Black Friday σε μαρασμό-Απογοητευμένοι οι καταστηματάρχες

Μουδιασμένη κίνηση στην αγορά, μαζεμένοι καταναλωτές και απογοήτευση καταστηματαρχών χαρακτηρίζουν τον φετινό θεσμό της Black Friday.

Η εικόνα στους εμπορικούς δρόμους και στα εμπορικά κέντρα δεν θύμιζε χθες σε καμία περίπτωση Black Friday του 2018 ή του 2019, όταν οι καταναλωτές συνωστίζονταν σε ουρές για να αποκτήσουν ένα προϊόν. Βέβαια, η κίνηση ήταν εμφανής στα καταστήματα προϊόντων τεχνολογίας, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών.

Ωστόσο, ο θεσμός δείχνει να χάνει σταδιακά την αίγλη του, πριν καν καταφέρει να αποκτήσει δυναμική στην κυπριακή αγορά.

Πού οφείλεται η χαμηλή επισκεψιμότητα
Οι απανωτές αυξήσεις των τελευταίων δύο μηνών σε καύσιμα, ηλεκτρισμό και προϊόντα πρώτης ανάγκης, η επιφυλακτικότητα, αλλά και η αρνητική ψυχολογία των πολιτών είχε άμεση επίπτωση στην κατανάλωση και στον τζίρο των καταστημάτων.

Διαβάστε εδώ: Black Friday, σαν άλλη μία Παρασκευή-Η εικόνα στην αγορά (pics)

Ξεκαθαρίζει το Υπ. Υγείας-Πού μπαίνουν και πού όχι οι ανεμβολίαστοι

«Οι γενικές αυξήσεις σε βασικά είδη, το μάζεμα και η αβεβαιότητα των καταναλωτών, οι πρόσφατες ανακοινώσεις περίπλοκων μέτρων από πλευράς Υπουργείου Υγείας που προκάλεσαν σύγχυση ανάμεσα στους πολίτες, καθώς και το γεγονός ότι οι περισσότεροι συμπολίτες μας δεν είχαν πληρωθεί, δημιούργησαν μια απογοητευτική εικόνα στην αγορά», υπογράμμισε στο InBusinesNews ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου, τονίζοντας ότι επρόκειτο για μία φυσιολογική Παρασκευή του χρόνου, με ελαφρώς αυξημένη κίνηση.

Στη μειωμένη προσέλευση στα φυσικά καταστήματα φαίνεται να συνέτεινε η εξοικείωση και η διευκόλυνση των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές.

Διαβάστε ακόμη: 

Β. Δημητριάδης: Χρονιά δράσεων για την κυπριακή ναυτιλία το 2022

RBeer Boutique: Μια αυθεντική μπουτίκ μπύρας στην Έγκωμη(pics)

Red Friday με 300 ακίνητα στις καλύτερες τιμές της αγοράς!

Προβληματισμός ενόψει γιορτών
Την ίδια ώρα, προβληματισμός υπάρχει μεταξύ των λιανεμπόρων για την κίνηση στην αγορά, νοουμένου ότι η Black Friday σηματοδοτεί την είσοδο στην εορταστική περίοδο, με τον Δεκέμβριο, τον πιο εμπορικό μήνα του χρόνου να βρίσκεται προ των πυλών.

Ο τζίρος του Δεκεμβρίου καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την κερδοφορία των καταστημάτων, ιδιαίτερα στον τομέα της τεχνολογίας, των gadgets, των παιχνιδιών, καθώς και της ένδυσης και της υπόδησης.

Οι ελπίδες των καταστηματαρχών εναποτίθενται στο Σαββατοκύριακο και την προσεχή Δευτέρα, που θα βρίσκεται σε εξέλιξη ο θεσμός.

Όπως και τις προηγούμενες χρονιές, οι εκπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ 20% και 50%, εκτός αν πρόκειται για παλαιότερο στοκ ή περιορισμένα τεμάχια, ενώ και φέτος η Black Friday επεκτάθηκε για αρκετές ημέρες.

Δειτε Επισης

Γ. Παπαναστασίου: Χρειάζεται συνεργασία εντός Ευρώπης για τα ενεργειακά-«Η ισχύς εν τη ενώσει»
Αυξήθηκε η ζήτηση για στεγαστικά δάνεια για πρώτη φορά από το πρώτο τρίμηνο του 2022
Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
Μήνυμα και οδηγίες Toyota στους πελάτες της για τους takata-«Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια»
Αλ. Βαφεάδης: Σε συνεχή επαφή με όλους τους διανομείς για καταρτισμό του πλάνου υλοποίησης των ανακλήσεων
Μέτρα Ε.Ε. για προστασία καταναλωτών για ηλεκτρονικές αγορές από τρίτες χώρες
Επιβραβεύει με δύο εκατομμύρια ευρώ 13.000 δανειολήπτες η Τράπεζα Κύπρου-Ποιοι οι δικαιούχοι
Σε σταθερή ανοδική πορεία ο τομέας του στοιχήματος-Σχεδόν 300 εκατ. τα έσοδα το τρίτο τρίμηνο του 2024
Nikkei: Προς ναυάγιο οι συζητήσεις μεταξύ Honda και Nissan για συγχώνευση
Λ. Ζουρίδης: Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο Υπεραγορών MAS