: Όχι απλώς ένας τουριστικός προορισμός για τους Κύπριους η Ελλάδα-Γιατί βρίσκεται σταθερά στην κορυφή
Έφυγε από την ζωή ο Σώτος Λοής-«Η Κύπρος αποχαιρετά ένα από τους καλύτερους κτίστες της»
Olympic Lagoon Resort: Επεκτάσεις και βελτιώσεις στο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αγία Νάπα (photos)
Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις ακινήτων-Η πρωτιά Λεμεσού και η «ισοπαλία» Λευκωσίας και Λάρνακας
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Οι τρεις βασικοί πυλώνες στους οποίους εστίασε το ετήσιο οικονομικό φόρουμ του CFA Society Cyprus
ΕΚΤ: Πότε κλείνει ο κύκλος μείωσης των επιτοκίων-Τι βλέπουν οι κεντρικοί τραπεζίτες και οι αγορές
Στρέφονται νομικά κατά της Booking.com οι ευρωπαίοι ξενοδόχοι-Στηρίζει την συλλογική δράση ο ΠΑΣΥΞΕ
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι