Τρία νέα brands στο Mall of Engomi

Ένα νέο brand άνοιξε στο ανανεωμένο Mall of Engomi και αναμένονται ακόμη δύο σύντομα.

Το εμπορικό κέντρο, το οποίο βρίσκεται στην πιο πολυσύχναστη περιοχή της Έγκωμης, συνεχίζει τη λειτουργία του έπειτα από ένα ριζικό lifting. Οι ανακαινισμένοι χώροι του Mall of Engomi, περιλαμβάνουν περισσότερους από 450 υπόγειους χώρους στάθμευσης και οι επισκέπτες μπορούν να βρουν καταστήματα επώνυμων αλυσίδων καθώς και χώρους εστίασης.

Τα νέα brands που πρόκειται να συναντήσουμε στο Mall of Engomi είναι:

I-Different

Τo κατάστημα I-Different άνοιξε στο ανανεωμένο Mall of Engomi. Στο κατάστημα, ο επισκέπτης μπορεί να βρει μια πληθώρα από αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, μεταξύ άλλων, θήκες, μεμβράνες, hands-free, Bluetooth και φορτιστές.

Happy Socks

Σύντομα στο Mall of Engomi θα βρίσκεται και το Happy Socks. Tο κατάστημα με τα ξεχωριστά prints, απαριθμεί περισσότερα από 10,000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Το  Happy Socks, διαθέτει μια πολύχρωμη συλλογή από κάλτσες σε διάφορα σχέδια και μεγέθη και ιδανικά για κάθε ύφος και εμφάνιση.

Διαβάστε επίσης: 

Προσωπικό ούτε για δείγμα σε λιανεμπόριο, εστιατόρια, ξενοδοχεία

Σ. Σιγάλας: Το Neo Plaza θα κερδίσει τους επισκέπτες (βίντεο) 

Τρία νέα brands στο Mall of Engomi 

Αυτά ζητούν από τις τράπεζες οι δικηγόροι

Cosmos Sport

Το Cosmos Sport, η νούμερο ένα αλυσίδα πώλησης αθλητικών επώνυμων ειδών της Ελλάδας, με περισσότερα από 90 δημοφιλή brands και πάνω από 20.000 κωδικούς, σύντομα και στο Mall of Engomi.

 

 

Δειτε Επισης

Eurostat: Κοντά στα €200 δις το εμπορικό πλεόνασμα στις συναλλαγές με τις ΗΠΑ
Νίκος Χειμαρίδης: Οι τρεις βασικές παράμετροι της φορολογικής μεταρρύθμισης που χρήζουν συνεχών βελτιώσεων
Κώστας Μαρκίδης και Μάριος Ανδρέου αναλύουν...Η φιλοσοφία και το σκεπτικό πίσω από την φορολογική μεταρρύθμιση
Ελληνική: Περαιτέρω μείωση επιτοκίου αναφοράς κατά 0,25% για δάνεια που συνδέονται με το βασικό επιτόκιο ΕΚΤ
Το έγγραφο της δημόσιας πρότασης για την Ελληνική-Squeeze out, διαγραφή από ΧΑΚ και συγχώνευση με Eurobank Κύπρου
Σωτήρης Μαρκίδης: Γενναιόδωρες μειώσεις μέσω της φορολογικής μεταρρύθμισης-Οι στόχοι και δράσεις του Τμ. Φορολογίας
Τι ώθησε προς τα πάνω τις πωλήσεις των Jumbo σε Κύπρο και Ελλάδα το πρώτο δίμηνο του 2025
Kυριάκος Ioρδάνου: Στρατηγική επιλογή που θα καθορίσει την πορεία της οικονομίας η φορολογική μεταρρύθμιση
Κ. Χαραντινιώτης: Το coaching, οι μέθοδοι που ακολουθεί για πελάτες και επιχειρήσεις και τα σεμινάρια αυτοβελτίωσης
Το επενδυτικό ενδιαφέρον για τα ξενοδοχεία των ορεινών και τα πλάνα του Balram Chainrai για το «Ρόδον»