Black Friday: Έκλεισε το μάτι στα καταστήματα παρά τις άδειες τσέπες

Χαμόγελα χάρισε ολόκληρη η Black Week στους καταστηματάρχες, ιδιαίτερα των κλειστών εμπορικών κέντρων, με την κίνηση να είναι ιδιαίτερα αυξημένη κατά την «Μαύρη Παρασκευή» του λιανεμπορίου.

Ο άστατος καιρός ώθησε τους καταναλωτές στα malls, οι οποίοι το απόγευμα της Παρασκευής έσπευσαν μαζικά για τις αγορές τους, με την επισκεψιμότητα να μην θυμίζει σε καμία περίπτωση μία συνηθισμένη Παρασκευή.

Αύξηση έως 30% στις αγορές

Υπενθυμίζεται ότι την αντίστοιχη Black Week του 2021, εν μέσω περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας, είχε καταγραφεί αύξηση 21% στις συναλλαγές στο λιανικό εμπόριο με τη χρήση πλαστικού χρήματος σε σύγκριση με το 2020.

Φέτος, οι εκτιμήσεις είναι ακόμα πιο αισιόδοξες, καθώς για ολόκληρη την εβδομάδα 21-27 Νοεμβρίου οι συναλλαγές με κάρτες στα καταστήματα λιανικού εμπορίου αναμένεται να είναι αυξημένες κατά 28%-30% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Διαβάστε ακόμα:

«Παρά τον συνεχιζόμενο πληθωρισμό, την ακρίβεια, αλλά και το γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν έχουν λάβει ακόμα τον μισθό Νοεμβρίου, η κίνηση στην αγορά και ο τζίρος των καταστημάτων καταγράφουν σημαντική αύξηση», ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου, με τους καταστηματάρχες να σημειώνουν την ικανοποίησή τους.

Τα gadgets και τα scooters

Οι εκπτώσεις κυμάνθηκαν σε μεγάλο βαθμό από 20% έως 40%, ενώ το ενδιαφέρον μονοπώλησαν για άλλη μία φορά οι οικιακές συσκευές, οι ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές και τα προϊόντα τεχνολογίας, ανάμεσά τους τηλεοράσεις, smartphones, tablets, gaming και gadgets.

Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε επίσης η αυξημένη ζήτηση για ηλεκτρικά scooters ένεκα της ενεργειακής κρίσης και της εκτόξευσης των τιμών στα καύσιμα.

Ψήφος εμπιστοσύνης στα φυσικά καταστήματα

Ερωτηθείς αν οι καταναλωτές επέλεξαν τα καταστήματα ή τα online shops, ο κ. Αντωνίου εξήγησε ότι εξακολουθούν να προτιμώνται τα φυσικά καταστήματα, παρά την σταθερά ανοδική διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Αν και οι ηλεκτρονικές αγορές αυξάνονται σταδιακά, εντούτοις οι καταναλωτές, λόγω και των κοντινών αποστάσεων αλλά και της ανάγκης για βόλτες στις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και στα εμπορικά κέντρα, δείχνουν ξεκάθαρα την προτίμησή τους στα φυσικά καταστήματα», σημείωσε σχετικά.

Σημειώνεται ότι η Black Week συνεχίζεται για την πλειοψηφία των καταστημάτων μέχρι την Κυριακή, ενώ τη Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου έρχεται η Cyber Monday, με διαδικτυακές προσφορές, αλλά και εκπτώσεις στα φυσικά καταστήματα.

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu