Henkel: Το καλό 2012 τονώνει τις προοπτικές για το μέλλον

Τη νέα της στρατηγική και τους οικονομικούς της στόχους μέχρι και το 2016 παρουσίασε η Henkel. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, την ίδια στιγμή, η εταιρεία επιβεβαίωσε τον στόχο της για το οικονομικό έτος 2012, βασισμένο στην ισχυρή απόδοσή της του πρώτους εννέα μήνες του έτους.

«Η νέα στρατηγική έχει τα θεμέλια της στις εταιρικές μας αξίες και θα οδηγήσει την επιτυχημένη ανάπτυξη της Henkel τα επερχόμενα χρόνια, προκειμένου να κατορθώσουμε να υλοποιήσουμε το μακροπρόθεσμο όραμα μας – να είμαστε ένας παγκόσμιος ηγέτης σε προϊόντα και τεχνολογίες», εξήγησε ο Henkel CEO, Kasper Rorsted. «Θα ξεπεράσουμε σε επιδόσεις τον ανταγωνισμό σαν παγκοσμιοποιημένη εταιρεία με απλουστευμένες λειτουργίες και με μια εξαιρετικά εμπνευσμένη ομάδα – αυτή είναι η ουσία της νέας μας στρατηγικής.  Θα επιταχύνουμε την ανάπτυξη και θα αυξήσουμε την κερδοφορία και στους τρεις επιχειρηματικούς μας τομείς. Συγκεκριμένα, εστιάζουμε στην ανάπτυξη των βασικών κατηγοριών μας και αυτών με την μεγαλύτερη αναπτυξιακή δυναμική, καθώς και στην επέκταση των δραστηριοτήτων μας σε αναπτυσσόμενες αγορές, ενώ συνεχώς προσαρμόζουμε τις δομές μας και ενδυναμώνουμε την παγκόσμια ομάδα».

Η νέα στρατηγική βασίζεται στην επιτυχημένη εφαρμογή των στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως αυτές ορίστηκαν το 2008 μέχρι και το 2012. Τα θεμέλια της στρατηγικής μέχρι το 2016 αποτελούσαν μια λεπτομερή ανάλυση των σπουδαιότερων μακροπρόθεσμων τάσεων της αγοράς. Το μείγμα των προϊόντων των τριών επιχειρηματικών τομέων που δραστηριοποιείται η Henkel επανεξετάστηκαν βάσει των τάσεων αυτών με στόχο να αποφασιστεί πώς πρέπει να τοποθετηθούν για να αποφέρουν κερδοφόρα ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές.

Ως αποτέλεσμα, η Henkel έχει εντοπίσει σημαντικές δυνατότητες για ταχύτερη ανάπτυξη και αύξηση της κερδοφορίας σε κάθε έναν από τους προαναφερθέντες τομείς. Η εταιρεία θα αυξήσει τις επενδύσεις και τις κεφαλαιουχικές τις δαπάνες (capex) άνω του 40% σε σύνολο περίπου €2 δισ. μέχρι το 2016.

Πηγή:www.capital.gr

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά