Τα έξι νέα «openings» στο Metropolis Mall και οι χιλιάδες επισκέπτες

Άλλα έξι καταστήματα, εκ των οποίων τα πέντε περιλαμβάνονται στον όμιλο SayWear λειτούργησαν την περασμένη Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου στο Metropolis Mall, την ίδια ώρα που η πρώτη εβδομάδα μετά το «opening» του εμπορικού κέντρου της Λάρνακας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και άφησε άπαντες πλήρως ικανοποιημένους.

Διαβάστε ακόμα:

Οι πέντε πυλώνες δράσης του νέου CEO της Ελληνικής

Αυξημένο ισραηλινό ενδιαφέρον για ακίνητα της Λεμεσού

Ακίνητα που ξεχωρίζουν από μόλις €2.000

Όπως πληροφορείται το InBusinessNews, τα καταστήματα που άνοιξαν την περασμένη Πέμπτη είναι τα: 

  • Massimo Dutti,
  • Pull & Bear,
  • Oysho,
  • Bershka,
  • Zara Home (όλα του ομίλου SayWear), καθώς και το κατάστημα εσωρούχων:
  • Triumph.

 

 

 

Μιλώντας στο InBusinessNews, η marketing consultant του Metropolis Mall, Μαριλένα Παλάζη, τόνισε πως το κοινό της Λάρνακας -και όχι μόνο-, αγκάλιασε θερμά το μεγάλο αυτό εγχείρημα της πόλης, που τόσο πολύ ανέμενε. Σύμφωνα με την κ. Παλάζη, η προσέλευση του κόσμου κυμάνθηκε από 16.000 τις καθημερινές, για να φθάσει μέχρι και τις 25.000 το πρώτο Σαββατοκύριακο.

«Η πρώτη εβδομάδα μετά το opening στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Οι καταστηματάρχες εκφράζουν την απόλυτη ικανοποίησή τους και δηλώνουν ευγνώμονες για τη στήριξη του κόσμου», υπογράμμισε η κ. Παλάζη.

 

Επιπλέον, σημείωσε πως κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του Metropolis Mall, τηρήθηκαν με αυστηρότητα όλα τα μέτρα πρόληψης του covid-19, όπως ακριβώς προβλέπουν οι σχετικές αποφάσεις της Κυβέρνησης.

Μάλιστα, όπως υπέδειξε η Μαριλένα Παλάζη, αρκετές ήταν οι φορές που έκλεισαν οι πόρτες αφού δεν επιτρεπόταν να εισέλθει άλλος κόσμος στο εσωτερικό του εμπορικού κέντρου, μιας και ο αριθμός των εντός του χώρου επισκεπτών ήταν μεγαλύτερος από αυτό που προέβλεπε το πρωτόκολλο.

 

Αξίζει να σημειωθεί περαιτέρω πως στο εσωτερικό του mall έχουν αρχίσει να διοργανώνονται μικρές ψυχαγωγικές εκδηλώσεις, ενώ αρκετοί είναι οι καταστηματάρχες που προσφέρουν ειδικές εκπτώσεις και προσφορές στα είδη τους, ώστε να προσελκύσουν τους πελάτες του εμπορικού κέντρου.

 

Ερωτηθείσα κατά πόσο θα πρέπει να αναμένονται και άλλες συνεργασίες, η marketing consultant του Metropolis Mall απάντησε καταφατικά, λέγοντας ότι θα ανακοινωθούν σύντομα.

 

 

 

Δειτε Επισης

«Το πλαφόν δεν είναι αυτοσκοπός...Οι ελεύθερες αγορές δουλεύουν στη βάση της κερδοφορίας»
Α. Χατζηαδάμου: Πιέσεις στην αγορά λόγω «e-kalathi»-Παρέμβαση που δημιούργησε προβλήματα σε συγκεκριμένες υπεραγορές
Αλέξανδρος Ιωσηφίδης: Ανήσυχοι για τα στενά του Ορμούζ οι Κύπριοι πλοιοκτήτες-Κίνδυνος εγκλωβισμού των πλοίων
Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών
Πώς κινήθηκαν οι τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων τον Μάιο...Μεγάλη αύξηση σε μαλάκια και λάδι
Έκθεση KPMG: Χαμένα έσοδα ύψους 22 εκατ. από την κατανάλωση παράνομων τσιγάρων το 2024 για την Κύπρο
Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις
Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα
Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»
Public: Νέο κλιματιστικό χωρίς άγχος και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής