Τα έξι νέα «openings» στο Metropolis Mall και οι χιλιάδες επισκέπτες

Άλλα έξι καταστήματα, εκ των οποίων τα πέντε περιλαμβάνονται στον όμιλο SayWear λειτούργησαν την περασμένη Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου στο Metropolis Mall, την ίδια ώρα που η πρώτη εβδομάδα μετά το «opening» του εμπορικού κέντρου της Λάρνακας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και άφησε άπαντες πλήρως ικανοποιημένους.

Διαβάστε ακόμα:

Οι πέντε πυλώνες δράσης του νέου CEO της Ελληνικής

Αυξημένο ισραηλινό ενδιαφέρον για ακίνητα της Λεμεσού

Ακίνητα που ξεχωρίζουν από μόλις €2.000

Όπως πληροφορείται το InBusinessNews, τα καταστήματα που άνοιξαν την περασμένη Πέμπτη είναι τα: 

  • Massimo Dutti,
  • Pull & Bear,
  • Oysho,
  • Bershka,
  • Zara Home (όλα του ομίλου SayWear), καθώς και το κατάστημα εσωρούχων:
  • Triumph.

 

 

 

Μιλώντας στο InBusinessNews, η marketing consultant του Metropolis Mall, Μαριλένα Παλάζη, τόνισε πως το κοινό της Λάρνακας -και όχι μόνο-, αγκάλιασε θερμά το μεγάλο αυτό εγχείρημα της πόλης, που τόσο πολύ ανέμενε. Σύμφωνα με την κ. Παλάζη, η προσέλευση του κόσμου κυμάνθηκε από 16.000 τις καθημερινές, για να φθάσει μέχρι και τις 25.000 το πρώτο Σαββατοκύριακο.

«Η πρώτη εβδομάδα μετά το opening στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Οι καταστηματάρχες εκφράζουν την απόλυτη ικανοποίησή τους και δηλώνουν ευγνώμονες για τη στήριξη του κόσμου», υπογράμμισε η κ. Παλάζη.

 

Επιπλέον, σημείωσε πως κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του Metropolis Mall, τηρήθηκαν με αυστηρότητα όλα τα μέτρα πρόληψης του covid-19, όπως ακριβώς προβλέπουν οι σχετικές αποφάσεις της Κυβέρνησης.

Μάλιστα, όπως υπέδειξε η Μαριλένα Παλάζη, αρκετές ήταν οι φορές που έκλεισαν οι πόρτες αφού δεν επιτρεπόταν να εισέλθει άλλος κόσμος στο εσωτερικό του εμπορικού κέντρου, μιας και ο αριθμός των εντός του χώρου επισκεπτών ήταν μεγαλύτερος από αυτό που προέβλεπε το πρωτόκολλο.

 

Αξίζει να σημειωθεί περαιτέρω πως στο εσωτερικό του mall έχουν αρχίσει να διοργανώνονται μικρές ψυχαγωγικές εκδηλώσεις, ενώ αρκετοί είναι οι καταστηματάρχες που προσφέρουν ειδικές εκπτώσεις και προσφορές στα είδη τους, ώστε να προσελκύσουν τους πελάτες του εμπορικού κέντρου.

 

Ερωτηθείσα κατά πόσο θα πρέπει να αναμένονται και άλλες συνεργασίες, η marketing consultant του Metropolis Mall απάντησε καταφατικά, λέγοντας ότι θα ανακοινωθούν σύντομα.

 

 

 

Δειτε Επισης

«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα