Black Friday σε μαρασμό-Απογοητευμένοι οι καταστηματάρχες

Μουδιασμένη κίνηση στην αγορά, μαζεμένοι καταναλωτές και απογοήτευση καταστηματαρχών χαρακτηρίζουν τον φετινό θεσμό της Black Friday.

Η εικόνα στους εμπορικούς δρόμους και στα εμπορικά κέντρα δεν θύμιζε χθες σε καμία περίπτωση Black Friday του 2018 ή του 2019, όταν οι καταναλωτές συνωστίζονταν σε ουρές για να αποκτήσουν ένα προϊόν. Βέβαια, η κίνηση ήταν εμφανής στα καταστήματα προϊόντων τεχνολογίας, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών.

Ωστόσο, ο θεσμός δείχνει να χάνει σταδιακά την αίγλη του, πριν καν καταφέρει να αποκτήσει δυναμική στην κυπριακή αγορά.

Πού οφείλεται η χαμηλή επισκεψιμότητα
Οι απανωτές αυξήσεις των τελευταίων δύο μηνών σε καύσιμα, ηλεκτρισμό και προϊόντα πρώτης ανάγκης, η επιφυλακτικότητα, αλλά και η αρνητική ψυχολογία των πολιτών είχε άμεση επίπτωση στην κατανάλωση και στον τζίρο των καταστημάτων.

Διαβάστε εδώ: Black Friday, σαν άλλη μία Παρασκευή-Η εικόνα στην αγορά (pics)

Ξεκαθαρίζει το Υπ. Υγείας-Πού μπαίνουν και πού όχι οι ανεμβολίαστοι

«Οι γενικές αυξήσεις σε βασικά είδη, το μάζεμα και η αβεβαιότητα των καταναλωτών, οι πρόσφατες ανακοινώσεις περίπλοκων μέτρων από πλευράς Υπουργείου Υγείας που προκάλεσαν σύγχυση ανάμεσα στους πολίτες, καθώς και το γεγονός ότι οι περισσότεροι συμπολίτες μας δεν είχαν πληρωθεί, δημιούργησαν μια απογοητευτική εικόνα στην αγορά», υπογράμμισε στο InBusinesNews ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου, τονίζοντας ότι επρόκειτο για μία φυσιολογική Παρασκευή του χρόνου, με ελαφρώς αυξημένη κίνηση.

Στη μειωμένη προσέλευση στα φυσικά καταστήματα φαίνεται να συνέτεινε η εξοικείωση και η διευκόλυνση των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές.

Διαβάστε ακόμη: 

Β. Δημητριάδης: Χρονιά δράσεων για την κυπριακή ναυτιλία το 2022

RBeer Boutique: Μια αυθεντική μπουτίκ μπύρας στην Έγκωμη(pics)

Red Friday με 300 ακίνητα στις καλύτερες τιμές της αγοράς!

Προβληματισμός ενόψει γιορτών
Την ίδια ώρα, προβληματισμός υπάρχει μεταξύ των λιανεμπόρων για την κίνηση στην αγορά, νοουμένου ότι η Black Friday σηματοδοτεί την είσοδο στην εορταστική περίοδο, με τον Δεκέμβριο, τον πιο εμπορικό μήνα του χρόνου να βρίσκεται προ των πυλών.

Ο τζίρος του Δεκεμβρίου καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την κερδοφορία των καταστημάτων, ιδιαίτερα στον τομέα της τεχνολογίας, των gadgets, των παιχνιδιών, καθώς και της ένδυσης και της υπόδησης.

Οι ελπίδες των καταστηματαρχών εναποτίθενται στο Σαββατοκύριακο και την προσεχή Δευτέρα, που θα βρίσκεται σε εξέλιξη ο θεσμός.

Όπως και τις προηγούμενες χρονιές, οι εκπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ 20% και 50%, εκτός αν πρόκειται για παλαιότερο στοκ ή περιορισμένα τεμάχια, ενώ και φέτος η Black Friday επεκτάθηκε για αρκετές ημέρες.

Δειτε Επισης

Ολοκληρώθηκε το Samsung Developer Conference Korea 2024
Hyundai: Οι Thierry Neuville και Martjin Wydaeghe παγκόσμιοι πρωταθλητές στο WRC 2024
Σύνδεσμος Καταναλωτών: Τι πρέπει να προσέξετε για Black Friday και Cyber Monday-Η αναφορά για TEMU
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ενδυνάμωση παρουσίας στην Πάφο με εξαγορά P. M.M. Papamichael Supermarket
Λάμψη, χαρά και ενθουσιασμός στη φωταγώγηση των χριστουγεννιάτικων δέντρων των Υπεραγορών Αλφαμέγα
Ο Γιώργος Πριφτάκης νέος Sales Director της Coca-Cola ΗΒC Kύπρου
Οι πρώτες μέρες λειτουργίας και πώς κινήθηκαν επισκεψιμότητα και πωλήσεις στο νέο Jumbo στην Λευκωσία
H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service