Αλφαμέγα: H καινοτομία click and collect που αλλάζει τα δεδομένα
06:30 - 25 Ιανουαρίου 2023
Μια καινοτομία που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ιδιαίτερα στο λιανεμπόριο τροφίμων, ετοιμάζονται να λανσάρουν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα.
Πρόκειται για την υπηρεσία click and collect, μέσω της οποίας δίνεται στους καταναλωτές η επιλογή να πραγματοποιήσουν διαδικτυακά τις αγορές τους και να παραλάβουν τα προϊόντα σε προκαθορισμένο σημείο έξω από τις υπεραγορές.
Διαβάστε ακόμα:
- Β. Δημητριάδης: Πώς πείσαμε τη Royal Caribbean να κάνει βάση την Κύπρο
- Μάριος Καπιρής: Τα πάντα πλέον συνδέονται με λύσεις τεχνολογίας
Ουσιαστικά, εκτός από την υπηρεσία delivery, η οποία προσφέρεται μέχρι στιγμής, οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να παραλάβουν εύκολα τις αγορές τους σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στάθμευσης, έξω από τα φυσικά καταστήματα, με άνεση και ταχύτητα, χωρίς αναμονή ή ταλαιπωρία.
Ακρόπολη, Πολεμίδια και σύντομα άλλα 3 σημεία
Η υπηρεσία αναμένεται να λανσαριστεί περί το τέλος Φεβρουαρίου ή στις αρχές Μαρτίου, σε πρώτη φάση στις Υπεραγορές Αλφαμέγα σε Ακρόπολη (Λευκωσία) και Πολεμίδια (Λεμεσό), ενώ στόχος είναι να προστεθούν άλλα τρία καταστήματα της αλυσίδας μέχρι το τέλος του 2023.
Διαβάστε εδώ: Νέα εποχή για την υπεραγορά Αλφαμέγα στη Σκαρίνου (pics)
Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews ο Chief Information Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Ανδρέας Δημητρίου ανέφερε ότι με τέτοιου είδους καινοτομίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως η υπηρεσία click and collect, αλλά και τα self-checkouts, επιτυγχάνεται διπλός σκοπός.
«Από τη μία αυξάνεται η παραγωγικότητα στα φυσικά καταστήματα, καθώς μειώνεται ή αποφεύγεται ο χρόνος αναμονής στα ταμεία των υπεραγορών, ενώ από την άλλη το ταξίδι και η εμπειρία του πελάτη γίνονται πιο ευχάριστα», επεσήμανε σχετικά.
Διαβάστε εδώ: Σπάει ρεκόρ το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα
Η διαδικασία βήμα-βήμα
Η διαδικασία είναι απλή και θα γίνεται μέσω της ιστοσελίδας των Υπεραγορών Αλφαμέγα. Ο καταναλωτής φτιάχνει ηλεκτρονικά τη λίστα με τα ψώνια του, επιλέγει την υπηρεσία click and collect, το χρονικό σημείο, στο οποίο επιθυμεί να παραλάβει την παραγγελία του βάσει του διαθέσιμου ωραρίου που θα γνωστοποιηθεί σύντομα και παραλαμβάνει έναν κωδικό είτε σε μορφή QR είτε σε PIN. Ακολούθως, επισκέπτεται τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο έξω από την υπεραγορά, σκανάρει τον κωδικό και αυτόματα ανοίγουν τα lockers, στα οποία βρίσκονται τα προϊόντα που έχει παραγγείλει.
Διαβάστε εδώ: Αλφαμέγα: Μισθολογικές αυξήσεις στο προσωπικό εν μέσω κρίσης
«Αξίζει να αναφερθεί ότι για τις ανάγκες της υπηρεσίας θα δημιουργηθούν ντουλάπια (lockers) τριών θερμοκρασιών, προκειμένου να φυλάγονται και να διατηρούνται τα προϊόντα στις κατάλληλες θερμοκρασίες, όπως επίσης να διασφαλίζεται η ποιότητά τους», τόνισε ο κ. Δημητρίου.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για lockers για τα κατεψυγμένα προϊόντα (frozen), τα προϊόντα ψυγείου/παγωμένα (chilled), αλλά και τα ντουλάπια για προϊόντα που διατηρούνται σε θερμοκρασία δωματίου (ambient).
Βελτιώνεται η εμπειρία του πελάτη
Με την υπηρεσία αυτή αναμένεται να βελτιωθεί η εμπειρία των καταναλωτών, οι οποίοι δεν θέλουν να διαθέσουν χρόνο αναμονής στα ταμεία, δεν επιθυμούν να επισκεφθούν τα φυσικά καταστήματα ή δεν προτίθενται να αναμένουν να παραλάβουν την παραγγελία τους μέσω delivery την επόμενη μέρα.
Πρόκειται για σημαντική επένδυση από πλευράς των Υπεραγορών Αλφαμέγα όσον αφορά την ψηφιακή αναβάθμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο.