To SHARK Energy Drink λανσάρει δύο νέες γεύσεις

Το SHARK ENERGY DRINK, πρωταγωνιστεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών της κυπριακής αγοράς, ανεβάζοντας τη διάθεση και τα επίπεδα ενέργειας.

Ακολουθώντας τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, η εταιρεία OSOTSPA Co. Ltd, παραγωγός του SHARK Energy Drink, με 120 χρόνια παρουσίας, συνεχίζει να αναπτύσσεται και ανακοινώνει το λανσάρισμα δύο νέων προϊόντων στην οικογένεια SHARK.

Οι νέες γεύσεις SHARK C Xplosion και SHARK B Power λανσάρονται σε ιδιαίτερες  συσκευασίες (cans), με δημοφιλή emoji και απευθύνονται κυρίως στους νεαρούς καταναλωτές, ηλικίας 17 – 25. Με τροποποιημένη, σε σχέση με τη βασική σειρά γεύσεων SHARK, συνταγή, χωρίς ταυρίνη, πλούσιες σε βιταμίνες, οι δυο νέες γεύσεις προσφέρουν ενέργεια και αποτελούν την ιδανική επιλογή για να ξεδιψάσει κανείς.

Επιπλέον, στα πλαίσια της διαφημιστικής του καμπάνιας, το SHARK Energy Drink έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό βίντεο, το οποίο αναδεικνύει τις νέες γεύσεις, επενδυμένο με μουσική, η οποία γράφτηκε αποκλειστικά για τα νέα προϊόντα και ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις και τις συνήθειες της GEN Z, αντανακλώντας το νεανικό και μοντέρνο χαρακτήρα τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα του SHARK ENERGY BOOST CY στο Instagram (https://www.instagram.com/sharkenergyboost/) και δείτε το βίντεο στο YouTube

Οι νέες γεύσεις SHARK C Xplosion  και  SHARK B Power, διατίθενται στην κυπριακή αγορά από τη Φώτος Φωτιάδης Διανομείς ΛΤΔ, σε επιλεγμένα περίπτερα και υπεραγορές σε ολόκληρη την Κύπρο.

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά