Αλφαμέγα: H καινοτομία click and collect που αλλάζει τα δεδομένα

Μια καινοτομία που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ιδιαίτερα στο λιανεμπόριο τροφίμων, ετοιμάζονται να λανσάρουν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα.

Πρόκειται για την υπηρεσία click and collect, μέσω της οποίας δίνεται στους καταναλωτές η επιλογή να πραγματοποιήσουν διαδικτυακά τις αγορές τους και να παραλάβουν τα προϊόντα σε προκαθορισμένο σημείο έξω από τις υπεραγορές.

Διαβάστε ακόμα: 

Ουσιαστικά, εκτός από την υπηρεσία delivery, η οποία προσφέρεται μέχρι στιγμής, οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να παραλάβουν εύκολα τις αγορές τους σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στάθμευσης, έξω από τα φυσικά καταστήματα, με άνεση και ταχύτητα, χωρίς αναμονή ή ταλαιπωρία.

Ακρόπολη, Πολεμίδια και σύντομα άλλα 3 σημεία

Η υπηρεσία αναμένεται να λανσαριστεί περί το τέλος Φεβρουαρίου ή στις αρχές Μαρτίου, σε πρώτη φάση στις Υπεραγορές Αλφαμέγα σε Ακρόπολη (Λευκωσία) και Πολεμίδια (Λεμεσό), ενώ στόχος είναι να προστεθούν άλλα τρία καταστήματα της αλυσίδας μέχρι το τέλος του 2023.

Διαβάστε εδώ: Νέα εποχή για την υπεραγορά Αλφαμέγα στη Σκαρίνου (pics)

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews ο Chief Information Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Ανδρέας Δημητρίου ανέφερε ότι με τέτοιου είδους καινοτομίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως η υπηρεσία click and collect, αλλά και τα self-checkouts, επιτυγχάνεται διπλός σκοπός.

«Από τη μία αυξάνεται η παραγωγικότητα στα φυσικά καταστήματα, καθώς μειώνεται ή αποφεύγεται ο χρόνος αναμονής στα ταμεία των υπεραγορών, ενώ από την άλλη το ταξίδι και η εμπειρία του πελάτη γίνονται πιο ευχάριστα», επεσήμανε σχετικά.

Διαβάστε εδώ: Σπάει ρεκόρ το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα

Η διαδικασία βήμα-βήμα

Η διαδικασία είναι απλή και θα γίνεται μέσω της ιστοσελίδας των Υπεραγορών Αλφαμέγα. Ο καταναλωτής φτιάχνει ηλεκτρονικά τη λίστα με τα ψώνια του, επιλέγει την υπηρεσία click and collect, το χρονικό σημείο, στο οποίο επιθυμεί να παραλάβει την παραγγελία του βάσει του διαθέσιμου ωραρίου που θα γνωστοποιηθεί σύντομα και παραλαμβάνει έναν κωδικό είτε σε μορφή QR είτε σε PIN. Ακολούθως, επισκέπτεται τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο έξω από την υπεραγορά, σκανάρει τον κωδικό και αυτόματα ανοίγουν τα lockers, στα οποία βρίσκονται τα προϊόντα που έχει παραγγείλει.

Διαβάστε εδώ: Αλφαμέγα: Μισθολογικές αυξήσεις στο προσωπικό εν μέσω κρίσης

«Αξίζει να αναφερθεί ότι για τις ανάγκες της υπηρεσίας θα δημιουργηθούν ντουλάπια (lockers) τριών θερμοκρασιών, προκειμένου να φυλάγονται και να διατηρούνται τα προϊόντα στις κατάλληλες θερμοκρασίες, όπως επίσης να διασφαλίζεται η ποιότητά τους», τόνισε ο κ. Δημητρίου.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για lockers για τα κατεψυγμένα προϊόντα (frozen), τα προϊόντα ψυγείου/παγωμένα (chilled), αλλά και τα ντουλάπια για προϊόντα που διατηρούνται σε θερμοκρασία δωματίου (ambient).
 

Βελτιώνεται η εμπειρία του πελάτη

Με την υπηρεσία αυτή αναμένεται να βελτιωθεί η εμπειρία των καταναλωτών, οι οποίοι δεν θέλουν να διαθέσουν χρόνο αναμονής στα ταμεία, δεν επιθυμούν να επισκεφθούν τα φυσικά καταστήματα ή δεν προτίθενται να αναμένουν να παραλάβουν την παραγγελία τους μέσω delivery την επόμενη μέρα.

Πρόκειται για σημαντική επένδυση από πλευράς των Υπεραγορών Αλφαμέγα όσον αφορά την ψηφιακή αναβάθμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος