Παραδεισιώτης: Προβλέψαμε την έκταση της πανδημίας, επενδύσαμε στο λιανεμπόριο

Την έκταση και τις αναμενόμενες επιπτώσεις της πανδημίας είχε προβλέψει έγκαιρα ο Όμιλος Παραδεισιώτης, επενδύοντας στον τομέα λιανικής, ο οποίος αποδείχθηκε κερδοφόρος, ιδιαίτερα στην αρχή του πρώτου lockdown.

Αναμένοντας μείωση των πωλήσεων εξαιτίας του κλεισίματος σημαντικού τμήματος της βιομηχανίας HORECA (ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ), ο Όμιλος εργάστηκε με στρατηγική και στόχευση προκειμένου να αναπληρώσει τις απώλειες.

Προβλέψαμε ότι το πρόβλημα θα ήταν μέχρι τέλος Μαΐου
Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Παραδεισιώτη, Παύλος Παραδεισιώτης επεσήμανε ότι από την αρχή της πανδημίας η εταιρεία προχώρησε στη λήψη μέτρων και ενημέρωση του προσωπικού ότι τα προβλήματα θα παραμείνουν μέχρι τις 31 Μαΐου 2021.

«Ήμασταν ίσως η μόνη εταιρεία που προέβλεψε ότι η πανδημία θα μας ταλαιπωρήσει τουλάχιστον μέχρι το τέλος Μαΐου, αναμένοντας ότι ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ θα παρέμεναν κλειστά για μεγάλο διάστημα. Στο πλαίσιο αυτό, εργαστήκαμε στρατηγικά και αποτελεσματικά, διαπιστώνοντας ότι θα έπρεπε να επενδύσουμε με τα προϊόντα μας στο λιανικό εμπόριο», σημείωσε σχετικά ο κ. Παραδεισιώτης.

Διαβάστε ακόμα:

Ψάχνουν προσωπικό για το τεράστιο project στην μαρίνα Λάρνακας (πίνακας)

Altamira: Σπίτια και διαμερίσματα από €70.000

Κινήθηκαν πτωτικά οι τιμές ακινήτων το 2020 (πίνακες)

 

Έμφαση στο λιανικό εμπόριο
Δεδομένου ότι τα εστιατόρια παρέμειναν κλειστά, υποκατάστατο αποτέλεσαν τα φρέσκα, κατεψυγμένα ή προπαρασκευασμένα προϊόντα της εταιρείας, τα οποία μπορεί κάποιος να προμηθευτεί από τα καταστήματά της, αλλά και υπεραγορές. Ιδιαίτερα τις πρώτες εβδομάδες του lockdown, καταγράφηκε αύξηση στις πωλήσεις, οι οποίες, ωστόσο, μειώθηκαν λίγο πριν το περασμένο Πάσχα.

Έναν χρόνο μετά η κατάσταση παραμένει στα ίδια επίπεδα, με τις πωλήσεις του Ομίλου Παραδεισιώτη να δείχνουν μια ελαφρά πτώση της κατανάλωσης.

Προτίμηση σε κατεψυγμένα και προπαρασκευασμένα
Όσον αφορά τις τάσεις των καταναλωτών, η ποικιλία των προϊόντων που επιλέγουν παραμένει σταθερή, με ελαφρά προτίμηση στα προπαρασκευασμένα και κατεψυγμένα, η οποία καταδεικνύει την ευκολία που αναζητούν οι καταναλωτές, κυρίως οι εργαζόμενοι.

Εισηγήσεις για τα εστιατόρια
Κληθείς να δώσει τις δικές του προβλέψεις για το 2021, ο Παύλος Παραδεισιώτης ανέφερε ότι ελπίζει σε μικρή βελτίωση, αν και δεν αναμένεται μεγάλη διαφορά στις πωλήσεις στον ξενοδοχειακό τομέα και τα εστιατόρια, τα οποία θα λειτουργήσουν μεν, χωρίς να μπορούν να επιστρέψουν σε σύντομο χρονικό διάστημα στα επίπεδα προ πανδημίας.

«Σιγά σιγά θα αυξηθούν οι πωλήσεις στα εστιατόρια, τα οποία καλούνται να τηρήσουν πιστά τα μέτρα και να συνεχίσουν με χαμηλές αναλογίες ατόμων ανά τ.μ. για να παραμείνουν ανοιχτά, παρά να αφεθούν ανεξέλεγκτα και να οδηγηθούν εκ νέου σε κλείσιμο», εξήγησε ο κ. Παραδεισιώτης.

Επέκταση logistics και νέα προϊόντα
Με την αβεβαιότητα να παραμένει όσον αφορά το εμβολιαστικό πρόγραμμα και ένα νέο πιθανό εκτροχιασμό της επιδημιολογικής εικόνας, με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, αναμένεται ανοδική πορεία στον τομέα των προϊόντων πουλερικών και κρεάτων στα μέσα του 2021 μέχρι το τέλος του έτους.

«Παρόλο που έχουμε συνεχώς κατά νου το χειρότερο σενάριο προκειμένου να ανταπεξέλθουμε πιστωτικά, εντούτοις επενδύουμε σε έργα ανάπτυξης και μελετούμε πιθανή επέκταση του τμήματος logistics, με καλύτερες ευκαιρίες στα θέματα διανομής και βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας», τόνισε στο InBusinessNews ο κ. Παραδεισιώτης, ενώ την ίδια στιγμή στα σκαριά βρίσκονται νέα προϊόντα, αναλόγως των τάσεων της αγοράς, με στόχο τη διευκόλυνση των καταναλωτών.

Στρατηγική συνεργασία για διαχείριση κρίσεων
Παράλληλα, επεσήμανε την ανάγκη για στρατηγικές τοποθετήσεις και κινήσεις, παρά εφήμερες ή κοντόφθαλμες πρακτικές, εξηγώντας ότι μόνο εάν όλοι οι οικονομικοί φορείς δουν πιο στρατηγικά και μακροπρόθεσμα το μέλλον, παραμερίζοντας τα δικά τους συμφέροντα, θα καταφέρουν να βοηθηθούν από κοινού.

Στο πλαίσιο αυτό κάλεσε το κράτος να δημιουργήσει μία ομάδα διαχείρισης κρίσεων με στρατηγικές μεθόδους και τη συμμετοχή διαφόρων συνδέσμων από όλους τους τομείς της οικονομίας και του επιχειρείν. Η ομάδα αυτή, όπως είπε, αναμένεται να συμβάλει στη λήψη συλλογικών και στρατηγικών αποφάσεων, αξιοποιώντας την εμπειρία που αποκτήθηκε για αντιμετώπιση και άλλων πιθανών πανδημιών.

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus