Famous Sports Τρέχει σε ρυθμούς διαδικτύου

Την προσοχή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο στρέφουν όλο και περισσότερες εταιρείες. Μετά από 20 φυσικά καταστήματα σε όλη την Κύπρο, η αλυσίδα καταστημάτων αθλητικών ειδών στην Κύπρο, Famous Sports, έχει αναπτύξει το 21ο και online κατάστημα της αλυσίδας, το οποίο λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο του 2013.

Το famousports.com με περισσότερους από 40,000 μοναδικούς επισκέπτες στους πρώτους 4 μήνες ζωής του φιλοδοξεί να γίνει το μεγαλύτερο και παγκόσμιο κατάστημα του ομίλου AMP, γι’ αυτό και όλες οι προδιαγραφές του σε εμπορικό, εικαστικό και λειτουργικό επίπεδο είναι στα υψηλά, ανταγωνιστικά standards του εξωτερικού.

Δυνατότητα για quick buys, συνδυαστικές αγορές, total look, browsing ανά ανάγκη, ανά brand, ανά άθλημα, αντίστοιχες landing pages, αρθρογραφία με προτεινόμενα προϊόντα ανά άρθρο, δυνατότητα σχολιασμού και αξιολόγησης του κάθε προϊόντος από τους χρήστες και δυνατότητα upload βίντεο ή φωτογραφίας είναι μερικά μόνο από τα εμπορικά εργαλεία που έχουν δημιουργηθεί, για να αξιοποιηθεί στο έπακρο η δυναμική του ηλεκτρονικού καταστήματος, ανέφερε ο Θεόδωρος Χαραλάμπους E-commerce Manager.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα, με σύστημα geolocation (γεωτοποθεσία) αναγνωρίζει που βρίσκεται ο χρήστης, παρέχοντάς του ανάλογες πληροφορίες. (π.χ γλώσσα, shipping cost, άλλα προϊόντα ανάλογα με τη χώρα του χρήστη κ.α). Έτσι με διαφορετικό product mix και δυνατότητα τιμολογιακής πολιτικής ανά χώρα ο πελάτης ολοκληρώνει την αγορά του με τρία μόλις βήματα. «Η στροφή της αγοράς στα ηλεκτρονικά ψώνια είναι τεράστια, όπως και τα πρώτα δείγματα που έχουμε από τους Κύπριους χρήστες, δείχνοντας να έχουν αγαπήσει το famousports.com, δίνοντας μας δύναμη να συνεχίσουμε με μεγαλύτερη αφοσοίωση για το μέλλον», πρόσθεσε ο κ. Χαραλάμπους.

Δειτε Επισης

Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων