Louis Vuitton: Νέα γραμμή για ακόμα πλουσιότερους πελάτες

Μια σειρά από high-end δερμάτινες τσάντες και αξεσουάρ, εγκαινιάζει η Louis Vuitton συμπληρώνοντας έτσι την πολυτελή γκάμα της. Αυτή τη φορά, η νέα συλλογή εστιάζεται στους πραγματικά εύπορους πελάτες.
 
Το ερώτημα που τίθεται πια σ’ αυτή την στρατηγική της εταιρείας είναι: «Πόσο πιο πλούσια μπορεί να γίνει η LVMH»; Η εταιρεία ήδη, πωλεί ρολόγια $88.000, τσάντες $4.000 και σάλια $1.000. Στην πραγματικότητα όμως, η νέα γραμμή δεν κάνει για τον οποιονδήποτε.
 
Το τελευταίο 12μηνο, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιούνιο, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν σχεδόν κατά 10%, ποσοστό διόλου ευκαταφρόνητο αν λάβουμε υπόψη την ταλαιπωρημένη ευρωπαϊκή οικονομία, κατά την περίοδο αυτή. Παράλληλα όμως, τα κέρδη της σημείωσαν πτώση κατά 4%. Η μεγαλύτερη αύξηση στα κέρδη της επήλθε κυρίως από αρώματα ή προϊόντα, τα οποία η εταιρεία αποκαλεί «επιλεκτικής λιανικής πώλησης», που συνδυάζονται από πωλήσεις σε αεροδρόμια και πάγκους καλλυντικών. Για κάθε $100 στις πωλήσεις στις περιοχές αυτές, η Louis Vuitton κρατά μόνο $10 κέρδος.
 
Για την παραγωγή της νέας υπέρ πολυτελούς γραμμής, η εταιρεία έφερε πίσω τον σχεδιαστή Darren Spaziani, ο οποίος όταν εργαζόταν στην LVMH την περίοδο 2004 – 2006 ήταν υπό την καθοδήγηση του Marc Jacobs. Η LVMH του παρείχε άφθονα πλούσια υλικά για να επεξεργαστεί. Τον περασμένο Ιούλιο ξόδεψε $2,6 δισ. για να αγοράσει το 80% των μετοχών του brand Loro Piana. O Pietro Loro Piana είναι Ιταλός παραγωγός κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων που ειδικεύεται σε εξαιρετικά σπάνια υλικά όπως, ίνες από μαλλί περουβιανού λάμα και άλλα.
 
Σε μια τηλεδιάσκεψη ο διευθυντής Επικοινωνίας της LVMH Christopher Hollis αποκάλεσε τον Loro Piana «ως έναν από τα πιο ελίτ brand στον κόσμο».
 
Πηγή: Bloomberg Business Week
 

Δειτε Επισης

Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών